Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سلام آقای دکتر دخترم 7ماه نیم داردبيوست شديدداره جوری که گریه کردميخواستم بدونم امکان داره بخاطر قطره اهن باشه اسمش ايروکيد15هستش .میشه بهش قطره آهن ندم ...ویتامین اد هم میخوره .غذاشم فقط سرلاک برنج فرنی سوپ میخوره.ممنون
- نخوردن قرص تروئید
سلام.آقای دکتر من دختر9ماه دارم شیر مادر هم میخوره.من تروئید کم کار دارم اگه قرصمو نخورم واسه دخترم مشکلی پیش میاد؟
- شربت
سلام شربت پلارژین کیدرز برای بچه 4ساله فاویسمی ضرر داره
- شیر
سلام خدمت شما من از شما پرسیدم چه جوری شیرروازبچم بگیرم وبه شیرخشک عادتش بدم شماگفتید که بهتره به شیر پاستوریزه کم چرب با استکان عادتش بدم مشکل من همینه که چه جوری این کارروبکنم یعنی چه طوری راطیش کنم که صبح وشب شیر من روول کنه وشیر پاستوریزه با لیوان بخوره چه جوری یادش بدم عادتش بدم میشه کمکم کنید
- دونه زدن بدن بچه
سلام پسر من 14 اردیبهشت یک سال شد 5روزه رودست و پاش و شکمش دونه قرمز زده لای پاش چند ماهه خیلی قرمزه مقعدش خیلی قرمزه بعضی وقتا خونی میشه هر چی پماد میزنم خوب نمیشه هیچی نمیخوره دکتر گفته وزنش نسبت به سنش کمه 9 کیلو 100 هر چی میخوره پس میاره شکمش 4بار در روز کار میکنه چیکار کنم نگرانم
- تب و دل درد و اسهلال
با سلام کودکی نه ماهه دارم به علت عفونت گوش دکتر انتی بیوتیک تجویز کرد بعداز دادن انتی دخترم دچار اسهال شد الان نزدیک دو ماه است که تند تند مدفوع میکنه وچند شب هم هست که دلدرد داره گریه میکنه وزن نه کیلو
- قرمزی پشت پلک و روی پیشانی
- دندون
سلام پسر 4ماهه دارم یک هفته شبهابیقراری میکنه از دهنش اب میریزه مدفوع شبیه خلطی شده دستش مداوم به دهانش میکند میشه علاعم دندون دراوردن باشه ولطفا بفرماییدچکارکنم که کمتر اذیت کنه چون تاصبح من راه میبرم پستانک هم میخورد
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم
- نوزاد
علت سردی دست و پای نوازد چیست،؟ سه ماهشه.
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره
- آب انار
سلام به بچه ۱۳ ماهه آب انار طبیعی میتونم بدم ؟ ممنون
- روروئک
سلام دکتر ار چند ماهگی میشه نوزاد و گذاشت داخل روروئک؟
- خربزه برای کودک یکساله
از چه سنی میشه به کودک خربزه داد؟
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- باسلام وخسته نباشید من پسرم ۸سالشه یه سرما خوردگی جزیی داشت سرفه خیلی کم شربت ستادین دی سی گرفتم از وقتی که بهش میدم سرفه اش بیشتر شد علتش رو میشه لطف کنیدممنونم
- پسرم غذا نمیخوره
سلام آقای دکتر پسر من ۶ ماهشه والان یه ۲۰روزی هست که شروع کردم بهش غذا میدم ولی مدام پافشاری میکنه که نخوره دهنشو باز نمیکنه سرشو تکون میده ۸کیلو قدشم ۷۰سانت نمیدونم چکار کنم که غذا بخوره لطفا راه حل بدید
- یبوست
سلام دکترجان خداقوت پسرم۱۵ماهشه الان چند روز خیلی سخت مدفوع میکنه واقعا اذیت میشه مدفوع هم خیلی خشک هست به نظرتون چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- سلام پسرم 21ماهشه خیلی لاغره میتونم از شیر خشک براش استفاده کنم قبلا از شیرخودم استفاده کرد

