Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش درد
سلام اقای دکتر بعَضی موقعها خیلی گریه میکنه بعد ک بردم جای متخصص گف شیر خودتو درست کن جا هرکی میرم ی چیزی میگه موندم چیکار کنم شبا از ساعت ۹تا ۳یکدم حیغ میزنه هر داروی گیاهی بگین خوردم قطره دایمتیکون هم دادم کید هلیکس هم دادم موندم الن بچم دو ماهشع چن روز دیگ میشع دوماهه چیکارکنم موندم ؟؟؟
- معده
سلام کودک ده ماهه دارم از نوزادی بعد از شیر خوردن رفلاکس داشت دکتر شربت ساختنی دادن یه مدت خوب بود الان که غذا میخوره دوباره کمی از غذا را میاره بیرون به صورت پرتابی چه کار کنم لازم که دوباره پیس متخصص ببرم
- تایم مطب
سلام فردا چه ساعتی مطب هستید
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- خارش دست کودکم
سلام دکتر خارش دست پسر دوساله ام تمامی ندارد چکار کنم
- شیر نخوردن
سلام کودک شش ماهه ایی دارم که از یک ماهگی شیر خوردنش مشکل پیدا کرد دوساعتی یبار در حدپنج دقیقه.از چهار ماهگی به توصیه پزشکش غذای کمکی رو شروع کردم الان که وارد شش ماه شده شاید روزانه چهار پنج ساعتی یبار در حد چندتا مک شیر میخوره واقعا دیگه کلافه شدم غذای کمکی هم بعضی مواقع خوب میخوره بعضی وقتا هم به سختی.مشکلش چیه
- يبوست
سلام خسته نباشيد بچه ى من ٥ماهشه شير خشك ميخوره الان ١٠روزه دكتر بهش قطره اهن و زينك داده از روزى كه اينا رو ميخوره يبوست گرفته هروز مدفوع ميكنه ولى خيلى سفته و رنگ تيره اى داره روغن زيتونم دادم تاثير نداشت قطره بيلى استاپ دكتر داد اونم تاثير نداشت قطره ملين هست كه بهش بدم و اسمش چيه؟؟
- پرسیدن سوال
سلام از سه ماهگی به بچم قطره دایمتیکون وکولیکز میدادم تا اون هفته بردمش دکتر برا کولیکش قطره بیبی کر نوشتن منم نمیدونستم برا کولیک هست هم کولیکز بهش میدادم هم بیبی کر آیا مشکل ساز نیست؟
- ضررر آموکسی کلاو برای فاویسم
سلام ببخشید آموکسی کلاو برای فاویسم ضرر داره ؟
- سلام پسرم ۳ماهه و۱۶روزشه شیر خشک ببلاک ال اف میخوره الان این دوروزه راضی نمیشه بخوره دهانش هم کف میکنه علت چیست
- با سلام، کودک 16ماهه دارم، عفونت ادراری داره دکتر سفیکسیم تجویز کردن، چه میزان بهش بدم؟
- گرفتن بینی کودک
سلام خسته نباشین اقای دکتردخترم تقربیا ی ماه پیش ابریزش داشت الان قطع شده ولی بینیش کیپه شبانمیتونه بخوابه خورپف میکنه بنظر شما چ دارویی بدم ممنوم
- نوزاد
سلام پوست نوزادم امشب یهو دون دون قرمز زد همه ی بدنش پر شده چی کار کنم
- چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم شش ماه و نیمش هست چند روزه چشم سمت راستش اشک جمع میشه.ولی نه قرمز هست نه متورم شده.بیقراری هم نمیکنه
- جوشاندن شیر
آیا شیر پاستوریزه را باید برای کودک ۱ ساله بجوشانیم؟
- دخترم سه سالشه دلش درد میکنه چکاب کانل کردم هیچش نیست .خواهرش هم قبلا اینجوری بود قرص کلیدنیوم سی با فاموتیدین با شربت آلمینیوم ام جی خورد خوب شد آیا این دارو مناسب کودک سه ساله هستن؟
- عفونت گوش
چراشیشه شیرباعث عفونت گوش میشود
- ژل برای درآوردن دندان
سلام آقای دکتر ژل برای جلوگیری از درد ک به لثه ی نوزاد میمالن برای فاویسم ضرر داره؟
- آبریزش بینی نوزاد 4
درود دکتر دختر من 4ماهشه. از دیشب متوجه آبریزش بینیش شدم گویا سرما خورده چه دارویی بهش بدم خوب شه
- تب
سلام خسته نباشین آقای دکتر دخترم 18 ماهشه تب بدنش نزدیک 37 هستش بنظرشما بهش آستامینوفن بدم؟

