Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکمش کار نمی کنه
سلام پسره من چرند روز دیگه دو ماهش چند روز بیمارستان بستری بود به خاطره زردی بهش شیر خشک اپتامیل دادن من هم او استفاده کردم البته اونجا شیر خیلی می دادن من همین کار ادامه بعد مدتی یبوست شد دوبار خوب شد بردن دکتر شیر زیاد می دی شیر کم کردم دوباره شکمش سفت شد شیر عوض کرد اپتامیل پیتی داد الا مد فو ش سبزه ده روزه شیرش عوض کردیم همش گرسنه سیر نمیشه الان چ کار کنم دوباره شیر عوض کنم
- وزن کم
نوزادی 5ماهه دارم ماه پیش بردم واسه واکسن وزنش 5500 بود وزن تولدش 2900بود چقد کمبود وزن دارد چکار کنم وزنش نرمال بشه علت کم وزنیش چی میتونه باشه
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام اقای دکتر پسرم شش ماه هست وزنش رو نمودار نارنجی هست تولد۳کیلو بود الان۶۶۰۰ تپل نمیشه رفلاکس داشت غذای کمکی دوهفته شروع کردم چه غذاهایی بهش بدم که قوی بشه
- چشم درد نوزاد
سلام چند روزه چشم بچم که پنج ماهشه درد میکنه ازش عفونت میاد
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم پنج ماهشه زبونش با لباش از داخل قرمز شده از چی میتونه باشه جای نگرانی داره چی بدم خوب بشه
- سلام آقای دکترمن بچم 25روزش هست وناگهان دیدم که کف پاش وانگشت بزرگ همان پاش کبودشده چیکارکنم خیلی نگرانم؟
- زردی نوزاد
با سلام خدمت اقای دکتر بعد از تولد پسرم روز پنجم زردیش تا 31 بالا رفت تا رسوندیمش بیمارستان سریع خونش رو تعویض کردن، تو بیمارستان دکتر گفت زردی نوزاد اگه از 25 بالاتر بره احتمال عقب افتادگی و آسیب مغزی هست که به مرور خودشو نشون میده و ممکن هم هست هیچ اتفاقی نیفته، الان پسرم هفتاد و یک روزشه و خدارو شکر هیچ علایمی نداشته و حرکاتش کاملا طبیعیه پیشه دکتر هم بردیم گفت بچه کاملا طبیعیه، ولی ما همچنان نگرانیم، خیلی نگرانیم، شب و روز برامون نمونده، آزمایشی راهی وجود نداره که نشون بده به مغز بچه آسیبی نرسیده؟ چند ماهگی کاملا مشخص میشه اگه راهی وجود داره خواهشا بگید داریم دیونه میشیم
- لاغري
بإسلام.دخترم تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٨٠٠.. واكسن ٤ماهگيش رو كه زدم ٨٥٠٠بود.. ٢ماه فقط ٣٠٠گرم اضافه كرده.. دخترم قبلا به شدت يبوست داشت با كمك دفع ميكرد دوهفته پيش سرماخوردكه بعد از مصرف داروهاي سرماخوردگي دوهفته اي ميشه إسهال داره و خيلي كم شير ميخوره.. سفكسيم ١٠٠و ديفن هيدرامين..دايميتين. .إسهال كه ميگم يعني در روز ٣بار بيرون رَوي داره..كم مدفوع ميكنه اما إسهال ميشه شيرخشك إي آر.. الرژي و رفلاكس داره.. براي اشتهاش شربت چي ميتونم بدم؟ هر٤ساعت شيرميخوره ١٢٠سي سي به آرد برنج و سرلاك هم آلرژي نشون داد سيب زميني آب پز هم دادم اندازه نخود اوق زد هرچيزي جز شير وارد دهنش ميشه بالا مياره به غذاي سفره خيلي علاقه نشون ميده دهنشو باز ميكنه تا چيزي بدم بخوره ولي نميتونه قورت بده
- قطره
سلتم دکترقطره آدزیردندونوسیاه نمیکنه؟؟من قطره ای میخوام به پسرم بدم که دنونشوسیاه نکنه لطف میکنیدبهم مغرفی کنید
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام کودک ۸ماهه ای دارم ک زرده تخم مرغ و سوپ گوشت نمیخورد حتی زرده تخم مرغ را با شیر خودم مخلوط میکنم
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد من هر روز چند بار مدفوع می کرد. اما الان ۱۲ ساعته که مدفوع نکرده. ۴۷ روزشه. زور میزنه و خودشو پیچ میده اما مدفوع نکرده. این مساله طبیعیه و مشکلی نداره؟
- رفلاکس
سلام دخترم 7ماه و 25روزشه تقریبا 5ماهه ک کپسول امپرازول و فامتیدین و پدی لاکت مصرف میکنه رفلاکسش در حد ترش کردن تا رو گلو بود . تمام دارو هاشو ب موقع میدم ، بدون اینک دارو هاشو قطع کنم یه مدت خوب میشه بعد ی مدت شدت میگیره (چیز تازه ای بهش نمیدم بخوره ک بهش واکنش پیدا کنه و شدت بگیره )،الان مایه بی رنگی شبیه اب دهان بالا میاره. هرماه میبرمش دکتر برای چکاپ ولی جواب نمیگیرم. بایدچیکار کنم .شیر خشک ببلاگ ای ار میخوره.
