Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزادان
سلام آقا دکتر خسته نباشید ...من تازه زایمان کردم بچم ۱۰ روزه هس و من دردهای زیادی دارم واسه همین از مسکن ایبوپرفن کدیین استفاده میکنم برای بچم ضرر داره
- باسلام دخترم نه ماهه است دوماه پیش تب شدید که ده روز طول کشید بعدش اسهال شدوکم کم خوب شد ولی بدنش دانه های ریز و قرمز میزنه واطراف ان لکه های صورتی میزنه الان دوماهه خوب نشده میشه لطفاراه درمان شو بهم بگین
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی ب نوزاد بدیم؟؟
- کبودشدن پای نوزاد هنگام بغل کردن
سلام اقای دکتر وقتتون به خیر من یه نوزاد سه ماهه دارم که تپل هم هست وقتی بغل میگیرم پاهاش کبود وقرمزمیشه انگاربهش خون نمیرسه ولی وقتی درازمیکشه کاملا خوب میشه علت ش چی هست؟
- یبوست
سلام دخترم سه ماه و نیمشه آیا اگه بهش شیر خشک بدم یوبس نمیشه آخه نان 1در 10روزگیش دادم یوبس شد چه شیر خشکی بهش بدم و اینکه فاویسم دارع و باید چه چیزایی رو استفاده نکنم بخاطر فاویسمش
- مدفوع
سلام نوزادم ۵۰روزش شیر خشک آپتیمال پی دی اف میخورد دو روز پیش خرخر بینیش زیاد شد شیر نمیتونست بخوره پس میزد با اینکه گرسنش بود.دکترش پودر اسومراز و ببلاک ای ار تجویز کرد ولی دو روز مدفوع زرد چرب مثل کاچی زیاد داره تقریبی هر دوساعت ...شیر هم هر سه ساعت بهش میدم آروغ میگیرم زیر سرش بالا بردم نگرانیم بابت دفعات زیاد مدفوع خرخر بینیش که خواب ازش گرفته
- سرلاك
بإسلام.دخترم ٦ماهه است.غذاي كمكي فرني الرژي داشت.سرلاك برنج رقيق شده ديشب براي روز سوم در خواب خيلي بي قرار بًود نفخ داشت و يه خودش ميپيچيد.صبح هم إسهال داشت.يعني به سرلاك الرژي داره.اقاي دكتر پس من غذاي كمكي چي بدم بهش.سيب زميني رو ميتونم امتحان كنم؟آبپز كنم بدون روغن و كره
- یبوست نوزاد
سلام.نوزادم ۳۵ روزه است.چند روز اول تولد روزی یک بار دفع مدفوع داشت،ولی بعد از ۴-۵ فقط ۸ روز یک بار تقریبا دفع دارد.در فواصل دفع دل پیچه و گریه و حرکت پاهارو داره.گاز معده ش زیاد هست.چند روزه که شیاف گلیسیرین میذارم و بلافاصله مدفوع میکنه.میشه برای درمان راهنمایی بفرمایید.
- وزنگیری نوزاد
سلام نوزاد ۵ماهوده روزه دارم که وزن تقریبیش ۷و۳۰۰ اما ظاهر تپلی نداره چکار کنم بچم تپلتر بشه ایا وزنش خوب ونرماله
- عفونت
هندوانه برای زیر یک سال عفونت آور است؟
- شپش
سلام دکتر دخترم هفت ماهه و فاویسم داره شپش گرفته چ شامپویی مصرف کنم
- شیرخشک
سلام وخداقوت. دخترم یازده داره که بخاطر وزن پایینش که 8کیلو هستش شیر خشک بی بی لاک شماره 2 بهش میدم مدت 3روزه که دارم میدم ودر مدفوعش رگه های سفید شیر هست! بنظر شما مشکلی نداره؟ در ضمن حدود 4شماره شیر بیشتر نمیخوره. ممنون
- خارش سر
باسلام نوزادی دارم ۲/۵ ماهه که همش سرشو میخارونه وموهاشو چنگ میزنه ومیکشه علتش چیه؟
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- مدفوع نوزاد
باسلام اقای دکتر پسر من دوماهشه وزنش ۵۷۰۰ هست پسرم روزی سه چهار بار مدفوع میکنه هر چی شیر بیشتر بدم بیشتر هم مدفوع میکنه اصلا هیچی بهش نمیچسبه وزنش هم کمه هرکار میکنم تپل نمیشه چیکارش کنم اقای دکتر؟ وزن موقع تولدش۳۴۰۰ بود و اینکه شیرخشک میخوره به همراه شیرخودم
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه تب داره شربت ستادین دی اشکال ندارهاستفاده کنه
- دفع بعدازشیرخوردن نوزاد
ازتولد تا الان که ۳ماه داره بعدازهربارشیرخوردن دفع داره الان ۲هفته مدفوع آبکی وسبزشده آزمایشات دادم خوب بودن
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
با سلام پسرم تب داشت و احتمالا کرونا . بهداشت واکسنش نزد گفتند دو هفته صبر کنید .اشکالی نداره ؟
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟

