Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ نوزاد
سلام خسته نباشید پسردوماه وپنج روزه ای دارم که امروز یک بار چیزی شبیه به اب رقیق وشفاف بالا اورد تاالان هیچوقت اینجوری بالا نیاورده بود اب هم بهش نداده بودم ایامشکلی هست
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام پسرم از ماه های اول صورتش دونه زد و توی مدفوعش رگه های خونی بود دکترش گفت ببلاک Ha بهش بدم الان ۶ماهشه با هر دردسری که بود از هر شهر یه دونه گیر میوردم تا گرسنه نمونه الان دیگه واقعا گیر نمیارم چطدر بفهمم خوب شده با جابگزینی هست برای اون شیرخشک؟بچم لب به هیچ فرنی یا سوپ ... نمیزنه
- برنامه غذایی در شیردهی
سلام آقای دکتر .خوردن دل و جگر گوسفند در شیردهی مانعی ندارد؟ تا چه ماهی نباید گوشت گاو مصرف کرد؟
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- قدو وزن کودک
سلام اقای دکتر دختر من هجده ماهشو تموم کرده وزن حدود یازده ونیم وقدش هفتادو هشت ونیم خواستم ببینم ایا نرمال هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدید
- سفت بودن شکم نوزاد موقع کار کردن
با سلام اقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم که روزی دو دفعه شکمش کار میکند ولی موقع کار کردن خیلی خیلی زور میزند به حدی که قرمز میشود پدر ضمن با شیر مادر تغذیه نمیشود واز شیر خشک نان دو تغذیه میشود لطفا راهنمایی نمایید که چه چیزی به او بدهیم تا خوب شود ممنون
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- نوزاد
سلام پسرم 3 ماهشه واکسن دو ماهگی که زدیم خیلی تبش بالا رفت تا 48 ساعت هر 4 ساعت قطره استامینوفن میدادم ولی تبش پایین نمیومد 38 و8 بود مجبور شدم پاشویش کنم که برسه به 38 و3، الان خیلی نگرانم واکسن 4 ماهگی هم همونجوری باشه چیکار کنم؟ طبیعی؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ایا میشه دو نوع شیرخشک ب نوزادم بدم اپتامیل و نان
- کارنکردن شکم نوزاد
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟
- بیقراری بعد ختنه نوزاد
سلام ببخشید پسرم 3 ماهشه ختنه با حلقه انجام داده و بعد 5 روز حلقه افتاد الان 2 روز میشه که حلقه افتاده، از وقتی ختنه کرده تا الان بینهایت بیقرار وکم اشتها شده گاهی چنان گریه و جیغ میزنه لباش کبود میشه خیلی میترسم، ینی بخاطر جای ختنه است یا ممکن مشکل دیگه ای داشته باشه لطفا راهنمایی کنین
- واکسن
با سلام. بعد از واکسن یکسالگی تا چند روز امکان تب کردن هست؟
- خواب نوزاد
سلام نوزاد هشت ماهی دارم که وقتی خوابش میاد نمیتونه زود به خواب بره همش گریه میکنه یعنی میخواد بخوابه ولی نمیتونه بعد یک یا دو ساعت گریه و نق زدن خیلی به سختی به خواب میره علتش چیه اول بهتر بود حدود یک ماهی میشه بدتر شده ؟
- سفت کار کردن شکم نوزاد دو ماهه
نوزادم شکمش سفت کار میکنه فقط شیر خودمو میدم هر وقت میخواد ذستشویی کنه با زور زیاد دف میکنه چیکار کنم؟
- رفلاکس پنهان
سلام ببخشید خیلی به کمک نیاز دارم
نوزاد سه و نیم ماهه ام با وزن 6.800 کیلو رفلاکس داره و سینش خس خس میکنه وگرفتگی بینی داره وبعضی وقتها انگار نفسش مشکل میشه ویهو از خواب میپره. عطسه وسرفه هم میکنه گاهی همیشه هم بی قراره موقع گریه هم پاهاشو میکشه وپشتشو بلند میکنه.
یکی از پزشکان متوکلوپرامید هر هشت ساعت۵ قطره و دیگری صبح ها ۳۰ عدد دانه ریز اموزُل مخلوط با آب رو گفتن کدوم بهتره چیکار کنم از عوارضشون میترسم
خیلی ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- سرما خوردگی پسرم
سلام خسته نباشید پسرم چند روز پیش سرما خورده بود فقط ابریزش بینی داشت الان دو روز هست سرفه خشک میزنه چه دارویی براش خوبه
- بند ناف نوزاد
برای پیچش شکم نوزاد روغن زیتون مالیدم با گردش عقربه ساعت دست کشیدم دور ناف نوزاد رو اما بند نافش چرکی شده باید چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
تا چند دقیقه بعد مصرف آزیترومایسین نوزاد۲ماهه میشه شیر بدیم بهش؟متشکر

