Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- دونه دونه شدن بدن ودست و پاها بچه
سلام یه دختر ده ماهه دارم وپسر هشت ساله پسرم کف دست وپاهاش دونه دپنه خیلی ریز شده با خارش شدید دخترم کل بدنش داخل دهانش هم زده سر بعضی از دونه ها اب داره دلیلش چیه گلودرد هم دترن همراه با یه شب تب
- پرسش
با سلام ؛ بچه من هشت سال و نیم داره ؛ دکتر تشخیص داده که عفونت روده داره ؛ سفیکسیم 100 براش نوشته و دیسیکلومین و کیدی لایک ؛الان یه هفته س هنوز بهبودی کامل نداشته ؛ این چند روز روزی یک یا دو بار اسهال داشته ؛ به نظرم وقتی کیدی لایک بهش میدم دل درد میگیره ؛ مصرف کیدی لایک تا چند روز لازمه ؟ با تشکر
- خشکی پوست
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم 4 سال و نیمشه. مدتیه گوشه چشمش و پوست ساق پا و رانش خشک میشه. کنار چشمش پوست پوست میشه و پوست پاش قسمت خشکی زدش ضخیم میشه. برای چشمش پماد بتامتازون وپماد چشمی زدم. بهتر میشه ولی باز همون جوری میشه. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پمادی براش بگیرم که خوب بشه. ممنون از پاسخگوییتون
- سلام پسرم تب و دل درد دارد لطف راهنمای کنید
سلام جناب آقای دکتر شب بخیر.ببخشید پسرم ۶ ساله هست ،صبح میگفت دل درد دارم ولی عصر تب کرد ۳۸ونیم . دکتر عمومی بردیم شربت سفیکسیم ۱۰۰ و شربت استامینوفن داده ولی تبش پایین نماید ،ببخشید شربت سفیکسیم را میشه ۱۲ ساعت داد؟ یا چکار کنیم که تب پایین بیاد.خدا خیرتون بده
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- دخترم یکسال ونیمه است دارددر حال در اوردن دندانهای عقب است منتها یکی دو روز اسهال داشت و الان بشدت استفراغ میکند آیا این طبیعیست
- باسلام پسرم تقریبا سه ساله هست و 12 کیلو وزن دارد دوز مصرفی آزیترومایسین 200 چقدر باید باشد
باسلام پسرم نزدیک به سه سال دارد و 11کیلو وزن. اندازه مصرف آزیترومایسین 200 چقدر باید باشه. ممنونم پاسخ بدید
- واکسن
سلام جناب دکتر وقت بخیر
دخترم الان سه سالو نه ماهش هست، خواستم ازتون بپرسم الان میتونه واکسن پره ونار بزنه؟ چه نوعیش و چند دوز و با چه فاصله زمانی؟ ضمنا کم خونی داسی شکل هم داره، خیلی ممنونم - خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دکتر جان بچه م روز سوم بردم بیمارستان دکتر آزمایش خون گرفت گفت بچه شما زردی داره الان 15روزه زردی روی 14 هستش دیروز بردم متخصص اطفال دکتر قطر بی بی کر داده قبلش شکمش روان کار میکرد از دیشب که قطره بی بی کر خورده امروز شکمش کار نمیکنه آ به نظر شما چکار کنم نگرانم
- جواب آزمایش مدفوع
دختر ۴ سال و نیم دارم برای مهدکودک آرمایش انگل مدفوع داده گلبول سفید بین ۰ تا ۱ بوده و گلبول قرمز بین ۳ تا ۴ خواستم ببینم مشکلی داره
- سلام کودک ۲ ساله برای عفونت ادراری چه دوز سیفکسیم مصرف کند
- عمل تنگی مجرا
پسر ۵ ساله ام عمل تنگی مجرا انجام داده ، می خواستم بدانم چند درصد این عمل ها امکان برگشت دارد ؟ دکتری می گفت اگر ادرار کودک خارج از کاسه توالت ریخته شود یعنی تنگی مجرا الان پسر من صاف ادرار می کنه ، نازک هم نیست ، اما گاها علی الخصوص صبح ها هنگام ادرار ، ادار به بیرون از کاسه توالت ریخته میشه ، حجم زیاد و پر فشار (البته خودم فکر کنم چون شب تا صبح برای دستشویی بیدار نمیشه این جوریه) در اواسط روز اگر به فاصله ۳ ساعت بره ادرارش خوبه اما موقعی که ساعت های زیادی نمیره دستشویی بعد ادرار پرفشار میشه و بیرون از کاسه توالت ریخته میشه نوک مجرا بعد از عمل برش زیادی خورده بود اما حالا چند میلیمتر از آن بسته شده (حدود ۴ ماه گذشته ) نوک مجرا همانند قبل سوزنی نیست ادرارش هم به همان صورتیه که توضیح دادم این طبیعی است ؟
- دلدردکودک
کودک 2ساله دوروزی هست دل پیچه داره اسهال هم هست،یبوست هم داره
- تب
سلام. بچم نزدیک شیش سالشه امروز که چهارشنبه هست دومین روزیه که تب داره دیشب بردم دکتر گفتن گلو و... همه خوبه. فقط استامینوفن دادن و چون شکم درد داشت سه تا ساشه کیدی لاکت زینک هم دادن روزی یکی. یکمی سر درد هم داره. اگه تا سه روز خوب نشد یعنی ویروسی نیست؟
- سوپ
باسلام ووقت بخیر خدمت آقای دکتر آیااضافه کردن عدس وماش درسوپ کودک 9ماهه به طور همزمان ایرادی دارد؟وچه نوع سرلاکی برای کودک رفلاکسی مناسب است ؟ممنون از لطف شما
- مدت زمان نگهداری شربت پاراکید در یخچال
سلام خسته نباشید..شربت پاراکید رو بعد از باز شدن تا چه مدتی میتوان در بخچال نگهداری کرد؟
- استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم دو ساله هست استفراغ داشت نصف امپول اندانسترون تجویز کردن امپولو زدیم ی روز خوب شد ولی بازم استفراغ میکنه شربت اندانسترون چند سی سی بهش بدم ؟وزنش ۱۲/۵ هست
- مقدارمصرف شربت آموکسی کلاو ۴۵۷

