Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط گلو
سلام اقای دکتر دخترمن یک ماهشه و اینکه خلط گلو داره من با پوآر بینی و قطره سدیم کلر بینیش رو تمیز میکنم خلط میاد ولی گلوش رو نمیدونمچیکارکنم گاهی وقت ها نفس نمیتونه بکشه چیکارکنم
- شیرخشک ببلاک ای ار
باسلام نوزاد شش ماهه ام مشکوک ب رفلاکس براش شیرخشک ببلاک ای ار گرفتم میخواسم بدونم درصورت اگ رفلاکس نداشته باشه یا خفیف باشه میشه شیرخشک ببلاک ای ار داد ضرری نداره؟
- یبوست نوزادسه ماه
سلام پسرم شکمش همش یوبس میشه چکار باید بکنم
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام. آقای دکتر پسرم به پروتئین گاوی آلرژی داشت. الان سیزده ماهش شده شیر خشک معمولی دادم. یک ساعت بعدش شروع به گریه و بی قراری کرده. انگار آلرژی شده. سیتریزین بدم یا پدی لاکت؟
- مسائله ادرار در کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر... دخترم دو ماه دیگه دوسالش میشه گاهی یبوست میگیره ولی ادرارش مرتب و تقریبا سروقت بوده ...الان دو روزه ۲۴ساعت یک یا دوبار ادرار انجام میده وخیلی کمه حجمش...تحرک داره و مایعاتم استفاده میکنه حالتش نرماله و ظاهرا شکم درد اینام نداره مشکلش چیه؟؟
- یبوست
باسلام خدمت دکتر بزرگوار اقای دکتر پسرم از عید تا حالا یبوسته یعنی سفت میره دسشویی همراه با درد دو سالشه دکتر بهش پیدرولاکس داد که اصلا اثری نداشت میشه براش شربت انجیر بگیرم ؟شما هر تجویزی برای پسرم داشتید همیشه کمک کرده به بهبودیش ممنون میشم بازم از تجربه ارزشمندتون در اختیار ما بذارید خیلی ممنونم ازتون
- خون دماغ کردن کودک
سلام خواهر زاده من حدود چهار سال ونیمش هست چند ماه پیش داخل سرسره بادی سرش به دیواره سرسره خورد وبعدش پرت شد پایین صب که از خواب پاشد خون دماغ شد .از اون موقع تقریبا ماهی یکبار یا دوبار رو خون دماغ میشه بدون اینکه دست به دماغش بزنه یا اینکه ضربه بخوره .میخواستم ببینم باید چیکار کنیم
- سلام ابتدا تشکر وقدرانی میکنم اینکه جواب ما رو میدین دوماا نوازدام ۷ ماهشه یهویی استفراغ و اسهال گرفت لطف میکنین دلایل استفراغ و اسهال گرفتن بگیین ممنون
- باسلام دخترمن هفت سال داره گلوش عفونت داره دکتر براش سفیکسیم ۴۰۰ نوشته براش این دارو خیلی قوی نیست وزنشم بیست کیلو هستش
- زردی کف پای کودکم
سلام پسرم ۵ و نیم هست. ۶ ماهی دقت کردم کف پاهاش زرد هست و شب ها موقع خواب کف پاهاش از پتو بیرون می ذاره، البته مشکل زیادی اسید معده داره و ۶ ماهه تحت درمان امپرازول و موتلیوم هست، علائم خاص دیگه ای نداره و اشتهاش خوبه. قبل از شروع درمان اسید معده، آزمایش داد دکتر کودکان گفت کم خونی داره، اما دکتر متخصص گوارش کودکان گفتند خیلی حاد نیست و درمان معده کردند. نگران هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر من پسرم ۳ ماهه هستش سرما خوردگی داش الان خوب شده فقط سرفه خشک میکنه و سرفه هاش خیلی بده بچه به خودش زور میده تا سرفه کنه
- سرما خوردگی نوزاد
با سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماهه ای دارم که سرما خوردگی رو از خودم گرفته و سه روز تب کرده ولی الان خودم ۵ روزی هست حس بویایی و چشایمو از دست دادم ایا ممکنه بچه ام هم همینجور باشه از کجا بفهمم که خوبه ؟؟؟الان خدا رو شکر تب نمیکنه
- جایگزین قطره سولفاستامید در کودکان
- سلام اقای دکتر دو هفته از واکسن چهار ماهگی دخترم بخاطر مریضی گذشته مشکلی نداره
- اسهال
سلام من دخترم ۳ ماهو یک هفتشه چن روزیه که اسهال داره تا به امروز تو مدفوعش رگه های خونی دیدم باید چیکار کنم
- مقدارشربت سفکسیم
مقدارمصرف سفکسیم 100برای کودک سه ساله 15کیلوگرم
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید به شیرخوار ی که ۷ماهو ۲۵روزه اس میشه موز داد؟؟؟؟
- وزن نامناسب
سلام خسته نباشید دختر من ۵ ماه و ۱۱ روزش هست وزن موقع تولدش ۳۷۵۰ بود الان وزنش ۶۷۰۰ باید تا الان دوبرابر میشد ولی زیر نموداره فقط شیرمادر میخوره چیکار کنم وزنش بیاد بالا
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر.نوزاد سه ماهه من دچار سرماخوردگی شدید شده به همراه گلو درد .نزد پزشک بردم داروی سفالکسین و مولوکین برم هگزین تجویز کرده.میخواستم بدونم داروها عوارضی برای کودک سه ماهه ندارد؟ و بعد چند روز استفاده کودک بهبود پیدا میکند؟ همچین راهکارهای خانگی برای بهبودی سریعتر نوزاد میخواستم.ممنونم اجرتون با پروردگار عالم

