Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شير نخوردن نوزاد
سلام،دختر من سه ماه و چهار روزشه.فقط شيرخشك ميخوره.رفلاكس داره و رانيتيدين ميخوره،الان تقريبا يك هفته است شير نميخوره.به زور ٤-٣ بار.داره لاغر ميشه و از گرسنگى گريه ميكنه اما بازهم شيرش رو تف ميكنه.يه پزشك بردم ميگه هيچيش نيست و خودش نميخوره..واقعا نميدونم ديگه چى كار كنم.ميشه كمكم كنيد؟؟اسم شيرش هم بيوميل هست
- تب و دماسنج دیجیتالی
سلام آقای دکتر.نوزاد دو ماهه دارم . تحت نظر خودتون هست. دیروز نوبت واکسنش بود. از تب سنج دیجیتالی زیر بغلش استفاده میکنیم. آقای دکتر نحوه ی دقیق استفاده از این نوع از تب سنج را میفرمایید لطفا؟ اینکه میگویند دمای تعیین شده توسط تب سنج را به علاوه ی یک کنیم درست است؟
- واکسن ۴ماهگی
سلام بچه چهارماهه و وزن حدودا پنج ونیم کیلو برای واکسن چند قطره پاراکید بایدبدیم
- در مورد بوی ادرار
سلام آقای دکتر عزیز غرض از مزاحمت میخواستم ببینم چرا ادرار بچه بوی تندی داره سن بچه هم ۶ ماهه هستش
- ویزیت حضوری
با سلام و احترام چندهفته ست جهت ویزیت حضوری تماس میگیرم ولی موفق نمیشم صحبت کنم، امکان ویزیت حضوری برای فردا چهارشنبه مقدور هست؟ برای دخترم نزد شما پرونده داریم
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۵ماهشه وزنش ۸ کیلو تب میکنه و خیلی کم سرفه میکنه دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده مقدارش چقد باید باشه؟هرچندساعت؟
- واکسن چهازماهگی
باسلام پسرم امروزواکسن چهارماهگی زده تب نداره فقط دردداره بهش استامینوفن میدم بالامیاره به نظرتون چیکارکنم نگرانم
- درمورداطفال
- شیرنوزاد
سلام نوزادم ۲۷ روزشه کمکی شیرخشک میدم شما چه شیرخشکی تو این سن پیشنهاد میکنین؟ الان اپتامیل میدم بهش
- یوبست
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسر من مریض شما هست الان یکماهشه الان سه روز هست مدفوعش خیلی کمه به صورت دانه ای هست و خیلی هم زور میزنه و گریه میکنه .من باید چیکار کنم اقای دکتر.ممنونم
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- امپول دو ماهگی
سلام دخترم دو ماهشه وزنش پنج کیلو وصد هستش بعد از زدن واکسن دو ماهگی اول جای واکسن کبود سفت و بعد هم قرمز و آبسه زد دکتر بهش سفالکسین داده الان یک روزه داره استفاده میکنه ولی تغییری نکرده الان شش روز از زدن واکسن میگذره تب نداره پاهاشم حرکت میده ایا مشکلی هست.باید چیکار کنم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- کرونا در نوزادان
سلام دکتر احتمال داره نوزاد کرونا بگیره؟
- سرماخوردگی اطفال سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم و دچار ابریزش بینی و عطسه شده لطفا کمک کنین و یک راه حل پیشنهاد بدین دسترسی به شهر ندارم
- تب نوزاد
سلام اقای دکتر دمای بدن نوزاد من بعد گریه و شیر خوردن داغ میشه و تب سنج تب نشون میده علائم مریضی و بی حالی نداره بعد از اروم شدنش دمای بدنش نرمال میشه، طبیعیه؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرفه و آبریزش بینی داره چه دارویی براش خوبه و نحوه ی مصرفش
- پماد اوسرین ثمین
سلام اقای دکتر. ایا از پماد اوسرین ثمین میشه به عنوان پماد سوختگی برای ناحیه ی پوشک نوزاد استفاده کرد به صورت روزانه؟
- متوقف شدن رشد
باسلام وخسته نباشید دخترم باوزن ۲۶۰۰متولدشدیک ماهگی ۳۷۰۰ودوماهگی ۴۴۰۰ وسه ماهگی پنج کیلو الانم چهارماه وبیست روزش هست وزنش ۵۲۰۰ اصلا وزن اضافه نمیکنه خوب هم شیر میخوره وفقط شیرخودمو میخوره شیرم هم زیاده ولی وزنش متوقف شده چندروزیه غذای کمکی فرنی روبراش شروع کردم لطفا راهنماییم کنید
- نوزاد
سلام نوزاد دوماهه خیلی سخت مدفوع میکنه سه روز یک بار اونم با شیاف باید چیکار کنم؟
- وجود دانه های ریز روی بدن
سلام جناب دکتر.پسرم ۹ ماه داره و در حال دراوردن دندان هست.و چند روز قبل تب کرد و بردمیش یه دکتر عمومی دکتر چند تا دارو داد که اسمش زینگ و استامینیفن و آزیتروسین .که بعد مصرف سه روز تب بچه از بین رفت اما کل بدنش جوشهای ریزی زده همانند کهیر روی شکمش .لطفا راهنمایی کنید .یا اگر نیاز به معاینه داره فردا یعنی شنبه بیاریمش خدمتتون

