Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کندی رشد
سلام پسر من وقتی به دنیا اومد قدش 48ووزنش 2850 ودورسرش 35بود والان 20 ماهشه وزنش 8700وقدش 78 ودورسرش 46 وخیلی بابت وزن گیری اش نگرانم ازشیرهم گرفتم به نظرتون چیکارکنم وچی بهش بدم که وزن گیریش بهتر بشه ممنون میشم جواب بدید.
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم نه ماهشه ازوقتی بدنیا اومد تاالان وزنش خیلی کمه هفت کیلوهه چکارکنم ک وزن بگیره لطفا کمک کنید
- پني سيلين
سلام آقاي دکتر من مادر شيرده هستم که بايد پني سيلين تزريق کنم خواستم بدانم تزريق آمپول 6.3.3 پني سيلين در دوران شيردهي مشکلي ندارد؟براي کودک يک ساله ي شيرخوار
- سلام من 22سالمه وامروز6هسته هلورا قورت دادم چیکارکنم
- سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهشه میتونم شربت پدیزان بهش بدم روش نوشته زیر۶سال درحال حاضردارم بهش نءوتادین دس لوراتادین میدم۱۲ ساعتی ممنونم
سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهه همیشه آنتی بیوتیک میخوره تامیخوره خوبه مشکلی نداره ۳ یا۳روزداروش تموم میشه دوباره آب دماغش میادسرفه میگیره چکارکنم حالااومدم شربت نءو تادین ۱۲ساعتی ۲ونیم سی سی بهش میدم غیرازاون میشه شربت پدیزان هم بهش بدم خداخیرتون بده
- عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- میزان شیر
سلام اقای دکتر کودک دوساله به چه میزان شیر نیاز داره؟
- سلام دخترم تپش قلب شدید داردوبه سختی تنفس میکند
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
بچم ۲سالشه ناخن پاش خودبه خودداره میفته مشکلش چی میتونه بلشه؟
- پوست قارچی
سلام خسته نباشید صورت وپای پسرم قارچی شد ودکتر پوست بهش کلوتریمازل با کلو بتامتازن داد بعد از یه مدت کامل رفت اما الان باز دوباره امدن وزیاد تر شدن من همون پماد رو گرفتم ازاد و استفاده میکنم به نظر شما چیکار کنم چه پماد خوبه
- مقدار مصرف سفکسیم 200 در کودک 6ساله
سلام پسرم را باتب و سرفه دکتر بردم براش قرص سفیکسیم 200 هر12 ساعت یکی تجویز کردن برای سن 7 سال این دز زیاد نیست؟
- دوزشربت سفیکسیم100
سلام دخترم عفونت ادراری داره 4سال نیم داره وزنش 15کیلو سفکسیم 100چند سی سی و چند ساعتی بدم؟؟
- سلام اقای دکتردخترم دوسالشه وابریزش بینی شدید داره دکترم بردمش خوب نشده ابریزشش سبزرنگه علت چیه
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- جایگزین شربت فامنتین دی سی
سلام آقای دکتر .پسرم یک سال و پنج ماهشه شربت فامنتین دی سی سخته خوردنش براش . پنج سی سی تجویز شده براش . شربت آزیترومایسین جایگزین خوبیه؟ و چند سی سی باید بدم بهش عفونت گوش و گلو داره با امروز شیش روزه ک مریضه ازدیشبم نبش قطع شده لطفاً راهنمایی کنید مچکرم
- تاریخ انقضا شربت زینک
شربت زینک ب پسرم میدم الان ی ماه شده ب نظرشماتاریخ انقضای شربت تموم شده؟تویخچال بود.هنوزنصف نشده
- موردابله مرغان
سلام خسته نباشی ببخشیدبچه من ابله م غان گرفته کلاس دوم هست میشه راهنمایم بشم
- ویروس.
سلام آقای دکتر دیروز از محضرتون سوال پرسیدم که دختر ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو تب کرده و گلودرد داره به دستور شما استامینوفن دادم از امروز صبح دیگه تب نداره ولی از ظهر روی گردن و شکم و پشتش و بینی و دور دهانش کمی قرمز شده کهیر نیست دون هم نیست نمیدونم چیه شبیه گرمی هست به نظرتون چیه باید چیکار کنم؟ ممنونم که راهنمایی میکنید
- وزن رشد کودکان
سلام ایاوزن ۱۷کیلوبرای کودک پنج ساله خوب است؟قدش هم ۱۱۰هستش
- نان۳
سلام دکتر دخترم یکساله شده و ۸کیلوعه از ۴ماهگی شیرخشک میخوره و نان ۳الان نیست بنظرتون چی بدم بهش ؟؟ بین شیرخشک و شیرگاو مستقیم و پاستوریزه کدوم بهتره؟؟؟

