Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حالت تهوع واستفراغ
سلام. دختری دارم ۵سال ۹ ماه .صبح که از خواب پا میشه تا شب . چند بار چه قبل غذا یا بعد از حالت تهوع داره . بدون اینکه استفراغ کنه یعتی غذا رو بالا نمیاره. یکسره میگه حالت تهوع دارم. نهایتاً کمی آب بالا بیاره. تو شهر ایلام هستیم چند بار بردم دکتر . انواع آزمایش براش نوشتن. گفتن مشکلی نداره. بعضی اوقات هم میگه سرم درد میکنه . ممنون اگه راهنمایی
- سوختگی
سلام اقای دکتر قسمت جای پوشک دختر یکساله سوخته انگار به خاطر گرما بوده چکار کنم چی بزنم؟پماد آلفا زدم بی تاثیره
- اسهال
سلام وقت بخیر نوزاد من 20 روزه هست واززمانی ک متولد شده مدفوع شل و آبکی و اسهالی هست دفعش همراه با آبه.وقتی هم میخواد دفع کنه خیلی جیغ میزنه و اذیت میشه انگار ک پشتش سوخته کرم کالاندوالا هم میزنم ولی فایده نداره.رنگ مدفوعش زرد هست و اوایل گفتن بخاطر زردی هست ولی الان زردیش رفع شده ولی هنوز خوب نشده اسهال.چکار کنم خیلی نگزانشم .خودمم کرونا مثبت شدم ولی نوزادم منفی بود .نمیتونم ببرمش دکتر حضوری بااین شرایط ممنون میشم کمکم کنید؟؟؟
- شیرخشک
من دخترم ۸ماهس شیرخشک آپتامیل مصرف میکنه ایرانیش .آیااپتامیل خارجی باایرانی فرق داره یامیتونم همین ایرانی روباشیرپاستوریزه به نوزادم بدم چون وزنش کمهد۷ کیلیو
- علت یبوست
سلام دکتر دخترم یازده ماهشه قطره آهن liposomal ومولتی ویتامین vitane آلمانی میخوره آهن 1cc و ویتامین2cc ممکنه که یبوستش بخاطر این دوتا باشه مدفوع میکنه ولی یکم سفت وسخت ممنونم بابت پاسخگویی
- کارکردن شکم نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم وقتی در پوشک میخواد مدفوع کنه زور میزنه و نق میزنه و کمی گریه میکنه ولی وقتی بازش میکنیم خوب میشه و مشکلی نداره یبوست هم نداره میخواستم بپرسم طبیعیه؟
- سرفه کودک سه ماهه
سلام وقتتون خوش پسرم بخاطر سه روز که سرفه و عطسه داره بردمش متخصص اطفال دارویی بهش ندادن گفتند چند روز گرم نگهش دار جایی نبرش خودش خوب میشه الان یه شربت در دسترس دارم برونسبان ضد سرفه برا نوزاد زیر یکسال نوشته ۲/۵میلیلیتر و سه وعده استفاده بشه نظر شما چیست
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. نوزادم تا چند روز دیگه هفت ماهش کامل میشود. پزشکش جنابعالی میباشی با افتخار. آقای دکتر نوزادم با شیرخشک تغذیه میشود. چند روز هست که موقعی که شیر میخورد وسط شیر خوردن سرشیشه را میبرد روی لثه ای که در اینده دندان اسیاب در می آورد و میکشد روش . دلیل این کارش چیست آقای دکتر ، . یک دنیا سپاس
- جمع شدن آب دهان در خواب
سلام. پسر ٣ سال و ده ماهه مدتيه هنگام خواب آب در دهانش جمع ميشه جوري كه شروع ميكنه پشت سر هم قورت دادن . قبلا زياد رفلاكس داشت اينم فكر كردم از رفلاكسه يه دوره امپرازول دادم بهش ولي مشكلش حل نشد
- اسهال سبزرنگ نوزاد سه ماه
- پسرم شربت ازیترمایسین هفت روزخوردهنوزسینه اش،خلت داره بایدچکارکنم
سلام پسرم چهل روزشه ازپانزده روزتاالان سینه اش صدای خرخر میده وهمش خلت بالامیاره وخوب نشدبایدچه شربتی بهش بدم
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم
- بی قرای و گریه
سلام وقت بخیر نوزاد حدود ۷ ماهه دارم روزها غذای کمکی و شیر یخوره و خواب اش هم نسبتا مناسب هست ولی شبها یک کمی اذیت میکند هر یک ساعت شروع به گریه کردن می کند شیر میخوره و یک کمی هم در در بغل تکون میدهیم میخوابه و همین روال را تا صبح هر یک ساعت و تکرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام من الان تقریبا ۱ ماهه درگیر عفونت چشماهای خودم وپسرام هستم یکی از پسرام ۲ سال ویکی ۶ سال داره عفونت چشماشون خوب میشه باز دوباره بعد چند روز شروع میشه باید چیکار کنم رفتم قطره باکتی ماید از داروخونه گرفتم با پماد آریترمایسین دارم همینا رو میزنم چیکار کنم استفاده کنم یا باز ببرم دکتر
- ویتامین دی
از ابتدا قطره آد ومولتی ویتامین رو به کودکم دادم اما الان 21 ماهشه آزمایش داده ویتامین دی 28.7 بوده برای جبران کمبود چکار کنم؟؟
- تب
سلام پسرم دو روز تب کرد بعد ی روز باد تب دونه های ریز قرمز زد.؟ بخاطر تبه یا از چیز دیگس؟؟
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- تب نوازاد
بچه ام ۴۳روز. تب کرده، ناله میکنه، بردیم دکتر بهش سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت ۳ سی سی و سیترازم هر ۱۲ ساعت ۱ سیسی و استامینوفن ۱۵MLهر ۴ ساعت ۶ قطره داده . یک بار بیشتر مصرف نکردیم .میشه لطفا راهنمایی کنید که این دارو ها برای نوزاد خوب است یا نه ؟ یک دکتر هم گفته باید بستری بشه یا نیاز به بستری بچه هست؟
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟

