Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- خواب نوزاد
سلام نوزادی دوماهه دارم یه جایی خوندم که تکان دادن نوزاد به مغزش اسیب میزنه قبلش که نمیدونستم زیاد تکونش میدادم میخاستم ببینم چطور تکونش بدم که مشکلی پیش نیاد
- فاویسم
دکتر دخترم تو 3روزگی تو بیمارستان بخاطر زردی بستری بود گفتن فاویسم داره...احتمال داره الان ازمایشش رو تکرار کنم دیگه نداشنه باشه الان 4ماهشه
- شربت دادن
سلام اقای دکتر خسته نباشین . شربت ازیترومایسین۱۰۰ 4ccمیشه چند میل
- ضربه به سر نوزاد
پسرم ۳ ماهشه جغجغه سبُک آروم افتاد رو سرش بعد از یک ساعت استفراغ کرد البته همیشه استفراغ میکنه ولی اینبار زیاد بالا آورد آیا خطرناکه
- وجود دانه های ریز روی بدن
سلام جناب دکتر.پسرم ۹ ماه داره و در حال دراوردن دندان هست.و چند روز قبل تب کرد و بردمیش یه دکتر عمومی دکتر چند تا دارو داد که اسمش زینگ و استامینیفن و آزیتروسین .که بعد مصرف سه روز تب بچه از بین رفت اما کل بدنش جوشهای ریزی زده همانند کهیر روی شکمش .لطفا راهنمایی کنید .یا اگر نیاز به معاینه داره فردا یعنی شنبه بیاریمش خدمتتون
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدمیتونیم دونوع شیرخشک به ووزادبدیم اشکالی نداره
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقت بخیر نوزاد دخترم هشت ماه و نیمه شه حدودا یک هفته ایه تا میخوام بهش غذای کمکی بدم سرشو برمیگردونه و دهنشو قفل میکنه. تمایل به شیر خودم برا خوردن داره ولی شیرم از استرس کم شده. قطره هایی که مصرف میکنه فروس سولفات و ویوا کیدز هستش. هنوز هم دندون درنیاورده. خواستم لطف کنید راهنمایی کنید که چه کنم تمایلش بیشتر بشه به خوردن غذا و میوه و ... و اگر شما راه حلی برای افزایش شیر مادر دارید ممنون میشم بفرمایید. ضمنا من بچه اولمه و 42 سال هم سن دارم.
- شربت ستادین دی سی
سلام پسرم سه ماهش هست علائم سرما خوردگی داره اشکال ندارد از شربت ستادین دی سی ب هش بدم
- دخترم موقع غذا خوردن بالا میاره
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر ۸ماهه ای دارم ک اصلا غذا نمیخوره ففط موز و ماست دوست دارد فرنی حریره سرلاک سوپ درست میکنم خوشمزه همهست نمیخوره با ماست میدم بازم میخوره بالا میاره نمیدونم چیکار کنم انگار با برنج و سوپ حتی کته هم درست کردم برنج نمیخوره چیکار کنم۸کیلو هست
- رفلاکس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه میخواستم بپرسم رفلاکس تاکی ادامه داره؟من برای پسرم شیشه شیر دکتربراون میدادم الان میخوام معمولی بخرم میخواستم بپرسم ی وقت برگشت نزنه رفلاکسش؟
- سرماخوردگي
بإسلام.دخترمن ١٧آذر وارد ٦ماهگي ميشه.٤روز پيش متوجه شدم تب داره.تب ٣٨نزديك ٣٩بود بدون هيچ علامتي.شب هرچقدر قطره استامينوفن ميدادم بالا كي اومدكه ساعت٧صبح تبش نزديك ٤٠بود.بردم دكترشبانه روزي داخلي معاينه كردشربت سفكسيم ١٠٠با ديفن هيدرامين وشياف ١٢٥گرمي داده ٦ساعت نصف شياف.بعد ٣روز دختر من هر ده ساعت تبش نزديك٣٨ميرسه.اين تب تا كي ادامه داره؟و اقاي دكتر سوال ديگم اينه كه دكتر بهش واكسن به رون پاش تزريق كرد براي نوزادي كه ٦ماهش نشده و واكسن ٦ماهگي نزده خطرناك نيست؟ دخترمن تب داره و چشماش قرمز ميشه و نفخ شديد داره.هميشه يبوست داره واي اين چن روز آبكي ميره.يعني سرما خورده با آنفولانزاست؟
- تعویض شیرخشک
باسلام نوزادم شیرخشک آپتامیلpdfاستفاده میکرد ب علت کمیاب شدن آپتامیل۱ب او ازامروز دادم آیامشکلی پیش نمیاد؟
- تشنج
سلام،آیا تشنج خفیف کامل درمان میشه؟ و چه مدت زمان میبره؟
- کار نکردن شکم نوزاد سه ماهه و درست شیرنخوردن
پسرم سه ماهشه ۳ روزه مدفوع نکرده همش زور میزنه و گریه میکنه شیر هم درست نمیخوره دوتا میک میزنه و ول میکنه
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- قرمزی پوست
وقت بخیر آقای دکتر دخترم یک سالشه الان متوجه شدم باسنش پاهاش دونه ریز قرمز زده الان حتی بیشتر شده و از صبح همش خودشو خارش میده چه دارویی تجویز میکنید؟
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- چشمک زدن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد من از ۲م اهگی یه حالت مثل تیک داره که همزمان یک چشمک و گوشه لبش و بالا میبره دلیلش چی هست هر روز این حرکت رو ازش میبینم الان ۳ ماهه هست
- سلاماینشربتبراینوزتدسهماههاستفادهکردیمولیهمیشهاسهالهچهکارکنیم

