Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مالیدن به زمین
سلام.آقای دکتر دختر یکساله یک هفته اس متوجه شدم خودش دمر میندازه و قسمت تناسلیش فشار میده به زمین اوایل میگفتم نکن پاشو پا میشد.یا یهو میدیدم میدید عصبی میشم سریع بلند میشد.الان یهو میبینم و اونم متوجه دیدنم میشه گریه میکنه عصبی میشه.و ادامه میده.انگار من مزاحمم.کلی باهاش بازی میکنم یه لحظه بیکار میشه شروع میکنه.دارم دیوونه میشم؟همش میگم این ذهنش خرابه.از طرفی خانواده شوهرم مذهبی خشکن و هر روز میبینن حالا میترسم نمیدونم چکار کنم میترسم عادت شه؟به نظرتون عادت میشه؟
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام پسر یک ماهش هست وقتی شیر خودم رو میخورد اسهال داشت و تو هفته سوم بردم دکتر وزن ااضافه نکرده بود تا اینکه فهمیدیم به لاکتوز شیر حساسیت داره الان داره شیر بدون لاکتوز میخوره مجبور شدم شیر خودم رو قطع کنم تا اسهالش بند اومد تا کی باید شیر خشک بذون لاکتوز بخوره شیر نان آال۱۱۰استفاده میکنه
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- پماد سوختگی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر من از ابتدای تولد فرزندم تا الان که پنج ماهشه بعد از هر تعویض کرم پیشگیری از سوختگی آردن مصرف میکنم امروز متوجه شدم که پارابن داره، مصرف رو قطع کنم یا اشکالی نداره ادامه بدم؟ یا اگه کرمی جایگزین معرفی کنین ممنون میشم
- شربت دیفن هیدرامین
با سلام پسر من ۹ماهشه شبها خیلی بیدار میشه و شیررمیخوره و خواب مداوم نداره دکتر براش شربت دیفن هیدرامین داده میخواستم ببینم تو این سن ضرر داره یا نه؟
- یبوست
سلام فرزند ۷ ماهه ای دارم که یبوست خیلی شدیدی دارد تمام روز هم از دل درد ناله می کند باید چه کنم برای رفع یبوست
- ابریزش بینی
یلام خسته نباشید نوزاد پسر سه ماهه که فاویسمم داره سرماخوره و ابریزش بینیم داره چه دارویی بهش بدم
- وول خورد نوزاد
سلام اقای دکتر ،پسر من تازه رفته ۴ماهگی،تقریبا از دو ماهگی اینطوریه...توی خواب نزدیک صبح ک میشه همش پیچ و تاب میخوره همش دست و پا میزنه اینطرف اونطرف میشه سرشو همش چپو راست تکون میده ،خیلی نگرانم اینجور مواقع بغلش ک میکنم اروم تر میشه و مجبورم بذارمش تو گهواره همش هلش بدم تا اروم بخوابه .درضمن مشکل رفلاکس پنهان هم داره و داروی پدی لاکت و امپرازول هم بهش میدم
- پوشک
سلام دکترببخشیدمن پسرم۱۰ماهشه وهمیشه چون نتونستم مایبیبی روتهیه کنم واسه گرونیش همیشه کهنه باشورت دوگره ای استفاده کردم اشکال نداره پسرم مریضی نمیگیره ممنون
- دفع زیاد نوزاد
سلام دختر من ۱ ماه ۴ روزش ۲ کیلو ۳۰۰ گرم وزنش ،،شیرخشک آپتامی یک و pdf میخوره فقط ،،دفع مدفوع زیاد و بوی تندی داره. گاهی سبز و گاهی زرد و شل هستش علتش چیه ؟؟
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- لاغربودن نوزاد
سلام دکتر دخترم ۳ ماهشه وزنش ۵کیلو ۲۰۰ گرمه که بهداشت رفتم گفتش کمبود وزن داره برای وزن گیری میتونم بهش شیر خشک کمکی بدم؟
- عرش کردن سر
سلام من دخترم ۴ماهوخوردیشه وقتی میخوابه سرش عرق میکنه ۸شبم تو ۱۷شهریوربخاطره زردیش بستری بود ازچیه ایا؟؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- مصرف دارو نوزاد ۶ ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۶ ماهه سرما خورده خلت سرفه خس خس داره آموکسی سیلن دادن مصرف می کنه میل به غذا هم کم شده پوشک هم کمتر خیس می کنه ۲ روز مصرف دارو دادم اکی هست یا نه
- مدفوع نکردن
- جوشاندن شیر
سلام آقای دکتر من از پاسخ های بی وقفه و کامل و خوب شما بسیار سپاس گذارم واقعا از شما ممنونم امیدوارم خدا بهتان همواره تن سالم و دل خوش بدهد آقای دکتر من از شما پرسیدم که برای تهیه غذای کمکی بچه شیر پاستوریزه چه مدت زمانی باید جوشیده شود و شما گفتید شیر پاستوریزه نیازی به جوشیدن ندارد اما پس چرا در برگه ای که بهداری داده اند نوشته است که شیر پاستوریزه جوشیده شده ؟؟و یا در اینترنت برای تهیه فرنی نوشته است که شیر پاستوریزه را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید؟؟؟
- مشکلات کولیکی
سلام پسر من 45 روزشه خیلی کش و قوس میده خودشو و اینکه زور زیاد میزنه گریه نمیکنه ها صدای خرخر هم میده مشکل چیه

