Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- واکسن انفولانزاا
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و شش ماه دارد. پارسال براش واکسن انفولانزا فرانسوی تزریق کردیم . اما وقتی سه هفته بعدش خواستیم دوز دوم را براش تزریق کنیم متاسفانه دیگه یافت نشد یعنی پارسال فقط یک دوز نصفه را زد. حالا امسال میخواهیم براش دوباره واکسن انفولانزا بزنیم. آیا یک دوز کافی است یا دوتا بخریم و دو دو دوز براش بزنیم یک دنیا سپاس از شما
- آنتی بیوتیک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر واقعا ممنونم از راهنمایی و پاسخگوییتون.من اینجا مشکل دخترم رو گفتم،شما فرمودین شربت پلارژین و شربت فارمانتین ۶۴۳ تهیه کنم.ولی متاسفانه در داروخانه ها موجود نبود.اگر جایگزینی برای این داروها تجویز کنین ممنون میشم.شاید اونها رو داشته باشن.واقعا درمونده شدم .ممنونم ازتون.
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- دور سر
سلام آقای دکتر ببخشید من پسرم ۸ ماهه و ۱۸ روزه است وزنش ۹ و قدش ۷۱ یا ۷۲ است دور سرش ۴۳،۵ است این ماه دور سر ثابت بوده رشد نکرده دور سر تولد هم ۳۵ بوده آیا مشکلی داره؟چیکار باید بکنم؟دارویی برای رشد دور سر هست؟
- ُسلام دخترم ۲ سالو نیمه هست چندروز پیش تب کرد دوروز تب داشت وبهتر شد بعداز دوروز الان اسهال شدید ابکی وزرد رنگ داره میشه راهنماییم کنید؟
- مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد
- стриптиз бар невский
Хотите провести вечер в атмосфере страсти, роскоши и ярких впечатлений? Посетите [url=https://chicago-x.ru]топ стриптиз клубов[/url] в Санкт-Петербурге — место, где изысканная обстановка сочетается с профессиональным шоу и высоким уровнем сервиса. Приватные залы, завораживающие танцы и особая энергетика ждут вас! Может быть полезным: [url=https://chicago-x.ru]стриптиз клубы петербурга[/url] Хороший вариант: [url=https://chicago-x.ru/striptiz/]стриптиз санкт[/url]
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کلیلو
چه میزان شربت آزیترومایسین در شب اول مصرف برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلولازمه
- استامینوفن
سلام. وقت بخیر. بچه تب داشت و استامینوفن هر ۴ ساعت گصرف میکرد و آنتی بیوتیک. وقتی تبش کمشد ۶ ساعتی دادم. تب که قطع شد دیگه باید استامینوفن را قطع کنم؟ آنتی بیوتیک ادامه دارد
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون
- درمان اسهال شدید
سلام دو روزه پسرم اسهال شدید داره دکتر بردمش داروهاش میدم اما کوچکترین تاثیری نداشته داروش سفیکسیم ۱۰۰ و زینک سولفات هستش درضمن پسرم مبتلا به فاویسم هستش دو سال ونیم سنشه چی بهش بدم تاثیر کنه برای اسهالش خیلی نگرانم
- آبسه یا جوش در ناحیه تناسلی
سلام با تشکر از لطف شما.دختر۱۸ ماهه من یه برآمدگی کوچک کمی بزرگتر از عدس در ناحیه تناسلی اش زده .امروز هم واکسن هجده ماهگی رو تزریق کرده.من یه دوز سفالکسین بهش دادم.مصرف سفالکسین رو میتونم ادامه بدم با توجه به واکسن امروزش؟ممنونم از شما بزرگوار
- مطب
سلام آقای دکتر امروز مطب تشریف دارین واسه ویزیت بیایم؟ ساعت کاری مطب از چه ساعتیه چون تماس میگیرم کسی جواب نمیده
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
- درباره ی بدن
چرا من همیشه بدن درد و کوفتگی و خستگی و سردرد دارم و دل من همیشه درد شدید میگیرد؟

