Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری کم نوزاد سه ماهه
وقت بخیر . پسرم سه ماهش تمام شده. وزنش موقع تولد ۴کیلو و ۳۰۰ گرم بوده . ماه اول یک کیلو اضافه کرد . ماه دوم ،۶۰۰ گرم اضاف کرد .ماه سوم فقط ۴۰۰ گرم . قدش و دور سرش خوب هست. الان قدش ۶۴ هست .شیر خودم رو به زور میخوره،بیشتر شیر خشک میخوره . خیلی نگرانشم . خواستم شربت زینک بهش بدم که اونم بخاطر یبوست پسرم ،میترسم بهش بدم . آخه میگن شربت زینگ یبوست میاره ، میترسم بدتر شه. لطفا راهنمایی م کنید که چیکار کنم
- ادرار نوزاد
باسلام پسرمن الان ۱۸روزش هست و تواین مدت تعداد دفعات ادرارش کمتراز مدفوع هست برون روی زبادی داره اما ادرارش کمتره و رنگ ادرارش زرد هست خواستم بپرسم ایا طبیعی است
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- مسافرت
سلام مسافرت با نوزاد سه ماهه که آلرژی به پروتیین گاوی داره ضرر داره؟
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام من دخترم ۱۸ ماهه شه باید واکسن ۱۸ ماهگی شو ۳ آذر میزد ولی بخاطر سرماخوردگی نزدم هنوزم ابریزش داره تا کی مجازم نزنم
- لك پيشاني و پلك
سلام آقاي دكتر دختر من از زمان تولد لك به شكل ٧ روي پيشاني و پلك داره و وقتي گريه ميكنه يا زور ميزنه پر رنگتر ميشه ميخواستم ببينم اين لك ها از بين ميرن يا خير؟ و اگه از بين مي رن چه زماني؟ و آيا دارويي چيزي براي زود از بين رفتنشان وجود دارد؟
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
- شربت ستادین دی سی
سلام پسرم سه ماهش هست علائم سرما خوردگی داره اشکال ندارد از شربت ستادین دی سی ب هش بدم
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که تا الان شیرخشک اپتامیل pdf میخورده الان ده روزه شیرخشکو عوض کردم شده شیرخشک اپتامیل ۲ اما ازروزی که این شیرخشکو میخوره تا شیشه شیرش تموم میشه مدفوع میکنه گاهی اوقاتم مدفوعش کمی مخاطیه آیا مشکلی داره؟چه شیر خشکی روشما به جای اپتامیل معرفی میکنین؟علت مدفوع مخاطیش چیه؟
- رفلاکس نوزاد
باسلام خسته نباشید پسرم دوماه ونیمشه بردمش دکتر گفت رفلاکس داره ولی هیچ دارویی نداد پسرم خیلی اذیت میشه وهمش جیغ میزنه اصلا اروم نمیگیره توخواب همش یه چیزی میادتودهنش نفسش بندمیادبعد دوباره قورتش میده بالا هم میاره سرفه هم میکنه ولی مریض نیست سینش هم خس خس میکنه وزن گیریش هم خوب نبوده گفتن بخاطر رفلاکسه شیرخشک بیومیل میخوره چندوقت هم هست اشتهاش کم شده هرچی شیشه میزارم دهنش بازبونش پرتش میکنه بیرون ولی پستونکومیخوره وقتی هم گریه میکنه پاهاشو صاف میکنه سرشم به عقب هل میده چی بهش بدیم بهتربشه.ممنون که وقت میزارید
- آلرژی نوزاد
سلام مجدد آقای دکتر، پرسیدم دخترم با وجود خوردن شیرخشک اچ آ همچنان اگزما میزنه باید اچ آ رو ادامه بدم یا شیرخشک پپتی بدم؟ فرمودین اچ آ رو ادامه بدم و دخترم باید معاینه بشه در صورت لزوم دارو تجویز بشه. الان سوالم اینه که پیش چه دکتری باید ببرم واسه معاینه اگزما؟ متخصص اطفال، یا متخصص پوست، یا متخصص آلرژی؟
- قطره سدیم کلراید
سلام، پسر من ۵۶ روزه شه دوهفته پیش برای سرماخوردگی دکتر بهش قطره سدیم کلراید داد من استفاده کردم وقتی تمام شد دیدم هنوز بینیش گیره خریدم بازم براش ریختم، تا حالا سه تا قطره خریدم و واسش ریختم، آیا ادامه بدم؟ عوارض نداره؟ آخه هنوز ترشحات پشت حلقی داره و بینیش صدا میده.
- شیر خشک
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهه است یک ماه پیش صورت وگردنش پر از جوش های ریز قرمز شد بردیمش دکتر گفتن به شیر گاو حساسیت داره لبنیاتو از غدا هام حذف کردم به خاطر کم بودن شیرم دکتر اپتامیل پپتی تجویز کرد ولی اونم به خاطر تلخ بودنش نمیخوره میخواستم ببینم ایا شیر خشکی که ضد حساسیت باشه وطعم خوبی داشته باشه است ؟لطفا راهنماییم کنید
- همانژیم
سلام خسته نباشی دکتر . من دخترم ۵۲ روزش ۳۴ هفته بدنیا اومده و پنج روز توی دستگاه بود . و همانژیم به پایین بدنش و الان نصبت ب اون روزا بزرگ تررشده و خراش برداشته پیش ی متخصص بردم گفت کاریش نداشته باش خودش برطرف میشه . پیش یکی دیگه بردم. پماد زینک و باکترماد داد . اونم بی فایده. پیش یکی دیگه بردم اونم گفت قطره. چشمی چ پماد همزمان بهش بزن ولی بازم بی فایده. حتی دستشویی کردنشم با گریه هستش
- نوزاد
سلام من یک نوزاد 42روزه دارم موقع ادار زیاد گریه میکنه وقتی ک ادار میکنه بعدش آروم میشه آیا مشکلی داره!!
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم ختنه پیغمبری هص حالا چیکار کنم امکانش هس میگن عمل باید بشه میشه عمل نکرد
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام دختر من پنج ماهشه از بدو تولد براش اسپری بینی استفاده می کنم چشم سمت چپش از دوسه ماهگی اشک جمع میشه و چندروز پیش هم که سرماخورده بود ترشحات زرد رنگ داشت که مژه هاش به هم می چسبید و دکتر بهش قطره چشم و پماد داد ترشحات زرد رنگش خوب شد ولی باز بعضی وقتها یک چشمش آب جمع میشه و ماساژ هم می دم
- قطره آد زیر
سلام آقای دکتر بعد ۶ ماهگی بازم آدزیر باید به پسرم بدم یا قطره آهن جدا؟
- تب
دخترم 9 ماهش تب شدید داره نه قطره آستامینوفن نه شیاف تبش پایین نمیاره شیرخشکی دوروز شیر نمی خوره غذا اب نمی خوره فقط گریه میکنه می لرزه خواب نداره پنج دقیقه یه بار خوابش می بره گریه میکنه بیدار میشه بردمش دکتر میگه سرما خورده گلوش عفونت داره هرچی گفتم ازمایش ادرار بنویسید عفونت شاید داشته باشه گفتن گلوش چرک کرده

