بایستی معاینه گردد شاید احتیاج به شربت ازیترومایسین ویا قطره بینی وقطره پلارژین ویا باشد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری نوزاد
باسلام خسته نباشید برای نوزاد دوماهه باوزن ۴/۵چه نوع شیرخشک بهتره برای وزن گیری الان یکی درمیان هیپ۱ ونان ای ار میدم بهتراز ای ار چیه ریفلاکس معده هم داره ولی باتوجه به اینکه میگن شیرخشک چاق میکنه ولی بچه من اصلا تپلی نیست
- ستادین دی سی برای نوزاد
دخترم چهار ماهشە بعضی اوقات بهش شڕبت ستادین میدم اگە علاءم سرماخوردگی داشت نیم میلی میدم مشکلی برای دخترم پیش نمیاد؟؟
- چاق شدن فرزندم
سلام آقای دکتر دخترم دو ما نیم ماهشه متاسفانه شیر خودمو نخورد بهش شیر خشک دادم بیومیل باز لاغر شد الان سوپرامیل ۱ میدم به وزنش برگشته میخوام یه کم تپل تر بشه چی بهش بدم بهتره
- شیردهی و روماتید
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟ ۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - مدفوع نوزاد ۴ ماهه
سلام دخترم الان ۴ ماه و ۵ روزه هست دو هفته ای میشه که چهار روز مدفوع نمیکنه شیر مادر فقط میخوره کمی هم بی قراره هفته ی اول خودم شیاف گلیسرین گذاشتم و یک دفعه مدفوع زرد رنگ غليز خیلی هم زیاد کرد و بعد اون الان ۳ روزه باز هم مدفوع نکرده اشتهاشم خوبه به نظرتون معمولیه
- یبوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر..من پسرم ۱۰روز شکمش کار نکردبردمش دکتربهم شیاف گلیسیرین داد یکساعت بعدازاستفاده شکمش کار کرد،باز الان ۶روزه شکمش کار نکرده بردم یه دکتردیگ بهم بی بی کر داد گفت ۵سی سی هر۱۲ساعت..به نظرشما زیاد نیست خیلی؟؟؟؟ علتشم میگن تغذیه مادره چون شیرخودمو میدم خیلی کلافه ام اقای دکترتوروخدا راهنماییم کنید
- گريه در حين شيرخوردن
با سلام، دختر من ١١٥ روزشه و دچار كوليك و رفلاكس معده است، براي كوليك بايوگايا و براي رفلاكس معده رانيتيدين مصرف ميكنه، الان دو هفته است كه موقع شير خوردن گريه ميكنه و نميتونه شير بخوره، فقط هم از شير خودم تغذيه ميكنه، از وقتي به دنيا اومده هم لبنيات نميخورم، وزنش موقع تولد ٢٦١٠ گرم و الان ٦ كيلو، چون وزن گيريش خوب بوده دكترش گفت كه مشكل از كوليكشه اما با داروهاي كوليك نه تنها بهتر نشده بلكه هر روز داره حالش بدتر ميشه و از صبح تا شب گريه ميكنه، فقط در صورتي ميتونه شير بخوره كه در حال تكون دادن باشه و يا بخوابه بعد كه بيدار شد شير بخوره، خيلي بيقراره، ممنون ميشم راهنمايي كنيد كه مشكل چيه و چه كاري بايد كرد؟
- زردبودن سفیدی چشم
سلام اقای دکترخسته نباشیدمن یه پسر۴روزه دارم دوروزه متوجه شدم سفیده چشم پسرم به رنگ زرد هست نگرانم زردی نباسه
- سینه خیز 9ماعه
سلام بچم 9ماهشه خودش رو رو سینه میندازه ولی نه جلو میره نه عقب غلت میزنه چیکار کنم بنظرتون؟
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- يبوست
سلام ، اقاي دكتر نوزادم ٢٠ روزشه براي يبوست بچه ميزان اب قند بايد چه ميزان باشد
- نگرفتن سینه مادر
باسلام نوزادیک ماه وبیست روزه ای دارم که چندروزه فقط درخواب سینه میگیره وخس خس سینه وخلط وگاهی موقع سرفه داره گرفتگی بینی هم دارد که دکترگفت سرمانخورده ایااین هامیتونه علایم کولیک باشه بعد ادرارش هم وقتی شیرخودم رامیخوره کم شده سه روزهم دفع مدفوع نداشته شیرخشک هم بهش میدم چون روزاصلا سینه نمیگیره البته قبلش میخورد ممنون جوابم رابدید
- مجرای چشم بسته
دخترم هردوچشمش مجرای اون بسته هست ودایما اشک ریزش وترشحات چرکی داره چندین نوبت قطره سولفاستامید وپمادچشمی استفاده کردم ولی فایده نداشت
- بزرگی شکم
سلام معده نوزاد چهار ماه من بزرگ است دلیلش چیست
- سرفه سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۱۶ ماهشه سرفه صدادار و خلط داره بردم دکتر شربت پدی کاف و نیوتادین داد ۱۰ روز دادم بهش خوب شد دوباره چند روز شروع شده مدام سرفه میکنه چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکترپسرم پنج ماهشه سرما خوردع سینش صدا میده ابریزش بینی داره شربت اموکسی سیلین میدم بهش اشکال ندارع اخه شربت دیفین و سرماخوردگی دادم تاثیری نکرد وزن بچمم 8800ضلرررنداره؟
- زینک
سلام خسته نباشید. آیا قطره میم اورنج حاوی زینک است؟
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- خون درمدفوع نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکترنوزاددوماهه ام مدفوعش مخاطی بود ودرآن رگه های خونی بود شیرخودمو میخوره علتش چیه؟
- جوش صورت و بدن نوزاد
صورت پسرم چهار ماهشه اندازه یه دایره جوش قرمز زبر داره زیرش سفید میشه دوباره جوش میزنه شیر مادر با کمکی شیر خشک آپتامیل میخوره

