Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام دخترم ۳ ماهه هست الان روزی ۶ الی ۷ بار مدفوع میکنه آبکی چه دارویی بهش بدیم تب نداره شیر خشک نان میخوره از بدو تولد.ممنون
با سلام دخترم ۳ ماهه هستن و ۴ روز هست که اسهال آبکی روزی ۶ الی ۷ بار به مقدار کم داره تب نداره و شیر خشک نان ۱ میخوره چه دارویی بهش بدیمممنون
- اسهال و استفراغ نوزاد 5ماهه
سلام آقای دکتر پسر من الان حدود هشت روز که شیر میخوره بعدش استفراغ میکنه الان دوسه روزه همراه استفراغ اسهال هم داشت وکمی تب موقع خوردن شیر امتناع از خوردن شیرخشک میکنه گریه میکنه انگار سر دلش پر هست نمخوره گریه میکنه خواب راحت نداره اذیت میشه یهو از خواب میپره گریه میکنه بردم دکتر برای اسهال ش پلانتاژل ویرایش استفراغش قطرهنوشته دوسه روزه الان تب نداره اسهالش خیلی کم شده ولی میل به خوردن شیر نداره استفراغ میکنه لعاب برنج درست کردم نمیتونه بخوره گریه میکنه حالت خفگی تهوع بهش دست میده لطفاً کمکم کنید توی یک ماه 300گرم وزن اضافه کرده نسبت به چهار ماهگی که 6کیلو بود الان تو 5ماهگی 6300گرم هست
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر. با شروع فصل پاییز مادرِ شیرده میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ خودِ نوزاد نباید بزنه؟ هشت ماهشه
- قطره آهن خارجي
سلام آقاي دكتر من ميخوام قطره آهن رو شروع كنم چون دخترم حتي قطره آد طعم دار رو هم نميخوره ب زور ميخوره شنيدم قطره آهن خارجي رو بچه ها بهتر ميخورن ولي چند روز پيش تو يك كانال نوشته بود ك خارجيش اصلا خوب نيست استفاده نشه آيا درسته ؟
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- مصرف قطره پلارژین برای نوزادفاویسمی
سلام خسته نباشیدنوزاد۶ماهه دارم خیلی سرفه میکنه فاویسم هم داره کتوتیفن تجویزکردن اصلاگیرنمیاد میشه ازقطره پلارژین استفاده کنم
- غذای کمکی نخوردن
سلام آقای دکتر دختر من ۸ ماهشه تا ۷ماهگی خیلی خوب غذای کمکی میخورد ولی الان اصلا نمیخوره تنوع غذایشم عوض کردم ولی نمیخوره یکی دو قاشق اول بالا میاره همش خودشو به پشت پرت میکنه شب ها که میخوابه تا صبح چندین بار بیدار میشه شیر میخوره. برا غذا نخوردنش چکار کنم.
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد 12 روزه ای دارم که مشکل سوراخ قلب دارند و بعد از ازمایش کف پا تیروئید پر کار نشان داده شده است آیا خطرناک است؟؟؟ شیر خودش رو مرتب میخورد ولی زیاد در طول شبانه روز گریه نمیکند لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- قرص فنوباربیتال
سلام و خسته نباشید قرص فنوباربیتال برای نوزادمون پزشک تجویز کرده دو به شک هستیم به نوزاد بدیم یانه چون میگن خوب نیست میخواستم نظرتان بهمون بگید ممنونم
- لرزش ناگهانی نوزاد
کودک من هشت ماه داره.امروز به طور ناگهانی دچار لرزش شد مثل وقتی سردمون میشه.علتش چی میتونه باشه؟
- ادرار نکردن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد پسرم از دیروز خیلی کم ادرار داره و از دیشب تا الان یعنی 10ساعته ادرار نداشته دلیلش چی میتونه باشه
- ناف نوزاد
با سلام و خسته نباشید از ناف نوزاد 15روزه ام خون اومده باید چکار کنم با تشکر
- گرفتگی صدای نوزاد
دخترم ۳۴روزشه شربت منیزیم هیدروکسی دادم از زمان شروع دارو صداش کیپ شده ممکنه بهاطر دارو باشه
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر . برای نوزاد دوماه و پنج روزه که علائم سرماخوردگی (بی قراری و تغییر صدا )دارد باید چه کاری انجام داد؟
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یک ساله و چند روزش هست شیر خشک اپتامیل میخورد ولی الان دارم بهش،شیر گاو کلیویی بهش،میدم البته فقط،شب ها تا صبح سه و چهار تا۹۰ تا میخورد تو روز دو سه بار شبر خودم تو خواب میخوره ایا درسته شبر گاو میدم
- شیر
سلام نوزاد ۳ ماهم وقتی بیداره بازیگوشی میکنه شیر نمیخوره تو خواب بهش میدم ایا کم اشتها
- یبوست
بزرگوار بچه نوزاد ۲ماهیبوست گرفته چیکار کنم
- دندان درآوردن
سلام آقای دکتر،ببخشید کاهش اشتهای شیرخوار ۸ماهه که تازه یه دندون درآورده طبیعیه؟؟؟با قاشق غذای کمکی فرنی وسوپ میخوره،اما از مک زدن شیشه وخوردن شیر خوشش نمیاد سریع دهنشا کیپ میکنه.
- خس خس یینه نوزاد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم هشت ماهشه سینش خس خس میکنه صداش گرفته از چه دارویی استفاده کنم میشه لطفا راهنمابیم کنید ممنونم

