Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد ۳ ماهه
سلام آقای دکتر من مادر نوزاد ۳ ماهه هستم که سرفه خشک یا گاهی چرکی داره اینجا امکانات کمه دکتر خوب با استعدادی هم نیس که ببرمش میتونین دارو براش تجویز کنین
- ریفلاکس نوزادان
سلام آقای دکتر درسته برای تشخیص ریفلاکس آندوسکوپی ممکنه انجام بشه برای نوزادان؟
- دردگردن
دلیل سیخ کردن گردن ودست نوزاد4ماهه
- شربت ايميونس
بإسلام.دختري ١١ماهه دارم كه به علت پرش انگشتان دست و پا در خواب و چشمك زدن به بيمارستان مراجعه كردم و داروي ضد تشنج تجويز كردن.لوينتكس تجويز كردن يك و نيم سي سي و شربت ايميونس ٢سي سي دختر من قطره آهن و آد هم مصرف ميكنه ميخواستم ببينم شربت ايميونس و آد و آهن در روز براي كودك مضر نيست ؟ دخترم وزن تولد ٤٢٠٠ و الان ١٢ پونصد وزن داره
- وقفه در نفس کشیدن
سلام بزرگوار خسته نباشید اقای دکتر خداخیرتون بده من همسرم مصرف میکنه شیره و فقط به بچه ام دود میدیم شبا ۲۰ دود....بعضی شبا تو خواب یهو بچه نفسش انگاری بند اومده میپره از خواب شدید نفسش بند میاد؟گفتم ازشمابپرسم دلیلش چیه؟و چکار بایدکرد؟؟؟😭درضمن بچم ۱۰ ماهشه
- ادرار
پسر۴ماهه من وقتی ادرارمیکنه ی کم زور میزنه بعدشم ادرار تیکه تیکه می کنه ممنون
- سرفه نوزاد۴ماهه
سلام آقای دکتر دخترم از دیروز سرفه میزنم صرفش مثل کسی که خروسک گرفته هست وبینیش هم خور خور میکنه امکان داره آنفلوآنزا گرفته باشه خواهر آنفلوآنزا داشته
- Manslaughter Offenses in Cincinnati: Understanding really Lawful Process
- میزان قطره پاراکید
برای نوزاد چهار ماهه با وزن ۷کیلو چند میلی با قطره چکان بدم
- شیاف گلیسرین
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماه و ۲۱ روزشه ۲۰ روزه شکمش کار نکرده شیاف گلیسرین ۱ گرمی گرفتم براش کل شیاف رو استفاده کنم یا کمی ازش ببرم؟؟ ممنون
- قطره بینی
سلام خسته نباشید برای سرماخوردگی و آبریزش بینی نوزاد سه ماهه چه قطره ی بینی خوبه باتشکر
- بیقراری کودک
پسرم چهل و نه روزش هستش شیر خشک ببلاک کانفورد میدادم یوبس شده بی قراری میکنه چه شیر خشکی میتونم بدم بهتر باشه
- الرژيك
بإسلام.دخترم هشت ماهشه رفلاكس و الرژي داره.براي الرژي بردم بيمارستان طبي كودكان تهران پيش دكتراصغرآقامحمدي ايشون تست پوستي ازدخترم نگرفتن گفتن بايد يك سالگي به بعد برم،من غذاي كمكي كه دخترم خيلي كم الرژي ميده سرلاك برنج..دور دهنش خيلي كم دونه ريز زده.سرلاك رو قطع كنم؟نميدونم ديگه چي بدم بخوره ب همه چي واكنش ميده حتي آرد برنج با آب
- ترس از تاریکی نوزاد سه ماهه
با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم نوزادان مثلا در سه ماهگی واقعا ترس از تاریکی رو حس می کنند ) پسرم معمولا برای خواب و یا توی ماشین از تاریکی خوشش نمیاد و انگار اضطراب پیدا میکنه و سوال دیگه اینکه اتفاقاتی که برای نوزاد سه ماهه پیش میاد در ذهنشون ثبت میشه ؟ راستش چند وقت پیش موقع تعویض پوشک پسرم نزدیک بود از دستم سر بخوره من جیغ زدم اونم ترسید و گربه کرد الان میخوام ببینم علت پریدن توی خوابش ممکن اون قضیه باشه ؟
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- امپول دو ماهگی
سلام دخترم دو ماهشه وزنش پنج کیلو وصد هستش بعد از زدن واکسن دو ماهگی اول جای واکسن کبود سفت و بعد هم قرمز و آبسه زد دکتر بهش سفالکسین داده الان یک روزه داره استفاده میکنه ولی تغییری نکرده الان شش روز از زدن واکسن میگذره تب نداره پاهاشم حرکت میده ایا مشکلی هست.باید چیکار کنم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- جایگزین رانیتیدین
سلام با توجه به اینکه رانیتیدین سرطان زا اعلام شده، برای ریفلاکس نوزاد ۷ ماهه چه دارویی جایگزین کنیم لطفا راهنماییم کنید
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام من پسرم امروز ۵۵ روزشه شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم با پودر اسومراز وقتی پودر رو نمیریزم توش نمیخوره اوق میزنه و وقتی هم میخوره الان یبوست شده و نمیتونه دسشویی کنه همش زور میزنه روغن گلیسیرین بهش شیاف میکنم با اونم سخت پی پی میکنه نمیدونم دیگه چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب
فرزند پسر یکساله من سه روز است تب دارد درجه ۳۸ میرود اما دست و پاهایش سرد است فقط شکم و زیر بغلش تب دارد میخواهم بدانم به چه علت اینگونه است.
- ویتامین د
با سلام ، پسر نه ماهه ام اسهاله، دکترش گفته هفته ای یک قرص ویتامین د ۵۰۰۰۰ بدم... به نظرتون بهش بدم؟ طوری نمیشه؟ چهار هفته ...هر هفته یه قرص

