Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع زیاد کودک یکساله
سلام آقای دکتر دختر یکساله ام مدتیه تعداد دفعش زیاد شده و تقریبا هر چی می خوره دفع می کنه وزنگیری کمی داره با اینکه خوراکش هم بد نیست قبلا حساسیت به پروتئین گاوی داشت علت چیه ؟چی کار کنم
- باعرض سلام وخسته نباشید من ب دخترم ک ۱/۵ساله است با تجویز پزشک آنتی بیوتیک آزیترومایسین و سفکسیم دادم ک بلافاصله ب اسهال مبتلا شد حالا اگر بخواهم برای سرماخوردگی و… آنتی بیوتیک بدم چی بدم ک اسهال نشه باتشکر
عرض سلام و خسته نباشید دخترم 5 سالشه. سرما خورده بود، الان بهتره. ولی گلوش خلط داره و بعضی وقتها به خاطر خلط تو دماغی حرف میزنه. چه آنتی بیوتیکی براش بگیرم و چه مقدار در روز بهش بدم. ممنون میشم راهنماییم کنین. دستتون درد نکنه
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- شربت چرک خشکن ۱۰۰
سلام خسته نباشید من دوتا دختر دارم ۵ ساله ۱۱ ماه الان چند ماه همش مریض هستن حرف دفعه هم میرم دکتر یاسفکسیم میده ازیترومایسین دیگه اندفعه که مریض شدن نرفتم دکتر خودم رفتم شربت سفکسیم ۱۰۰ گرفته به بزرگه هر۱۲ ساعت ۴ سی سی میدم ولی دکترشم قبلا همینو تجویز کرده بود ولی به کوچیکه نمبدونم چند سی سی بدم ۸ کیلوهم هست
- شربت سالبوتامول
سلام نوزاد من ۶ ماه هست دکتر بهش شربت سالبوتامول داده از دیشب ک دادم بچه بیقرار و دچار اضطراب شده و پودر سینکاست داده ک ندادم اصلا بهش آقای دکتر خیلی تردید دارم در دادن این داروها با خوندن عوارضشون
- داغی دست وپای کودک
سلام ۳ شبه کف دست وپای دخترم که ۱۹ ماهشه داغ میشه علتش چیه ممنون
- ختنه
سلام پسرم ۵سالشه آلتش شکل ناف شده وقتی با انگشت میدم بیرون اندازه نصف بند انگشت میاد بیرون آیا ختنه مشکلی داشته؟۲ ماهگی ختنه شده
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- طریقه مصرف سفیکسیم برای کودک18ماه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- بالا آوردن خون
دخترم 11 سالشه، امسال طی 3 ماهه اخیر یه کوچولو خون بالا آورده حالت لخته مانند میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم؟ و علتش چی میتونه باشه
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام خسته نباشید پسرم تقریبا دوماهی خس خس سینه داشت همه نوع آنتی بیوتیک و داروی حساسیت بهش دادیم خوب نشد شیر خشک اپتامیل میخورد با شیر مادر دکتر براش شیر خشک اپتامیل اچ آ تجویز کردن خس خس سینش خوب شده ولی مدفوعش سفت شده بود و موقع دفع زور میزد خیلی شیر خودمم دیگه نمیخوره چیکار کنم سینه بگیره 🥲🥲💔 داروی ننوتادین وفاموتدین هم میخوره با قطره آهن و مولتی ویتامین امروز یکم تب داره میخواستم قطره استامینوفن پاراکید بدم تداخل دارویی ندارع با داروهاش؟؟ سفتی مدفوعش از داروهای میتونه باشع؟ یا از شیرخشکش؟؟چیکار کنم سینه هم بگیره ؟
- سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم نزدیک شیش سالشه وزنش ۱۶/۸۰۰. تو این روزهای تعطیل تب و سر درد و یکم گلو درد داشت بردم ۱۷ شهریور بهش استامینوفن و پلارژین دادن. گفتن عفونت نداره ویروسیه. الان تب و سر دردش خوب شده اما خیلی سرفه میکنه. سرفه هاش هم خشک هست. لازمه آنتی بیوتیک بدیم؟ وزن پسرم خوب هست یا کمه؟
- Ирек Сафин
Индивидуальный предприниматель Сафин Ирек Фаатович Введение [url=https://t.me/safinirek]Сафин Ирек Фаатович[/url] Ирек Фаатович Сафин – успешный индивидуальный предприниматель, который за годы своей деятельности смог создать устойчивый бизнес в различных сферах экономики. Его имя ассоциируется с профессионализмом, инновациями и ответственным подходом к делу. В этой статье мы рассмотрим ключевые аспекты его карьеры, достижения и принципы ведения бизнеса. Начало пути Ирек Сафин родился в 1978 году в городе Уфа, Республика Башкортостан. С детства он проявлял интерес к экономике и предпринимательству. После окончания школы поступил в Башкирский государственный университет на экономический факультет. Во время учебы активно участвовал в студенческих проектах и научных конференциях, что позволило ему получить ценный опыт и знания. Первые шаги в бизнесе Свою карьеру Ирек начал сразу после окончания университета. Он открыл свою первую компанию, которая занималась оптовой торговлей строительными материалами. Благодаря грамотному управлению и стратегическому планированию, компания быстро заняла лидирующие позиции на рынке. Это стало первым успешным шагом в карьере Ирека Сафина. Расширение бизнеса В последующие годы Ирек Сафин расширил свой бизнес, открыв новые направления. Он стал заниматься производством строительных материалов, а также оказанием услуг в сфере строительства и ремонта. Благодаря внедрению современных технологий и использованию качественных материалов, его компании смогли завоевать доверие клиентов и партнеров. Социальная ответственность Одним из важных аспектов деятельности Ирека Сафина является социальная ответственность. Он активно участвует в благотворительных проектах, поддерживает образовательные учреждения и спортивные мероприятия. Кроме того, он уделяет большое внимание экологии и внедряет экологически чистые технологии в своем производстве. Личные качества и принципы Ирек Сафин известен своим трудолюбием, ответственностью и стремлением к совершенству. Он всегда ставит перед собой высокие цели и стремится их достичь. Его принципами являются честность, открытость и уважение к партнерам и клиентам. Эти качества помогли ему завоевать доверие и уважение в деловом сообществе. Заключение Ирек Фаатович Сафин – яркий пример успешного предпринимателя, который сумел построить устойчивый бизнес и внести значительный вклад в развитие экономики региона. Его опыт и достижения могут служить примером для многих начинающих предпринимателей.
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید پسرم یک سالشه سرما خورده تک تک سرفه خشک داره بینیشم مخاط داره مثل ابریزش نیست بنظرتون چی بهش بدم نیاز به چرک خشک کن داره؟
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای عفونت سینوس در کودک ۷ ساله
سلام
دختر من ۷ سالشه عفونت زردرنگ بینی داره و آبریزش. لطف کنید بفرماید میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر هست. چقدر بهش بدم
- حرف زدن کودک دوساله

