Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخوردن نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادپسری دارم سه ونیم ماهه چن روزی هس خوب شیرنمیخوره روزی دوسه بارسینموخوب نمگیره به زور میزارم دهنش گریه میکنه این اواخربایدبصورت درازکش شیربدم تا بخوره وموقع خوردن دست وپاشوخیلی تکون میده واین چن روز نسبت به قبل زیادمیخوابه تا قبل ازاین خوب شیرمیخورد وزن گیری خوبی هم داره ولی این اواخرنمیتونه بخوره من همراهشیرخودم دووعده شیرخشک میدادم چون شک کردم از شیشه باشه دوروزهس نمیدم ولی شیرخوردنش بهترنشده
- سفتی سینه
سلام دکتر جان دوقلوی یک ساله ای دارم دختر و پسرن سینه های دخترم ب طور مساوی سفت هستن یعنی دست میکشم سفت و برآمده هستن ولی پسرم ایطور نیست خیلی نگرانم باید چیکار کنم راهنمایی کنید علایمی مثل قرمزی ،تسریع رشد،درد،نداره از اول همینطور بوده ولی سه روز دیگه یکسالش تمام میشه و خوب نشده علت چیه
- تغدیه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزاد یازده ماهه به غیر از بیسکویت مادر بیسکویت دیگری هم داد وایا اشکالی دارد به دستش خیار سبز بدهیم با تشکر
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- نوزادم ۱۵ روزداره
نوزادم ۱۵ روزداره وخواهرشوهرم چهارروزتمام دودتریاک میداده طرفش وحالا اوردمش خانه همش بیحال واسهال وخم نیازه میکشه
- همه گيري ويروس كرونا
سلام آقاي دكتر اين درسته كه چه خونه بمونيك چه بيرون باشيم چه رعايت كنيم چه نكنيم همه اين ويروس رو خواهيم گرفت ؟من ك فقط منتظر دارو يا واكسن هستم وبه شدت نگران بچمم
- افتادن از روي تخت
سلام آقتي دكتر دخترم از روي تخت روي كف چوبي با سرافتاده دو روز پيش همراه گريه بود و رنگش پريد بعدش درست شد و علامت ديگه اي نداشت كبودي قرمزي و..فرموديد معاينه بشه الان دو روز گذشته ما مسافرت خارج بوديم موقع برگشت كه نشد ببريم دكتر الان هيچ مشكلي نداره بازي ميكنه ميخنده آيا ممكنه داخل سرش چيزي شده باشه همش فكرم درگيره تو روخدا كمكم كنيد ميترسم ببرمش دكتر بگن چيزيش شده ٨ ماهشه
- واکسن
سلام وقتتون بخیر..سوال من این فرزندم واکسن یکسالگی داره باید امروز میزدم اما به علت آلودگی هوا بهداشت تعطیل بود ..گفتم ببینم چند روز تاخیر مشکلی ندارد
- تغذیه نوزاد با جوانه گندم
پودر جوانه گندم چگونه به نوزاد ۱۰ ماهه بدهیم
- سوسپانسیون پاراکید
سلام میزان مصرف پاذکید برای بچه دو ماهه حدودا پنج کیلویی چقدره لطفا به قطره یا با قطره چکان بگید میزان میلی لیتر روی بروشور رو سر در نمیارم به نظرم 1/250میلی لیتر یعنی یه قطره چکان پر و یکم بیشتر درسته؟زیاد نیس؟
- قطره آهن
آقای دکتر بچه ام شیش ماه و دو روزشه .قطره خارجی گرفتم براش روزی چند قطره بدم .وزن تولد ۴۱۰۰ اما الان وزنش شیش و ششصد هستش
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام پسرم از ماه های اول صورتش دونه زد و توی مدفوعش رگه های خونی بود دکترش گفت ببلاک Ha بهش بدم الان ۶ماهشه با هر دردسری که بود از هر شهر یه دونه گیر میوردم تا گرسنه نمونه الان دیگه واقعا گیر نمیارم چطدر بفهمم خوب شده با جابگزینی هست برای اون شیرخشک؟بچم لب به هیچ فرنی یا سوپ ... نمیزنه
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- قطره
با سلام، اگر وزن نوزاد چهارماهه من دوبرابر وزن بدو تولدش باشه ایا از همین چهارماهگی، قطره آهن رو شروع کنم یا صبر کنم تا شش ماهگی؟ بین قطره خارجی و اورانیوم رو توصیه میکنید؟ آیا مولتی ویتامین بدهم یا همان قطره های ADکه بهداشت میدهد؟؟ با تشکر و سپاس از وقت شما
- ازمایش تیروئید
سلام خسته نباشید ما روز چهارم بردیم آزمایش تیروئید بعد سه روز زنگ زدن گفتن حوابش۵/۲ هستش بار دوم روز دهم گرفتن بعد دوهفته جوابش اومد ۴/۹ بازم نیاز هست یا نرماله
- جیغ کشیدن موقع ادرار
سلام