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر ببخشید در مورد کیپ بودن بینی نوزاد ۵۴ روزه بردم دکتر برایش سفکسیم و شربت سالبوتامول و قطره فلوتیکازون داده است آیا شربت سالبوتامول خواب آور است و قطره فلوتیکازون برایش ضرر ندارد
- بیخوابی وبیقراری نوزاد ده ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من ده ماهشه از همان بدو تولد تو خواب بیقراری میکنه اصلا خواب کافی نداره شبا همش غلت میزنه کلافه و بیقراره هر نیم ساعت بیدار میشه پهلو به پهلو میشه گاهی گریه هم میکنه مجبور میشم رو پام بذارم تا به خواب بره بعد نیم ساعت یا یه ساعت باز بیدار میشه خواب عمیق نداره ازمایش وسونوگرافی دادیم هیچمشکلی نداره حتی شربت بی بی اسلیپ گرفتم ۲.۳ روزمصرف کرد بیشتر بیقرار شد و باز خوابش خوب نشد.تا اینکه دکتر بهش شربت کلرال هیدرات خواب اور نوشت براش الان ۲ شبه ۲ سی سی میدم بازم همونه فرق نکرده واقعا کلافه شدیم ده ماهه خواب نداریم.ممنون میشم کمکم کنید دیگه موندم چه دکتری ببرمش ایا طبیعه؟ روزانه هم قطره مولتی ویتامین و اهن و زینک میدم بهش
- میگن دخترم سینه ش چرکی شربت اموکسی سلین خوبه بش بدم
- رفلاکس و وزن گیری
سلام چکارکنم پسرهفت ماهه م که رفلکس داره؛وزنش زیادبشه؟
- کم اشتهایی نوزاد 53روزه
سلام اقای دکتر پسر من یه هفتس اشتهاس به مرور کم و کمتر میشه این دو روز به زور شیر میخوره از دیشب تا الان فقط دو درجه خورده بردیمش پیش متخصص اطفال وزن و قدش رو گرفت گفت خوبه منم گفتم این وزن و قد خوب مال قبل بی اشتهاییه به وضوح دارم میبینم بچم داره ضعیف میشه پاسخ روشنی ندادن و دارویی تجویز نکردن نظر شما چیه
- رفلاکس نوزاد
با سلام نوزاد۴ماهه ای دارم که رفلاکس داره شدیدا بیقراره چند بار دکتر بردم ولی اس ام پرازول۱۰براش نوشتن شیرخشک نان بهش میدم عوضش نکردن شیرخودمم میخوره به نظرتون شیرخشک ببلاک ای ار بهش بدم به جای نان؟
- شیرنخوردن
باسلام نوزاد ۴ ماهه من هم شیر منو میخوره هم شیرخشک اما مدتی هست که دیگه شیر منو نمیخوره وبه شیشه عادت کرده میخواستم بدونم الان اگه از شیشه بگیرمش دوباره ممکنه شیر منو بخوره یا با توجه به سنش به شیشه عادت کرده و نمیشه کاریش کرد؟
- گرمی بعدازتب
سلام خسته نباشید پسرم 7 ماهشه سرماخورد دکتربردم آمپول ودارودادن خوب شدبعدش تا چندروزتب داشت دیروزتبش قطع شدالان صورتش وروی سینش وپشت گردنش دونه قرمززده چکارکنم؟بی قراره گریه میکنه شیرم میخاد بخوره به زور اشتهام نداره

