Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم درد
سلام آقای دکتر نوزادم2ماهشه صبح که از خواب پا میشه چشمش کثیفه.چشم سمت چپشه
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- مدفوع نکردن
سلام پسردوماهه ای دارم یبوست داشت پنج روزی بودمدفوع نکرده وچهارمین روزسفت مدفوع میکردوبردم دکتردکترگفت ویتامین بده وجایی که میخوابه روخنک کن وروزبعدمدفوع راحتی داشت وسفت نبودالان بازم سه روزمدفوع نکرده بایدچیکارکنم !لازم دکترببرم؟ ونوزادان بایدچندروزیکباربایدمدفوع کنند؟
- سلام پسرم یکسال داره علائم بیماری ابریزش بینی و تب چند سی سی ازیترومایسین ۲۰۰باید بهش بدم؟
- مقدار دوز سوسپانسیون ۱۲۵ آموکسی سیلین
سلام وقت بخیر دخترم ۱۵ ماه با وزن ۱۱ کیلو میباشد سوسپانسیون اموکسی سیلین ۱۲۵ دوز مصرفی را دکتر روی جعبه نوشته بود و دور انداخته شد مقدار مصرف چگونه باشد
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- قد
سلام پسرم ده ماه وهجده روزشه وزنش هشت کیلو ودویست و قدش هفتاد هس قد تولدش 50 بود میخواستم بدونم بنظرتون خوب هست یا ن
- سلام بچه من چهارماه ودوروزش هست تب داره میتونم چندقطره شربت ستادین دی سی بهش بدم مشکلی نداره
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- مصرف پلانتاژل گرانول برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از ساشه گرانول پلانژل استفاده کرد ؟
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر۵ماهه م، رفلاکس پنهان شدید داره ۴ماهه امپرازول میدم ۱هفته س قطع کردم شبا گرفتگی بینی دائمی داره و انگار ی چیزی تو گلوش گیر کرده ک نمیتونه قورت بده، علتش رفلاکسه؟
- بالابودن wbc
سلام .دخترم۶ساله wbcآن ۱۲۹۰۰شده قبل آزمایش آمپول دیسیکلومین زده ویه آب پرتقال خورده موقع آزمایش ازترس آمپول زردوسفیدمیشد بعدگلودردوسرفه واستفراغ وشکم درد هم داشت که بعدزدن آمپول دردشکم واستفراغش ۸۰درصدخوب شدراهنمایی کنید لطفن..ممنون
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهه است و شیرمادر میخوره. قبلا شبها ۴ الی ۵ ساعت بدون نیاز به شیر خوردن می خوابید و برای شیر خوردن بیدار نمیشد. از چهار ماهگی غذای کمکیش شروع شد. از وقتی غذای کمکیش شروع شده شبها هر ۲ و نیم تا سه ساعت برای شیر خوردن بیدار میشه. شیر میخوره دوباره میخوابه. چرا اینجوری شده؟ مگه نباید تو این سن خوابش طولانی تر میشد؟
- سلام وقت بخیر دخترم 4سال وهشت ماهش است وزنش 15 کیلو میزان مصرف سوسپانسیون آزیتروماسین 200 چه مقدر باشد به سی سی
- سرما خوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که کمی سرفه میکنه دماغش هم گرفته
- یبوست
سلام.پسرم۳سالشع ۱ساله پیدرو لاکس میخوره .آیا وابستگی داره...لاکسی ژل میترسم بهش بدم وابسته شه روده هاش چکارکنم
- عفونت گوش
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟

