Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناخن شکل عکس
سللم و خداقوت خدمت شما من خانمی ۳۷ ساله هستم ، از ۹ سالگی ناخن انگشت دوم من شکل این عکس شد ، خیلی دکتر رفتیم اما درمان نشد ، الان میشه کاری براش کرد؟
- خارش واژن
سلام اقاز دکتر دخترم سه و سال و نیم داره امشب گریه که هم سوزش واژن داره هم خارش چکار کنم براش ؟
- آمتین
مصرف شربت آمتین خیلی خواب آور است بطوریکه شب به دخترم میدهم تا ظهر در مدرسه خوابش می آید. بجای آن چه دارویی استفاده کنم ؟
- مدفوع سیاه رنگ
سلام پسرم ۴ ساله هست مدتی هست که مدفوعش سیاه رنگ وسفت هست دلیلش چی میتونه باشه آهن هم نمیدم
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
آقای دکتر پسر من 7 سالشه با وزن 24 میخواستم بپرسم شربت زیترومکس و چقدر باید بهش بدم. ممنون
- پادرد
سلام دکترخسته نباشیدپسرمن ۱۱سالشه بعضی وقتاپاش ودستش دردمیکنه ضعیفه وغذاکم میخوره نمیدونم چکارکنم راهنمایبم کنی ممنون میشم دارویی به من معرفی کنیدمرسی
- ختنه روزدوم
سلام مجدد.پسرم که گفته بودم عفونت ادراری داره ختنه کردیمبه گفته دکترش چربی اضافه هم زیادجم شده بودسر آلتش. الان از دیروز سرالتش خشک وزخمی شده وبه شدت دردناکه طوری که وقتی به پوشکش گیرمیکنه جیق میکشه.براخشکی وزخم سرآلتش چی استفاده کنم نرم بشه اروم بگیره .تشکرمیکنم ازراهنمایی های به موقع شماخداخیر بده شماراآقای دکتر
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- ورم خفیف کلیه
پسرم الان 3 ماهشه وقتی باردار بودم هم هروقت میرفتم سونو بهم میگفتن کلیه هاش ورم خفیف داره و وقتی بدنیا بیاد خوب میشه اولاش میگفتن آب دورش زیاده بعد که دوباره رفتم سونو گفتن اب دورش ب میزان سن بارداریه و طبیعیه وقتی بدنیا اومد دوماهش شد دوباره بردمش سونو گفتن کلیه راستش خوب شده ولی کلیه چپش هنوز ورم خفیف داره چکار کنم ببرمش دکتر؟؟؟ آیا دارویی داره؟؟؟
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟
- علت قرمزی اطراف چشم کودک
آیا قرمزی اطراف چشم کودک۵/۵ساله باوزن۲۳کیلوگرم به خاطر مصرف سفیکسیم ۱۰۰ است؟باتوجه به این که هفت روز از مصرف داروگذشته است.
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- مولتی ویتامین
ببخشید منظورتون از یه روز در میون یعنی یه روز اسماویت بدم یه روز زینک پلاس اره؟
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- قرمزی کف پای کودک ۱۶ ماه
سلام وقت بخیر الان چندوقته کف پای پسرم که ۱۶ ماهشه قرمز میشه وکمی هم داغ کم خون بو ن قطره اهن خارجی بهشمیدم
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم
- سلام برای سرفه های شدید پسرم که نه سالشه دکتر تجویز کورتون وداروهای دیگه ایی داده وگفته که تا یک ماه باید استفاده کنه ایا زیاد نیست
- سرماخوردگی نوزاد ۴ ماه ونیم
سرماخورده بود روز جمعه متخصص نبود دکتر عمومی بردیم براش شربت اکسپکتورانت و آزیترومایسین ۱۰۰ تجویز کرد احساس کردم اینا دوزش بالاست برا۴ ماه خطرناک باشه ۳ روز بیشتر بش ندادم الان ک ۴ روز گذشته خلط بعضی وقتا نفس کشیدنش مشکل میکنه چکار کنم؟؟؟همین داروها رو ادامه بدم؟؟؟