ببخشید پسر یک ماهه موقع ادرار جیغ میکشید و درد داشت رفتیم سونو گفتن سنگریزه داره یک محلول دست ساز که با اب قاطی میکنم بهش میدیم باز دوباره باید ازش سونو بگیریم در اینده مشکلی براش پیش نمیاد؟ چیکار کنیم؟
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- اسهال و سوختگی
دختر ۱۲ماهه دادم بعد سفر دچار اسهال شده روزی ۴تا ۵بار هروقت عوضش میکنم میبینم سوخته و چربش میکنم رنگ مدفوعشم زرد و گاهی سبز میشه یک هفتس اینجوریه
- Как поменять подоконник, не снимая окно
Для защиты – металлические барьеры из прочного сплава. Расстояние между прутьями 5–7 см. Закройте вентиляцию сеткой.Какие компенсационные зазоры требуются для установки в новых домах Наименьший промежуток между проёмом и рамой составляет 20–25 мм. Это пространство позволит сохранить во время подвижек. Под рамой оставляйте 4–5 см под защитные слои.Закрепите деталь, начиная с фиксации на герметизирующую пену. Используйте уровень для проверки горизонтальности. После высыхания пены закрепите элемент саморезами и обработайте стыки герметиком для предотвращения сквозняков.Используйте перфорированные уголки с толщиной стенки 1,2-1,5 мм для скрытого монтажа. Утапливайте крепеж на 1-2 мм ниже поверхности и затем зашпаклюйте акриловой смесью.5. Монтаж покрытия. Натяните защитный слой, вставляя кромки в профили. Усильте соединение строительным инструментом.Монтируйте шов при умеренной температуре. Мороз делает материалы хрупкими, высокие температуры приводят к трещинам.Подберите материал для нового элемента. Пластик – каждый вариант имеет свои особенности. Пластик устойчив к влаге. Убедитесь, что выбранный материал соответствует стилю интерьера.Измерьте существующую деталь перед стартом работ. Используйте рулетку для точного замера ширины, глубины и высоты проекции. Убедитесь, что данные учитывают зазоры между стеной и рамой, Okna-Building официальный сайт чтобы новый элемент плотно прилегал.Контролируйте температурный режим и влажность в комнате Оптимальная влажность – 40–60%, а рекомендуемая температура – от +18°C. Это снижает риск искривления рам и створок из-за усадки конструкции. Применяйте измерительные приборы для контроля условий.Мера СоветПодбор механизмов Используйте фурнитуру с возможностью тонкой настройки положенияМонтажные промежутки Обеспечьте свободное пространство 10 мм вокруг рамы для подвижностиПроверка работы Регулярно осматривайте фурнитуру и подкручивайте крепежиПри установке применяйте фиксирующие элементы с расстоянием до 700 мм. Это обеспечит правильную фиксацию. Пустоты заполняйте уплотнителем без сильного вспенивания, для предотвращения повреждения конструкции.Осмотрите фурнитуру: люфт ручек, заедание петель и ржавчину требуют замены. Проверьте прилегание створок с помощью листа бумаги – если он вытягивается без усилий, нужна регулировка.Монтируйте гибкие компенсаторы между рамами и стеновыми проемами. Это позволяет конструкции двигаться при деформации стен. Технологические промежутки должны составлять 10–15 мм по бокам и 20 мм до откосов. Контролируйте состояние зазоров ежегодно.3. Подрежьте плиту по размерам. Применяйте электролобзик с лезвием для дерева или пластика. Для бетонных изделий подойдет угловая шлифмашина с алмазным кругом.
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟

