Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس الرژی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴ ماهو۱۳ روزه هست وزن تولد ۳۴۰۰ چهارماهگی ۷ کیلو بود.تا دوماه شیر مادر خوردبخاطرریفلاکس دیگه شیر مادر نخورد وشیر خشکی شد با سونو معلوم شد ریفلاکس داره ک ببلاک ای ار بهش دادن بااین شیر خیلی بالانمیاورد گاهی خیلی کم. و دارویی هم مصرف نکرده برا ریفلاکس. ولی به شدت نفخ داشت نااروم بود خواب نداشت .تااینکه چند شب پیش یهو اسهال شد اونم رگه های خونی .بردیم بیمارستان ازمایش عفونت دادیم ک خداروشکر نداشت گفتن حتما آلرژی ب شیرخشک داره.شیرشو عوض کردن اپتامیل پپتی دادن اونو ک میخوره بالامیاره و بعد هر شیر خوردن دفع میکنه بردیم فوق تخصص گوارش ک گفتن همین شیراپتامیل پپتی رو ادامه بدین کپسول امپرازول هم دادن ولی هیچ بهتر نشده بالامیاره.دفع هم داره بصورت بلغمی و دونه دونه دار.تروخدا راهنمایی کنین چکارکنم بچه خیلی بیقرار اصلا خواب نداره .بنطرتون چه شیر خشکی بدم هم برا ریفلاکس الرژی خوب باشه
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- اثرگزامتازون برلکه های بدن کودک نه ماهه
- تنفس
سلام من یک پسر ۴۰ روزه دارم متخصص اطفال گفته سرما خورده و تنفسش بعضی مواقع تند میشه تقریبا ۶۰ تا ۶۵ بغضی مواقع هم خوبه ۴۵ تا ۵۰ این طبیعیه یا نه
- عجله کردن تو شیر خوردن
بایادخدا.باسلام. اقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه که کولیک هم داره.گاهی اوقات موقع شیر خوردن خیلی عجله میکنه و شیر گیر تو گلوش و چندتا سرفه میزنه و بعد نفسش ازاد میشه. نوزادم کولیک داره که شربت کولیک استفاده میکنه.برفک دهانم داشت که خیلی بهتر شد. این حالت تو خوردن شیر مارو نگران کرده.لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- شیر نخوردن نوزاد چهل و پنج روزه
نوزادم هنوز دوماهش نشده تا هفته پیش شبا برای شیر بیدار میشد اما الان ساعت دوازده که میخوابه صبح ساعت چهار یا پنج بیدار میشه میخوابع و اصلا شب بیدار نمیشه روزا درعوض خوب شیرمیخوره چیکارکنم شب بیدارش کنم یا نه؟
- یبوست نوزاد
دخترم ۳ماه و ۱۰ روزه است ،حدود ۱۰روزه مدفوع نداشته ،باید چیکار کنم
- شیرخشک
سلام وخداقوت. دخترم یازده داره که بخاطر وزن پایینش که 8کیلو هستش شیر خشک بی بی لاک شماره 2 بهش میدم مدت 3روزه که دارم میدم ودر مدفوعش رگه های سفید شیر هست! بنظر شما مشکلی نداره؟ در ضمن حدود 4شماره شیر بیشتر نمیخوره. ممنون
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسرم الان یک ماهشه ولی الان مدتی شکمش خوب کار نمیکنه بعد از پنج یا شش روز
- با سلام نوزادی از مشکل جنسی رنج میبرد
با سلام و خسته نباشید دکتر عزیز نوزادی ۶ ماهه در دوستان من وجود دارد که موقع تولد پسر بود ولی کم کم دارد دختر می شود کودک در عراق زندگی می کند و باتوجه به شرایط عراق دکتر خوبی در آنجا پیدا نمی شود و دکتر هایی که رفتند گفتند مشکلی ندارد و عادی ست و هیچ آزمایشی ازش نگرفته اند ، می خواهند به تهران بیایند و در جست و جوی دکتر می گردند باید چه کاری انجام دهم عکس هایش هم موجود هست
- اسهال نوزاد
پسرم 3 ماهشه و الان به مدت یکهفته میشه که اسهال شده روزی 7 بار بیرون روی داره و 2 روزی میشه که رنگ مدفوعش سبز شده و داخل مدفوع گلوله های خلطی هستش و دقیقا از قبل اینکه اسهال بشه خانواده شوهرم چند تا دونه انار چکونده بودن دهان پسرم میتونه از اون باشه مشکل چیه
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دخترم ۱۰ ماهشه و به دلیل آلرژی از ۲ ماهگی شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره. الان آپتامیل پپتی نایاب شده من چکار کنم میتونم شیرخشک آپتامیل اچ آ بدم؟ اگر شیر خشک آپتامیل پپتی۱ که مخصوص بچه های زیر ۶ ماه هست رو بتونم پیدا کنم میتونم بدم یا چون ۱۰ ماهشه نباید بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام جناب من یه دختر ۸ماهه دارم گرفتگی صدای شدید پیدا کرده و نمی تونن درست نفس بکشه تب هم داره و خیلی بی قراری میکنه
- یبوست نوزاد دوماهه
پس دوماه ام یبوست داره به کمک گلیسیرین دفع داره سه بار هم بردم دکترفایده نداره البته خیلی هم استفراغ میکنه درمان چی هست چیکارکنم درمانده اام
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - پوسته سر نوزاد
- افتادن از ارتفاع یک متری پسر ۴۵ روزه
پسر 45 روزه ام از بلندی 1 متری افتاد. سرش هم ورم کرده. نزدیک 6 ساعت هم خوابیده بود فقط. من باید چیکار کنم؟ الان 9 روز میگذره ولی ورمش هنوز هم خوب نشده. من چه کار کنم؟
- دفع مدفوع زیاد
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۰ روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .تا چندروز باید مصرف کنیم برای درمان
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد با وزن ۲کیلو ۷۵۰گرم دارای زردی ۱۲ آیا این درجه خطرناک هستش و باید حتما در بیمارستان بستری بشه یا در منزل هم میشه درمانشو ادامه داد

