Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بینی
سلام آقای دکتر دختر دو ماهه دارم الان سه روز است ابریزش بینی دارد امشب از بینی اش خون می آید همراه آبریزش بینی تو رو خدا چکار کنم می توانم بهش سیتریزین بدهم یا خیر
- بیقراری نوزاد
- سرفه خشک داره بعد عوق میزنه
برای بچه ۴ ماهه که سرفه خشک داره و بعدش از شدت سرفه عدق میرنه کتوتیفون خوبه یا سالبوتامول
- سرما
سلام آقای دکترپسرم ده ماهشه آبریزش داره و موقع شیر خوردن یکمی خرخر داره سرفه اصلا نداره.ممنون میشم بگید چی بگیرم براش بیمار خودتون هست
- سیر نشدن نوزادان با شیر مادر
سلام وقتتون بخیر دخترم سه ماه و 20روزشه شیر خودمو بهش میدم ولی سیر نمیشه باید چیکار کنم خیلی اذیتم همش گریه میکنه و اینکه حساسیت به باقالی داره لطفا راهنماییم کنین
- کمبود وزن
دخترم سه ماهشه بردم شبکه بهداشت وزن کرد پنج کیلو هستش.گفتن کمبود وزن داره.فقط شیر خشک نان ۱ میخوره.نمیدونم چیکار کنم؟
- نوزاد چهار ماه
آقای دکتر من خیلی میترسم دکتر گاهی هم سرفه میکنه
- چشم نوزاد
سلام پسر من ۶ ماهشه الان یه ماهی میشه که چشم راستش قرمزه و ترشح زرد رنگ میده و ورم داره یه بار متخصص اطفال بردمش به من قطره افلوراپ داد خوب نشد حالا بردمش چشم پزشکی به من پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید ۱۰ داده آیا ررای چشمس ضرر نداره؟
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- رنگ پریدگی
سلام.متخصص اطفال برای دختر۴/۵ماهه ام ک سرماخورده بود وتب داشت آمپول دگزا تجویز کرد.بعدازتزریق آمپول کل بدنش خصوصا صورتش رنگ پریده شده خیلی سفیدشده..الان یه روزمیگذره هنوز رنگ پریده هست چکارکنم نگرانم.
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشد من دخترم سه ماهش شربت ازمارتسین دارم بهش اسهال گرفت خوب نشد تو اسهالش عفونت میاد الان چند روز خوب نمیشه چیکار کنم
- فاویسم و قطره پدی لایت
سلام
نوازدی فاویسمی دارم میخواستم بپرسم دارو یا قطره پدی لایت ضرر دارد یا نه
- رویش یک عددموی ضخیم درزیرچانه نوزاد ۲۸روزه
باسلام خسته ونباشید من یه نوزادپسر ۲۸روزه دارم امروز زیر چانه اش منوجه یه دونه موی ضخیم وسیاه رنگی شدم خیلی نگرانم کرد میخواستم بپرسم مشکلی هس من باید چیکارکنم؟
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- همانژیم نوزاد هشت ماهه
همانژیم کنار ابروی نوزاد من ورم کرده انگار باد کرده دلیلش چیه ایا دارو داره که ورمش از بین بره خیلی نگرانم تو رو خدا جواب بدید
- خوردن عسل
حواسم نبود به خواهر زادم که ۱۰ ماهشه آبجوش عسل دادم با چایقاشق کلا ۱۰ ۱۵ قاشق شد فکردم مشکلی پیش میاد؟
- پاراکید
سلام آقای دکتر، برای واکسن چهارماهگی چه مقدار قطره پاراکید باید بدم؟ برای هفت کیلو بفرمایید، به میلی لیتر یا قطره ؟ هر چند ساعت
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم

