Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدت مصرف سرلاک
سلام اقای دکتر وقت بخیر سرلاکو میش تاکی بعدبازشدن استفاده کرد؟ چون تازه ب کمکی افتاد پسرم زیاد نمیخوره بعدمیخواستم بدونم بعدباز کردن تاچندوقت قابل استفاده
- آیا شربت تئو فیلین جی برای نوزاد ۵ماهه مناسب است
- سلام خسته نباشید دخترم تو ۶ماه هست موقع خوابیدن هی پا میکوبه به زمین وقتی هم پوشکش رو میخوام تعویض کنم این کارو میکنه اما چند وقتی که خیلی موقع خواب این کارو میکنه علت چیه
- کبودی
باسلام و خسته نباشی پسر دو نیم ساله ای دارم بد غذاس ولی بچه سالمی هست جنب و جوشم داره رو ساق پاش دوتا کبودی دیدم به نظر شما مشکلی هست؟ در ضمن چون بد غذاس بعضی روزها رنگو روش پریده اس به نظر شما مشکلی داره تا هفته بعد موقعیت دکترو ازمایش ندارم تروخدا جواب بدین از نگرانی ور بیام
- علایم کرونا
سلام دکترعلایم کرونادرنوزادچگونه بایدتشخیص دادواینکه میشه شربت سرماخوردگی به نوزادپنج ماه و15روزداداگه میشه چه اندازه ممنون
- مدفوع نکردن
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم یک سال ی ماه داره دوروزه همش مدفوع میکنه اسهالی نیست ولی س چهار بار دفع داره علتش چیه؟؟؟
- ازپوشک گرفتن بچه
سلام دوتا پسر دارم .پسراولم هشت ساله هست که درسن ۱۸ماهگی اقدام به ازپوشک گرفتن به اجباراوکردم بعدش تا پارسال که هفت ساله بشه هنوز شب ادراری داشت ..الان برای برادرش که ۲۲ماهه موندم که موقع صحیح ازپوشک گرفتن بچه کی هست ؟ وایا اصلا شب ادراری از عوامل زود پوشک گرفتن بچه هست ؟؟
- ضربه به سرنوزاد
سلام آقای دکتر دیشب حواسم نبود دستم به سرنوزادم خورد ولی گریه نکرد اصلاآسیبی بهش وارد نشده بعدش در مدفوعش رگه خون بود
- انزیم کبد
نوزادم بیست روزشه زردیش چک کردبم ۹ بود و انزیم کبدی نرمال بود فقط sgot 89دارد انزیم کبدیش ک بالا هس اشکال ندارد!؟؟؟؟؟؟
- مامی
سلام دختر من کولیک داره گفتید تو وبسایت در موردش هست نیست اصلا .فقط تا چه مدت طول میکشه یه دارو معرفی کنید بگیرم تشکر از شما
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام دختر من ۴ ماه و ۱۵ روزشه یکماه اصلا شیر نمیخورد نیم کیلو وزن کم کرد گفتن رفلاکس پنهان داره با نکسیوم ۱۰ روزی بهتر شده بود دیروز واکسن ۴ ماهگی زد حالا دوباره اصلاااا شیر نمیخوره با سرنگ یه ذره بهش میدم بعد از یکساعت بدون اینکه هضم یا پنیری بشه استفراغش میکنه
- ریفلاکس
سلام برای بچه ۷ماهه نکسیوم ۴۰یا ۲۰ بدم
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- دونه قرمزی روی پا
باسلام پسرمن یک سال ونه ماداره که روی پاهاش دونه های قرمزدرامده خواستم بدونم که چیکار کنم که خوب بشه ازچه پماد یادارویی استفاده کنم ممنون از شما زنده باشی
- پودر کیدی لاکت
سلام می خواستم بدونم مصرف پودر کیدی لاکت بدون تجویز پزشک برای فرزندم که ۶ سال است مشکلی دارد یا خیر
- کودک۷سال،۲۰کیلو،چه مقدار شربت سفکسیم
کودک ۷ساله با وزن ۲۰کیلو،مقدارونحوه مصرف سفکسیم؟
- شیرخشک
سلام پسرم رفلاکس داره من ب پسرم شیرخشک سوپرامیل میدهم ایا میتونم بیومیل ای ار بدهم باهم
- صدای تنفسی
سلام ببخشیدمن پسرم سه ماهه هست کلا انگارتوگلوش ووبینیش ترشحات وخلط. هست ولی نمیتونه تخلیه کنه بایدچکارکنم انگارنفس کم میاره خرخرمیکنه
- در مورد گلو درد
سلام .دخترم ۱۰ سالشه و ۲۹ کیلو وزنشه گلو درد شدید داره چه دارویی بهش بدم بخوره؟

