Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام دخترم ده ماه است دوسه روز یهو صورتش قرمز میشه ونمیتونه نفس بکشه
- اسهال
سلام .خسته نباشید آقای دکتر .دخترم شش ماه و دوروزه هستم. الان 16 روز هست که اسهال داره دکتر براش شربت کوتریموکسازول نوشته خوب نشد .آیا نوزادی که دندان در بیاورد دارو رو اسهال شدید تاثیر ندارد .ممنمنم
- مصرف شربت سیتروزین
دوز مصرف شربت سیتروزین
- بالا اوردن
دخترم4ماهشه مدام بالا میاره،استفراغ و بیحالی چیکارکنم؟؟
- مدفوع کودک
سلام آقای دکتر کودک نه ماهم از بدو تولد همیشه موقع دفع زور میزد طوری که کسی اتاق دیگه باشه میشنوه هنوزم آنطوری شیرخشک میخوره وقتی روغن گلیسرین به مقعدش میریزم با زور اوایلش تیکه تیکه بعد روان میشه ولی بدون روغن زور میزنه شاید یک تیکه بندازه چکار کنم میترسم استفاده مداوم گلیسرین رودشور تنبل از طرفی زور زدنش ناراحتم میکنه غذاهای برا رفع یبوست آب میدم تو کل روز حرکتشم زیاده
- خارشت دست وپا کودک
سلام دخترم سه سالشه الان نزدیک به ده روز هست که یکسره میگه انگشت های دست وشست پای چپش خارش داره علت چی میتونه باشه؟
- سلام چه مواد غذایی برای رفلاکس کودک ۷ ماهه مضره
- گرفتگی بینی و صدا خلط در گلو
سلام آقای دکتر دختر یکساله ای دارم مدت دو هفته است آبریزش بینی ندارد اما گرفتگی بینی دارد قطره میزنم برای چند ساعت باز است اما مجدد کیپ میشود شبها علائم تشدید میشود و خیلی بیقرار ای است در ضمن انگار خلط توی گلو بچه است و درست نمی تواند درست شیر بخورد
- عوارض واکسن هجده ماهگی
سلام دخترمن دوروز پیش واکسن هجده ماهگی زد و امروز صبح ازشدت خارش دست وپای راستش ازخواب بیدار شد وخیلی بی قرار بود و این قرمزی درقسمت انگشتان وکناره های دست وپا است باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام پسر من فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوبه
- ادامه سوال ابریزش بینی
اقای دکتر پیرو سواله قبلی که فرمودید شربت سیتریزین رو امتحان کنم بچم چهارده کیلو وزن داره، چه مقدار و چه مدت بهش بدم تا نتیجه شربت سیتریزین رو ببینم؟ سپاسگزارم
- دخترم ۸سالشه قرص سفیکسیم ۲۰۰دکتر داده بهش گفته روزی یک بار بهش بده ضرر نداره
- گریه شبانه کودک
سلام کودکم دختره یکسال وهشت ماهشه کف دست وپاش خیلی عرق میکنه ماست هم خیلی میخوره میخواستم ببینم مشکلی داره وشبا خواب نداره تاهواروشن میشه دویا سه باربیدار میشه وفقط جیغ میکشه گریه میکنه
- سلام من بچم ۹ماشه دکتر بهش استئوکر داده ۲سیسی درروز میخواستم بدونم تا کی باید ازین شربت استفاده کنم
- دیدن خون در مدفوع
سلام. پسر ۱۹ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره. امروز بعد از مدت ها دوباره خون تو مدفوعش بود. یعنی باز بخاطر آلرژی هست؟ چکار کنم؟
- اسهال و استفراغ
دوتیکه سیب زپینی با کره سرخ کردم دتدم ب دخترم ک ۹ماهشه استفراغ میکنه بردم دکتر پدی لاکت ش بت زینک واندوسترون داد چطور مصرف بشه
- ابله
دختر من۶ماهشه ۳ روز ک ابله گرفته اولش دونه رو صورتش و سینش بود حالا یکمی تب میکنه ولی جای ابله هاش داره میره چرا دخترم تب میکنه؟
- بی خوابی
سلام وخسته نباشی خدمت دکتر شرمنده مزاحم اوقات شریفتون شدم یه سوال داشتم چند مدته بچه من یک سالو ۳ماه هستش شبا دیر وقت میخابه وست شب بیدار میشه گریه میکنه خوابش میپره یکی دوساعت بعد میخوابه شبا کلا اینطوری شده یه راهنمایی پزشکی دارویی میکنید ممنون میشم بازم خیلی ممنون
- تغییر رنگ پوست
آقای دکتر گفتین ک تیره شدن پوست ربطی به شیرنداره کمبود ویتامین هستش؟ایا کمبود چه ویتامینی وباید.چی بهش بدم من هرروز بهش شیر وموزو وکلی میوه میدم غذا.هم خوب میخوره میشه یکم بیشتر توضیح بدید لطفاً😑😑
- اسهال
سلام دکتر بچه ام سه رو ز پیش تب داشت بردم دکتر بااوسفکسیم ۱۰۰ داد الان اسهال است لطفا کمک کنید متشکرم

