Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم چهار سالشه و سردرد،دلدرد دهره آزیترو و استمینوفن دادم ولی بی قراره و کم اشتها لطفا راهنمایی کنید.
- کولیک نوزاد دو ماه
نوزادم دو ماهشه دل درد شدیدی داره ک مدام گریه میکنه و دکترش تشخیص کولیک دادن براش داروهای متفاوت تجویز شده و من بهش دادم مثل کولیک از . گریپ میکسچر . گریپ واتر پدی لاکت اما فایده ای نداشته ممنون میشم نظرتونو بگید
- شیرگوسفند
باسلام وخسته نباشید من نوزاد پسرمن یک سال ویک ماه داره خواستم بدونم که میتونم شیر گوسفند بهش بدم واسش ضرر نداره ممنون از شما زنده باشی
- ابریزش بینی
سلام پسرم 8ماهشه ابریزش بینی داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی کودکان پاک دارو بدم؟
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
آیا قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم ضرر داره؟
- من دخترم دو ماهشه دو قاشق مرباخوری شربت بی بی سد دادم الان نگرانم ک مشکلی پیش بیاد چیکار باید بکنم
- قبض دختر نوزاد ۱۷ روزه
سلام دکتر. صاحب یک دختر نوزاد که 17 روزه است دو روز شده که قبض است و جانش زیاد داغ است و نالش داره. گریه هم نمیکنه فقط سکوت است در این مورد رهنمای شما را خواهانم دکتر صالح
- سرخک کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۹دارد چند روزه سرما خورده بهش کوریزان پاراکید دادم از امروز روی شکم کمر و صورتش دونه ای ریز ریز قرمز بیرون زده ایا میتونه سرخک باشه چه اقدامی باید انجام دهم
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- آزیروسین۱۰۰
سلام دکترجان آزیروسین ۱۰۰ دارم ک اصلا بازنشده وپودره و تویخچچال بوده تقریبا دوماهی هست فاسد نشده؟؟میتونم آماده ی خوردنش کنم برا بچم؟برا فاویسم ضررنداره؟؟؟
- عفونت
دختر من چهل روزشه از نافش عفونت میاد
- ابیزش بینی
با سلام وخسته نباشی من پسرم یک سال ویک ماه داره ابریزش بینی گرفته بردم دکتر شربت آموراکس ۲۵۰ بهش داده چند روزه بهش میدم فرقی نکرده خواستم بدونم شما چه شربتی معرفی میکنید براش که زود خوب بشه ممنون از شما زنده باشی
- وزن پسر سی ماهه
سلام
پسرم سی ماه دارد وزنش کم و تحرک خیلی زیاد. آیا لازمه ویتامین و آهن به بدم؟
ممنون
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- علت تیرگی صورت وبدنونوزاد وسفیدی دست وپایرنوزاد
- بیض واطراف ان قرمز شده مثل سوختگی
- زردي نوزاد
سلام براي زردي نوزادي كه ٩٨/١/١٨ به دنيا اومده و ٩٨/٠١/٢١ آزمايش زردي داده و total bilirubin 13.7 و direct bilirubin 0/4 است چه تجويزي داريد؟؟؟ ممنون ميشم سريع پاسخ بديد
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر یه پسر ۶ ماهه دارم بهش روزانه دووعده فرنی ارد برنج رقیق سه قاشق مربا خوری صبح و غروب میدم شب که خوابه قبلا بیشتر شیر میخورد الان کمتر میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- زیاد کار کردن شکم پسرم
با سلام و خسته نباشید پر یک سال و هشت ماهه ای دارم در روز خیلی شکمش کار میکنه فقط شیر خودمو میخوره غذا خیلی کم میخوره هر کارش کردم شیر خشک نخورد خیلی لاغر و ضعیفه نه کیلو و دویست گرم هست برای کار کردن زیاد شکمش که از نوزادی هم همینجور بود خیلی دکتر بردم بهتر نشد کلافه شدم روزی سه الی چهار بار شکمش کار میکنه آفای دکتر لطفاً راه حلی بدین خیلی در روز خسته میشم غذا هم نمیخوره نه تخم مرغ نه پنیر نه ماست نه گوشت هیچ کدوم نمیخوره فقط چسبیده به خودم همش یه کم هم کمرو هست حرف هم زیاد نمیزنه خواهش میکنم جوابمو بدین ممنون میشم خدا خیرتون بده.
- تب. سرفه خشک
پسرم 13 ماهشه تب میکنحالا سرش نمیدونم مال گوش هست تب ازمایش گرفتم میگن عفونت و کم خونی دارن

