Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پورها
سلامآقای دکتر از چندماه میتونم توی پوره ها و فرنی از کره استفاده کنم؟
- وزن نگرفتن نوزاد
باسلام,نوزاددختری دارم باوزن۲/۸۵۰ودورسر۳۲وقد۴۵ به دنیاآمده.در۳ماهگی وزنش ۴/۷۵۰ودورسر۳۸وقد۵۸. ازشیرخشک وازشیرخودم تغذیه مکنه,جثه خیلی ریزی داره,آزمایشات انجام شده موردی نبودی, اوایل استفراغ داشت که باداروامپرازول برطرف شده,حالا بایدبااین وزن گیری کم چیکارکنم?ومیتون از۴ماه غذابدم?آیا نوزادم مشگلی داره,تمام حرکات وعکس العملهایش خوب میباشد,لطف پاسخ دهید,ممنون ازشما
- غذا
سلام واحترام.اقای دکتر مولتی ویتامین واهن کمبود بچه ها رو جبران میکنه؟ما ازنظرمالی وضع مناسبی نداریم.وتنوع غذایی نداریم که به دردبچه بخوره..ولی همیشه مولتی واهن خارجی میدم ب بچم..که کمبوداش جبران بشه..دراینده برای هوش ورشدو ...مشکلی بوجودنمیاد؟
- واکسن ابله
سلام وخسته نباشید اقای دکتر عزیز و مهربان ، پسر ۳ ساله ای دارم همه نوبت های واکسن رو زده میخواستم بدونم واکسن ابله هم تو همون واکسن ها بود یا نه ؟ زنده باشید
- سرماخوردگي يارفلاكس
سلام وخسته نباشيد من يك پسردوماه و بيست وپنجً روزه دارم پسرم ٢٩روز زودتر بدنيااومدو١٢روزبستري بودو٦عددسورفكتانت بهش ازريق كردن وقتي دنيا اومد٢٨٥٠بودوقت ترخيص شد٢٦٠٠الان ك مزديك سه ماه داره چيزي نزديك ب ٧كيلو وزن داره شكرخداوزن گيريش بدنبوده الان حدود دو سه روزه احياس ميكنم مريض شده همش توخواب يا بعضي وقتا توبيداري شير مياد توگلوش وبرميگرده وحالت تهوع بهش دس ميده استفراقش هم يكم هم عوض شده قبلا بيشتر پنيري بود الان چندباري شيري هستش ودوبار فقط حين شير خوردن شيروبالا اورد،بينيش هم صداميده وپره از مخاط واب انگار جلو نفسش روميگيره وقت شيرخوردن خيلي اذيت ميشه امروزوفردام دكترتعطيله تاببرم صبحها هم همش بينيش ميگيره وخرخر ميكنه البته سرفه هم دانه دانه اي داره
- مصرف فارمنتین
سلام پسرم ۲ سال و چهارماهه است، از ده روز پیش آبریزش و احتقان بینی شروع شد از روز پنجم یک شب تب کرد با صدای خروسکی ، تب قطع شد ولی الان ۴ روزه سرفه خلط دار داره که منحر میشه بالا بیاره، شربت پلارژین و دیفن هیدرامین دکتر داده ولی سرفه ها بهتر نمیسه، می تونم شربت فارمنتین بهش بدم؟
- بیماری نوزاد
سلام آقای دکتر بچه ام دو روز دیگر یک سال میشه الان سرما خورده آبریزش بینی داره شفاف چه داروی به ان بدهم تب هم ندارد
- سلام دخترم هرروزه برای بهونه ای بیش از حد گریه میکنه پاهاش میکوبد زمین هرروزه کارش همینه مشکل چیست
- چشم
لكه خاكستري در سفيدي چشم كودك من علتش چيست ؟
- شربت سفکسیم برای کودک ۲۱ ماهه
سلام وقت بخیر برای کودک ۲۱ ماهه سفکسیم سربت تجویز شده با علاءم ابریزش،بینی و سرفه های خلط دار با توجه به سابقه حساسیت به اموکسی کلاو و اموکسی سیلین منع مصرف ندارو؟
- سلام پسرم ۲سال نیم تو خواب نمیتونه اب دهانش قورت بده بلند میشه میشینه به سختی قورت میده وابریزش دهان پدا میکنه علت چیست
- سلام شب بخیر اقای دکتر من دخترم تازه 23 شده 3 ماهش گلوش احساس میکنم خلط داره چنان زور میزنه تا این خلط ها از گلوش بیاد بیرون کبود میشه نفس کم مبره باید چکار کنم اقای دکتر
- خونریزی
باسلام دختر ۴سالم از واژن خون لکه ای داشت و صبح هم اسهال رفته
- کجی لب نوزاد
آقای دکتر لب پایین نوزادم موقع خندیدن وگریه کردن کج میشه خیلی ترس دارم
- گریپ واتر خارجی
با عرض سلام و درود خدمت دکتر عزیز. نوزاد من دو ماه و نیمه است.. یک شیشه گریپ واتر از کویت برامون فرستادن. و خیلی تعریف میکنند از کیفیت این شربت برای درمان کولیک بچه. خواستم بدونم شما هم این شربت رو تایید میفرمایید؟ با تشکر فراوان
- سرفه
سلام اقای دکتر پسرم سرفه میکنه خلط دار .سینه اش خلط داره چیکار کنیم
- قرص دیکلوفناک
سلام آیا مصرف قرص دیکلوفناک 100 واسه مادری که بچه شیر میده ضرر نداره؟؟کودک من 9 ماهشه
- اطفال
دخترم ۲سالشه دکترعمومی بهش سیفیکسیم ۱۰۰نوشته هر ۱۲ساعت۳سی سی،میخواستم بدونم خطری نداره؟مشکلی برا بچم نداره؟نگرانم
- قطره بینی
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده 9ماهشه بعدازظهر دکترش میاد ولی یهو بینیش گرفته و خیلی بی تابی میکنه چه قطره بینی بریزم ؟
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟

