Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ساعت خواب نوزاد
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- خس خس
سلام خوبین خسته نباشید دکترجان بچه من ۹ماهشه نزدیک دوماهه سینش خس خس وحالت خرخر مکنه هرچی هم بردمش دکتر میگن حساسیته چکارش کنم که خوب بشه؟؟بعدهم خیلی آب دهان مریزه میشه برای این باشه
- سرماخوردگی
سلام پسرم بعداز واکسن دوماهگی از دیشب تاحالا بینی هاش گرفته وسه چهار باری سرفه کرده موقعه خواب بد نفس میکشهممکن سرماخورده باشه یا ماله واکسن هستش ؟
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- قطره پدی لاکت
سلام قطره پدی لاکت اگه به صورت مداوم به نوزاد بدیم مشکلی ایجاد میکنه من سه ماهگی برده بودم دکتر بهم این قطره رو داد تا الان که شش ماهشه هر روز بهش پنج قطره دادم من براساس اون چیزی که پشت قطره نوشته بود که باعث میشه ایمنی بدن نوزاد زیاد بشه خوردن قطره رو ادامه دادم مشکلی ایجاد میکنه ؟ دادن قطره رو قطع کنم؟ نوزادم چون گریه میکرد و کم شیر میخورد برده بودم دکتر که بهم این قطره و قطره کولیکز رو داد کولیکز دیگه نمیدم ولی اینو به دلیلی که گفتم ادامه دادم
- ادرار
سلام دخترم دو ماهه هستش نسبت به قبل کمتر پوشکشو خیس میکنه یکی دوبار هم پیش اومده 4ساعت پوشکش خشک بوده باشه از وقتی ک با دستمال مرطوب بجای شستن استفاده کردم اینجوری شدش اینم بگم ک قبلا ساعتی 60تا شیر بهش میدادم الان هر دو ساعت 60 تا مشکلی هست به نظرتون؟ وزن گیری دخترم طبیعیه احساس درد هم نداره
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام توی مدفوع نوزادم رگه خون دیدم نوزاد 3ماه ونیمم توی آزمایش مدفوع گلبول سفید رو نشون داده4تا6..ی دکتر بردم گفت عفونته کوتریموکسازول دادتا5روز دادم خورد ولی باز بعد ازچند روز رگه خون توی مدفوعش دیدم علتش چیه؟ی دکتر دیگه بردم میگه آلرژی داره چکارکنم
- تغزیه نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید یه نوزاد ۵۰ روزه داریم زیاد گریه میکنه،میخوایم بهش شیرخشک کمکی بدیم،شیرهم میخوره بعضی موقع ها بالا هم میاره ،حالا بهش شیرکمکی بدیم،چه نوع شیری،از چه برندی،ممنون ازراهنماییتون
- كمك
سلام آقاي دكتر لطفا كمك كنيد دخترم كه فقط تو خواب شير ميخورد از ديروز تو خواب هم نميخورم دستش رو مياره انگشتش رو ميخوره و من پافشاري ميكنم بيدار ميشه و وكلافه ميشم ديگه نميخوابه هم.شير خشكم كه كلا بدش مياد پس چيكار كنم يك هفتس لعاب برنج رو شروع كردم دخترم ٥ ماهشه
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- نوزاد
نوزادم هفت روزش هست وجایی بودیم دودتریاک به طرفش میکردندسه چهارروزالان اوردمش خونه خیلی حالش لده وبی حال هست چکارش کنم
- تب و لرز نوزاد
با سلام ببخشین نوزاد ۳ و نیم ماهه ای دارم که تب و سرفه داشتن که هردوش با دارو قطع شده بودن دیروز باز بدن و سرش گرم بود گریه و بی قراری میکرد با تب سنج دیجیتالی تبشو گرفتم ۳۶.۷ بود تو بغلم گرفتم یلحظه در حد یکی دوثانیه سر و بدنش لرزید ولی هوشیار بود خیلی ترسیدم آیا مشکل خاصی هس؟آیا تب داشته و اون لرز بخاطر چی بوده؟تب و لرز کرده؟خیلی نگرانم.تا شب همش گریه و بی قراری میکرد و نمیخوابید.از شیاف و استامینوفن استفاده کردم و پاشویش کردم.هفته دیگه برا آزماش ادرار دکتر وقت دادن میبرم.اون لرزه نگرانم کرده که چی بوده؟آیا ۳۶.۷ تب محسوب میشه؟ ممنونم آقای دکتر
- فرنی نشاسته
سلام ، پسرم ۷ ماهشه ، فرنی با نشاسته ،گلاب و نبات میتونم درست کنم بهش بدم؟ آب تصفیه دستگاه میتونه بخوره یا فقط آب جوشیده؟
- تغذیه نوزاد ۱۱ ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من نزدیک یک سالش شده و تقریبا بد غذا هست اما ماکارونی رو روزی چند بار هم بهش بدیم نه نمیگه،خوردن زیاد این غذا مشکل ساز نمیشه؟ممنون از،راهنماییتون
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت
- کیدیزول
سلام اقای دکتر نوزاد یک ماهو نیم دارم که رفلاکس خفیف داره پنهانه، براش کیدیزول امپرازول تحویز کرده بودید میخواستم بدونم میشه قطع کرد این دارو رو؟ نگران عوارض این دارو ام اگه عوارض قطع کردنش کمتر از مصرفشه میشه قطش کرد؟ یکی دو هفته اس که میدم بهش
- کمخونی
سلام دکترپسرم نه ماهشه خیلی ضعیفه کمخونی زیادداره قطره آدزیربهش میدم بستری شددکتربراش شربت زینک سولفات تجویزکرد میتونم شربت زینک سولفات باز بخرم بهش بدم چون نصفش ریخته شد؟
- اسهال نوزاد5 ماه
سلام خسته نباشید نوزاد 5 ماه دارم که این 5 ماه شیر مادر استفاده کرده که اسهال داره و متخصص یک شیر خشک ابتامیل پپتی جونیور داده بهش ولی اصلا نمیخوره فکر کنم بد مزه باشه میشه یک شیر خشک دیگه استفاده کنیم که اسهال نوزاد خوب کنه و مزه ش خوب باشه قطره پدی لاکت هم دادیم هر 12 ساعت 5 قطره
- مالیدن بینی
نوزادم نه ماهه دو ماهه که شیر خشک میدم یک ماهه که استفراغ میکنه و سه روز که گوش چشم و بینی شو میماله خداخیرتون بده جواب این سوالو بدین و درضمن خیلی بیا اشتها شده دندونم در آورده
- خوراندن آب انگور به نوزاد دوماهه
سلام . دخترم دوماه و نیم داره . یکی از بستگان امروز دو قطره از انگور رو تو دهان دخترم ریخت و من دیر متوجه شدم نتونستم کاری کنم دخترم هم خورد . الان حدودا ۴ ساعته خیلی بیقراری میکنه داعم به خودش میپیچه و گریه شدید میکنه ، ممکنه راهنماییم کنید که چیکار کنم . ممنونم

