ایا اینکه سمت چب بدن نوزادم. از سمت راست اون یک سایز بزرگتر است به دلیل سندروم نونان است .برای جلوگیری از شدت ان چه باید کرد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گوش
سلام پسر من ۱۰ ماهشه بعد هی سرش چند بار مشت سر هم تکون میده و گوشاش را میخاره ممکنه عفونت گوش داره؟
- سرفه و آبریزش بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۸ماهشه سرفه میزنه آبریزش بینی داره بهش داروی گیاهی بدم یان شربت وقطره؟ممنون میشم راه درمان بگین
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۱ ماهی هست پایش سوخته هزار نوع پماد زدم اما اصلا خوب نشده توروخدا کمکم کنید
- تب
اقای دکتر سلام خسته نباشید امیر عباس یهو تب کرد و لجبازی میکنه استامینوفن و قطره بینی و ستریزین میدم بش میتونم بش ازیترومایسین بدم بش
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- بی قراری نوزاد
از دیشب که کودک من فتقش زده است بیرون زور زدن هر پنج دقیقه یک بار شده است به نظر شما برای فتقش است یا حیر در قبل خیلی کمتر زور میزد لطفا بگید زور زدنش برای فتق است یا خیر و چکار کنیم
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- گوش درد نوزاد ۵ماه ۱۵ ردز
پسرم ۵ماه ۱۵روزه گوششو همش میگره گریه میکنه به گوشش دست میزنم جیغ میزنه شیر خشک نان میخوره مدفوعش سبز
- علت شب نخوابیدن پسرم
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ماهه هست این چند شب هست که فقط ده دقیقه میخوابه وبعدنزدیک دوساعت بیدار میمونه ایا راهکاری هست خوابش مثل قبل تنظیم کنم
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- غدای کمکی
با سلام نوزاد هفت ماهه چه غداهایی میتونه بخوره ؟و چند وعده در روز
- سرفه نوزاد. هنگام خوردن شیر
سلام جناب دکتر پسرم ۹ روزش از روز چهارم هنگام خوردن شیر چه از سینه خودم چه از شیر کمکی سرفه میکنه این سرفه نشانه چیه ؟ آیا به ریه ربط داره ؟
- دندان درد نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماهه هست برای تسکین درد دندان میتونم بهش پاراکید بدم جناب دکتر؟!
- سرما خوردگی
سلام.وقت بخیر.ایا نوزاد ۳ ماهه هم سرما میخوره؟ دخترم امروز ۳ ماهش تموم میشه و فردا وارد اول ۴ ماهگی میشه و دو هفته ای میشه که تک سرفه و عطسه و خرخر تو بینی داره.که یک پزشک گفت حساسیت هست و پزشک دیگر گفت سرما خوردگیه .تو بینیش مخاط داره گاهی خیلی سفت و گاهی معمولی و دیشب تو خواب انگاری بینیش احتقاق گرفت و قطره ریختیم و بعد چند دقیقه مخاط سفتی ازش اومد بیرون.از امروزم گریه میکنه و بیقراره.دکترش بهش شربت ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و غروب ۲۰ قطره داد. میشه راهنمایی کنید با این علائم چیکار باید بکنیم.باتشکر از لطف شما.خدانگهدار
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه الان ۴ روزه مرتب دفع مدفوع زرد رنگ داره ولی الان ۲ روز که شدید شده از روزی ۱۲ بار بالا زده باید چکار کنم،،،هیچ علائم دیگری هم ندارد فقط تکرر مدفوع
- ادرار سوختگی نوزاد
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- مدفوع نوزاد
سلام نوزادم یک ماه هست والان یک هفته است که مدفوع نکرده

