Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف شربت ستادین دی سی
سلام خسته نباشید،همسرم هفته پیش سرماخوردگی داشت که بامصرف داروی ستادین دی سی خوب شد امروزدخترم که ۳سالونیمش هست،همین سرماخوردگی روگرفته ایامیشه شربت ستادین دی سی بهش بدم؟ علائم سرماخوردگی مشابه سرماخوردگی همسرمه
- مولتي ويتامين
سلام دكتر خسته نباشيد دختر من ١٩ ماهشه شربت كيندر ،مولتي ويتامين يوروويتال روزي چند سي سي ب دخترم بدم ؟؟
- زردی دست وپای کودک
هرازچند گاهی دست وپا ودور دهان پسر۶ساله ام زرد میشود
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- التهاب لوزه
سلام،پسر من ۹ ساله است ۵۸ کیلو است،و التهاب لوزه دارد نه تب دارد نه سرفه،فقط بعضی وقتها حالت سردرد و تهوع خفیف دارد و کمی گلویش قرمز شده و بعضی وقتها با اینکه مسواک میزند از دهانش بوی بد می آید .چه دارویی و چه مقدار بدهم؟ از شما بخاطر راهنماییهای خوبتان تشکر میکنم.
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- سرماخوردگی یا اومیکرون
سلام. خسته نباشید. من کلا بدن درد دارم و پشت سرم سنگینه گلوم میخاره مثل انفولانزا ماه پیش هم همین مدلی بودم گفتن سندرم پیش از قاعدهگی هست. ولی این بار دختر 8 سالم هم سر درد داره صبح بالا اورد الان فقط سر درد داره دختر کوچیکم که 2 سالشه طبق معمول هر ماه باید تب کنه. حالا همه با هم آیا اومیکرون گرفتیم؟ اینم بگم که جایی نرفتم دو هفته خونه هستم همسرم هم هیچ علایمی نداره
- اسهال
سلام دکترپسرم دوروزدیگه یکسالش میشه تقریبادوروزه که شکمش زیادکارمیکنه وپاش همه سوخته وقرمزمیشه موزبهش دادم خوردزیادفرق نکردخیلی گریه میکنه چکارکنم توروخداالان شرایط بردن به دکترشوندارم ممنون
- تنفس نامنظم
باسلام پسر پنج ساله ای دارم که چند روزه دچار ویروس شده وآبریزش وتب داره چیزی که من را نگران کرده این است که تو خواب تنفسش خیلی نامنظم شده وقتی تب داره کخیلی تند تند نفس میکشه وبعصی وقتها هم چند تا نفس میکشه وچند ثانیه نفس نمیکشه البته دوباره تنفس عادی میشه قبل سرماخوردگی دقت نکرده بودم ببینم همین طور بوده یا نه فقط نارس بدنیا اومده و12روز بدلیل آپنه در ان آی سی یو بستری بود ولی بعد از اون دیگه مشکلی نداشت ،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید .ممنون.
- سلام پسرم 6سالع وسه روزه سرفه های خلط دار و خشک میزنع بردم دکتر شربت سیفیسکیم صد داده الان از امروز خورده اما باز هم همونجوری سرفه میزنع خلط دار نگرانش هستم که به ریه هاش پخش نشده باشع
پسر 6سالع ام سه روزه که سرفه های خشک و خلطی داره امروز بردمش دکتر شربت سیفیسکیم 100ودو تا داروی دیگه داده دوبار دوازده ساعتع سیفیسکیم و اون داروی دیگه رومی 4و یکی 6 ساعتع رو دادم الان نصفه شب هستش همون جور سرفه میزنع میگم خدای نکرده ریه هایش رو در کیر نکرده باشه خیلی نگرانم
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- سلام خسته نباشید آقای دکترپسرمن ۵ماهش یکم سرماخورده مشکل معده داره ولی خیلی دست به چشماش میزنه گریه میکنه
- ميزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ براي کودک ۱۲ کیلو
کودک ۶ ساله ۱۲ کیلو وزن
- سرفه
سلام آقای دکتر من مادر پندار میلادم که فاویسم داره .قرص جویدنی شاید نخوره .و تا چه مدت دارو هارو بهش بدم .و آزیترومایسین هر چند ساعت باید بدم و شربت آسماویت الان دومین شیشه تمام شد 2.5 سی سی یک روز در میون میخورد باز بهش بدم یا چیزه دیگه باید بگیرم
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- زخم شدن نوک سینه ها و ورم هردو سینه
الان چند روزه سینه های پسرم 4سال و نیم داره ورم کرده و نوکش رفته داخل و زخم شده خاستم بپریم که این مشکلخاصی داره باید چکار کنم
- بیرون ریختگی بدن
سلام دخترم دو سالشه سرما خورده تب و سرفه داره بدنش بیرون ریخته حتی داخل دهانش این بیرون ریختگی از چیه دکتر بهش قرص اسیکلوویر داده

