Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام متاسفانه خودم کرونا گرفتم و نوزاد سه ماه و نیمم هم کرونا گرفت الان دو هفته از زمان گرفتن کرونامون گذشته حالمون خوبه آیا هنوز کرونا در بدنمان هست ممکنه یه کسی انتقال بدیم
- نوزاد ۹ ماه دختر
آقای دکتر دخترم رو ۵ رو پیش بردم دکتر ۹ ماهشه دکتر آزیترو مایسین با پلارژین و پودر سینکاست داده با آمپول کورتون گفت دوباره بیار معاینه اگه بهتر نشد ۲و۳از آمپولشو بزنه الان دکترش نیست از صبح هم هست سرفه میکنه از دیروز شیر کمتر میخوره چیکار کنم توروخدا جواب بدید
- جوشهای قرمز بعد از تب
سلام پسرم 13 ماهشه سه روز تب کرد و با استامینوفن کنترل کردیم بعداز سه روز تب قطع شد ولی جوشهای قرمز رو صورت و دست و بدنش دیده شدن که کم و زیاد میشن همچنین پسرم خیلی بی اشتها شده و دست و پاهاش سرد و بد خلقی میکنه و فقط شیر مادر میخوره میخواستم از اقای دکتربپرسم چه مدت دوره این بیماری طول میکشه و ایا نیاز به استفاده از دارو خاصی هست یا نه ممنون
- سلام آقای دکتر پسر ۶ ماه و نیمه ام امروز بغل یک بچه بود و کمرش یک لحظه به خاطر غفلت برگشت و گریه شدید کرد اما بعد آرام شد آیا نیاز به معاینه دارد ؟
- با سلام دخترم یک سال و ۹ ماهشه سه ماه بهش شیر گاو دادم و روبوست داره الان سه ماه اینطوریه �د میخواستم شیرشو عوض بکنم اگه میشه کمکم بکنید
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام. امروز غروب که نوزاد ۱۱ ماهه ام رو خوابانده بودم وقتی بیدار شد پشت پلکش سرتا سری ورم کرده بود و قرمز شده و چشمش کوچیک شده بود . انگار بینیش هم پره پر شده بود میخواستم لطفا بفرمایید چه اتفاقی براش افتاده و چه باید کرد؟
- عفونت
شیر خوار ۷ ماهه دارم که زود زود عفونت ادا رار دارد ۳۵ هفته بدنیا اومده ختنه ام مشده علتش چیست
- شیر خشک اچ آ
سلام خسته نباشید. دخترم ۳ ماهشه آلرژی داره و شیر خشک ببلاک اچ آ میخورد و نفخ شدید داشت. بعد آپتامیل اچ آ دادم که نفخ نداشت اما به دلیل طعم بد روزانه فقط ۱۰ به پیمانه آن هم به زور بهش میدادم. الان نان اچ آ گرفتم که طعمشو دوست داره اما بازم نفخ شدید داره. ۲ تا سوال داشتم اول اینکه شنا چه شیری پیشنهاد میدین؟ و دوم اینکه میتونم همینطور شیر خشک های اچ آ رو تعویض کنم تا به نتیجه برسم آیا مشکلی پیش نمیاد؟
- تماس
با سلام من امروز از مرکز بهداشت برلم تماس گرفتن ک باید بیایید ک مجدد ازمایش بدین کم کاری تروئید دیده شده دخترم19روزشه ابا دخترم عقب موندگی ذهنی میشه؟
- برفک دهان
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک شیرخودم وشیرخشک استفاده میکند مرتی روی لثه هاش برفک میزند وقطره نیستاتین استفاده میکند.ایاراه پیشگیری دارد واستفاده مدام این دارو مضرنیست؟
- بلع هسته زرد الو
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ماهه ام احتمال میدم که هسته یک زرد آلو رو قورت داده باشه،ایا توان دفع اونو با توجه به باریکی روده داره ،از این نگرانم که راه دفعشو ببنده،ممنون میشم راهنمای بفرمایید
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- بیقراری نوزاد
- داروی مورد نیاز نوزاد 4ماهه
با سلام و احترام وتبریک سال نو اقای دکتر دختر چهار ماهه ی من که الان ۵۲۰۰وزنش( چون نارس بود در بدو تولد ۱۷۳۰بود ) در حال بایدحاضر کلا باید چه داروهایی مصرف کنه و چه مقدار ؟ایا اهن هم لازمه ؟
- بیماری نوزاد
ایاشربت گریپمیکسچر رومیشه برای رفع کولیک وشکم درد به نوزاد ۲۳روزه داد؟روی جعبه شربت نوشته برای زیریک ماه توصیه نمیشه
- مدفوع نوزاد سه ماهه تقریبا آبکی است
نوزاد سه ماهم مدفوع آبکی و بعضی وقتا مانند خلط است و زرد سرماهم خورده و سرفه میکند
- دارو برای سرما خوردگی نوزاد۶ماهه
دخترم شش ماهشه بهش آزیترومایسین۱۰۰ومیدم خوبه یانه؟
- بچم دوماهع است اموکسیلین125مشکل ندارع
- گردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه یهو گردنش اومدجلو یکم گریه کرد ولی الان خوبه امکان داره آسیب دیده باشع
- شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر نوزادام تازه رفته ۵ ماه چه غذای کمکی میتونم بهش بدم .چه مقدار و چند وعده؟ممنون از شما

