Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیرویید
سلام ، پسر من ۶ روزشه و بعد از انجام آزمایش تیروئید و گرفتن نمونه خون از دستش، tsh شده ۱۳ باید چه کنم؟
- Important contributions of spinal care toward morning stiffness and mobility limitations in seniors
- سلام دکتر خوبید؟ ببخشید من دوخترم سه سال و ۷ ماهش هست سه روز پیش یکدفعه تب شدید کرد البته یه هفته قبلش گرفتگی بینی داشت همون موقع شربت استامینوفن بهش دادم و پاشویه اش کردم بهتر شد ولی مجدد هر دوساعت یا ۴ ساعت تبش برمیگشت روز بعد بردمش دکتر گفتن عفونت نداره ویروسه منم اصرار کردم بخاطر تبش یه سرم ضد تب براش زدن و یه روز بعد که با بچه بازی کردم خندید ته گلوش دور زبان کوچیکش آفتهای ریز زده بود زیاد کمی هم سقف دهنش با پشت لب پایینش از داخل،هی میگه کف دوتا دستم درد میکنه و کنار پاش با روی باسنش جوشها و تاولهای چرکی زده البته رو دست و ران و ایناش هم حالت سرخچه خیلی ریز زده و باز بردم دکتر شربت دیفرام با شربت پریتیفن با یه پماد بهلامین ۸ درصد بهم داد بنظرتون علتش چیه؟ خیلی میترسم
- کودکان
سلام یک دختر 2سال و نیم دارم از همون اول به پروتئین حساسیت داره به پروتئین که توی لبنیات است ماست و دوغ هم می خوره بعد یک روز رو پاهاش زخم می شه من باید هر روز پماد ضد حساسیت بزنم به پاهاش این تاکی ادامه داره خوب می شه
- انفلونزا
سلام خسته نباشی دخترم 2 سال 10 ماه داره دکتر گفت انلفونزا داره دارو تعلوفیلین جی اموکسی کلاو کتوتیفن داد با پنسلین سرم اما یه هفته میگدره بهتر نشده اشتها نداره همشه می خوابه چی کار کنم بهتر بشه بستری نیاز نداره
- واکسن آنفولانزا و آلرژی
سلام. بچم کوچیک که بود آلرژی به شیر مادر و پروتئین گاو داشت و شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد. الانم ۵ سالش هست و به آموکسی کلاو آلرژی داره. میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ تا حالا نزدیم چون کوچک تر که بود تخم مرغ هم الرژی داشت
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- بچه 13روزه بندناف جداشده ولی ترشح دارد
- استفاده از سفیکسم
سلام آقای دکتر برای دخترم که ۲سال و۸ماهشه چند سی سی از سفکسیم ۱۰۰ می تونم بدم
- سلام.خسته نباشید .من یه پسر ۳۲ ماه دارم پارسال وزنش ۱۲/۸۰۰بود بهار کرونا گرفت و لاغر شد از اون موقع تا الان ۱۲/۴۰۰هستش که خوراکشم خوبه ولی وزن گیری نداره.به نظرتون وزنش بده؟ مشاور تغذیه میگه شاید کم خونی داره .به نظرتون چی کار کنم
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- شیر خشک
سلام ،،نوزاد 8 ماهه ام ،روزها فقط غذای کمکی میخوره ،ولی شب ها تو خواب 3 وعده شیر خشک میخوره ،،ایا مشکلیه ک روزها شیر خشک نخوره ؟؟؟؟
- قرمزی خروجی مقعد در نوزاد دو ماهه
نوزادی 70روزه دارم موقع دفع مدفوع زور میزنه به شدت خروجی مقعدش قرمز شده و گاهی اوقات زمانی که به شکمش دست میزنی شکمش سفته و صدای طبل میده و نفخ داره علت چیه و درمانش چی هست
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- واکسن
سلام نوزادم اسهال داره 4_5درروز چهار ماهه است موقع واکسن زدنش میشه واکسن بزنه یا باید بذارم تا خوب بشه چون داره دارو مصرف میکنه شربت زینک ممنونم
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه رفلاکس داره شکمش خیلی قارو غور میکنه و خیلی به خودش میپیچه زور میزنه از درد گریه میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون
- ناخن بچم میفته ازچی
- مقدار مناسب سفکسیم برای کودک ۱ سال و ۷ ماه با وزن ۹ کیلو و نیم چقدر است؟
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره

