Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس پنهان
سلام دخترم دوماهشه دکتر براش شیرخشک پپتی جونیور نوشته ولی نمیخوره موقع شیرخوردن گریه میکنه شبرخشک پیدانمیشه چه شیرخشکی بجاش بهش بدم
- اسهال نوزاد سه ماهه
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
با سلام. دخترم 4ماهشه با وزن تولد2980و وزن الان 6200 آبریزش بینی و تب داره میتونم از شربت ستادین جی بدم بهش و چقدر بدم ممنون
- سلام اقادکتردختر8ماه دارم سرفه میکنه دکتربراش سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده ضررداره یانه بهش بدم مرسی
- عفونت چشم
سلام خسته نباشید دکتر گفت که کانال اشک چشمای پسرم بستس و باید ماساژ بدم بعد از چهار ماه یه چشمش کاملا خوب شده و دیگری فقط کمی ترشح داد . دیشب پسرم توی هوای آزاد بوده در ضمن دو روز بود که ترشح چشمش یکم بیشتر شده بود اما امروز صبح ترشح چشمش اونقدر زیاد بود که چشمش باز نمیشد و بعد از شستشو چشمش هم ورم داشت هم قرمز هست اطراف چشم چیه گوشه از داخل چشم میشه بگین چیکار کنم و اینکه آیا احتمال داره نیش حشرات باشه
- پاراکید و پروبیوتیک
سلام دکتر پسرم ۲ماهشه از قطره پروبیوتیک بهش میدم هر شب ساعت هفت ۴ تا ۵ قطره مشکلی نداره؟ و اینکه استامينوفن پاراکید هم برای سرماخوردگی و تب بهش میدم استفاده این دو دارو باهم عوارضی نداره؟ ۳ روزه شبا جیغ میزنه گریه میکنه باید چیکا کنم؟
- گریپ واتر خارجی
با عرض سلام و درود خدمت دکتر عزیز. نوزاد من دو ماه و نیمه است.. یک شیشه گریپ واتر از کویت برامون فرستادن. و خیلی تعریف میکنند از کیفیت این شربت برای درمان کولیک بچه. خواستم بدونم شما هم این شربت رو تایید میفرمایید؟ با تشکر فراوان
- گریپ میکسچر
سلام آقای دکتر برای نوزاد 5 ماهه با وزن 7.200 برای رفع دلدرد و بیقراری چه دارویی استفاده کنیم؟ و چقدر شربت گریپ میکسچر بدیم؟
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر پسر ۱۰ماهه دارم قطره آهن adzoferبهش میدم متأسفانه اصلا دوست نداره به محض خوردن بالا میاره با توجه به اینکه فاویسم هست میشه لطف کنید قطره آهن دیگه ای پیشنهاد بدین
- میتونم شیاف بدم
پسرم واکسن شش ماهگی زدیم استامینوفن نمیخوره بالا میاره میتونم بهش شیاف بزنم
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- استفاده از پوآر بینی در نوزادان
سلام وقت بخیر،نوزاد ۴ماهه دارم سرماخورده شده و برای تخلیه بینی از پوآر استفاده میکنم اما وقتی در بینی چپ قرار میدم کیپ میشه و اصلا باز نمیشه که تخلیه صورت بگیره،آیا خطرناکه و استفاده نکنم؟میترسم برای مغز بچه خطرناک باشه
- سلام .پسرمن سه ماهشه تازه ختنه شده دکتربهش سفالکسین 250دادههر6ساعت یک سی سی پسرم داروی تشنج میخوره میخواستم بدونم براش ضررنداره
سلام پسرم سه ماهشه داروی تشنج میخوره ختنه کردم دکتر سفالکسین 250براش نوشته آیا براش ضررداره؟
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- داغی کف دست
سلام دخترم شش ماهشه یک هفتس کف دستش و شکمش به شدت داغ میشه دکتر بردمش گفت علائمش طبیعیه ولی بازم نگرانم حتی با استامینوفن داغی شکمش و دستش پایین نمیا
- یبوست
سلام پسر من ده ماهشه از شش ماهگی که غذای کمکی شروع کردم یبوست گرفته .مدفوع و بعد از یه هفته تا ده روز انجام میده .این دفعه پانزده روز مدفوع نکرد شیاف گذاشتم .روغن زیتون بادام دادم .شربت نی نی لایک دادم بردم دکتر شربت لاکسی ژل داده موردی ندارد بدم بهش .نمیدونم چکار بکنم که خوب بشه
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- تیروئید نوزاد
باسلام من دختر برادرم برای آزمایش تیروئید گفتن آزمایشش مشکوک الان چهارده روزگیش بازم آزمایش گرفتن ازش5.50بوده آیا خطرناکه
- نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه قبلا هردوروز یه بارمدفوع میکردولی الان روزی چهارپنج بار میکنه
- اسهال
سلام آقای دکتر کودک پمج ماهه من اسهال شده و بهش شیرخشک lfدکترش تجویز کرده تا چه مدت میتونم لهش این شیر خشک رو بدم

