Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دختر من إسهال شده روزي ٢ تا ٣ بار شكمش كار ميكنه ده روز هست اين مدلي هست چه كاري بايد انجام بدم😔 به نظرتون كيدي لاكت زينك بدم
- تکان دادن دست
سلام وقت بخیر نوازد یک ماهه دست هاش رو بالا میبره و تکون میده از خواب بیدار میشه علتش چی میتونه باشه
- بیش فعالی نوزاد
سلام
دکتر خسته نباشید
دختر من نوزاد دو ماهه هست. همش دوست داره جوری نگهداری که قدمهاش به زمین بخوره. قدم بزنه، ببری جلوتر، و روی سینه نگه داشتنی، آرام تر است و اونطور عادت کرده. میخواستم ببینم آیا نوزاد دوماهه که بتواند قدماشو برداره بذاره بیش فعال نیست؟ طبیعیه؟ - شیر خشک
سلام آقای دکتر میشه لطفا یه شیر خشک خوشمزه معرفی کنید که نوزادی که شیر خشک نخورده الان بخورش؟؟
- کالپروتکتین
سلام پسرم الان هشت ماهو نیمه است از یک ماهگیش استفراغ شدید بی قراری زیاد و مدفوع مخاطی خارش چشم و بینی و نفخ شدید داشت که دو ماهگی ازمایش گرفتن کالپروتکتین 500،مدفوع اسیدی و قند احیا کننده 4+بود تو هفت ماهگی مجدد ازمایش داد که خون مخفی مثبت و اینبار فقط کالپروتکتینش 370بود یک ماه قبل آزمایش کرونا گرفته بود به جز استفراغ مدفوع مخاطی بی قراری ها و نفخ شدیدس همچنان هست شیر پپتی جونیور میخوره آیا این موارد مشکل ساز هست و نگران کننده؟
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماه و ده روزشه میشه تخم بلدرچین بهش بدم؟
- الرژی
سلام دکتر من پسرم ۹ ماهشه و کولیک داره و ب پرتئین گاوی آلرژی داره و شیرخشک اپتامیل اچ آ استفاده میکرد ک الان نیست و اینکه ب ببلاک کانفورت هم الرژی داره الان چ شیر خشکی بهش بدم ک در بازار موجود هست ممنونم ازتون
- خشکی مقعد
سلام و عرض ادب نوزاد سه ماه من از حدود دوماه پیش جوشهای ریزی جلوی مقعد دارد که برجسته و خشک هستند لطفا راهنمایی بفرمایید
- کم خونی
سلام پسرمن هفت ماه وسه روزشه وزنش ۸/۶۰۰ قدش ۷۰ هست دکتربهداشت گفتن رشدش خوب نیس احتمال داره کم خون باشخ یاتیروعییدداره گفتن قدش کوتاست میشه بگین بهترین قدووزن برای پسرمن چیه البته موقه تولد۳/۵۰۰ بود
- علت خونابه در ادرار نوزاد
با سلام. من یک نوزاد پسر دارم که الان روز سوم تولدش هست.امروز از صبح دو نوبت در پوشک خونابه همراه ادرار بود.نگران شدم که این مشکل از چیست.آیا مشکل سیستم تناسلی داخلی است یا عفونت ؟ سپاس
- شربت زینک سولفات
باسلام عرض ادب آقای دکتر پسرم سیزده ماهه شه شربت زینک سولفات بعد باز کردن تا چند ماه میشه استفاده کرد ؟
- گردن نوزاد
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید دخترم چهار ماه و بیست وچهار روزه است وقتی بغلم بنشونمش گردن رو به پایین نگاه میکنه اگه صداش بکنیم راست نگه میداره ولی همش پایین رو نگاه میکنه دد حالت دمر هم گردنش رو بالا میاره گردنش کامل سفت نشده بعضی وقتا درست نگه نمیداره آیا مشکل داره
- کند وزن گیری شیر خوار
سلام دختر پنج ماه وشش روزه ای دارم که شش کیلو وزن دارد شیرخشک میخورد اوایل رفلاکس داشت که دارو دادن وتا حدودی درمان شده اما وزن کم میگیره چه شیرخشکی استفاده کنم که وزن بگیره وغذای کمکی رومیتونم شروع کنم؟؟؟
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- پوست نوزاد
با سلام و خسته نباشید من پسرم ۵۵روزشه و بیشتر اوقات پوست بدنش شبکه ای میشه بیشتر تو سرما ولی مواقع دیگه هم شده از موقع تولد بوده سفیدپوست هم هست بیشتر به چشم میاد دستو پاش هم سرده خیلی نگران شدم
- چرک دادن چشم نوزاد
چشم راست نوزاد بیست هفت روز به مدت بیست روز که چرک زرد میده راه درمانش چیه
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- موهای زاید
با سلام.دخترم ۴ ماهشه. پزشک برای رفع قرمزی پوست پماد دیپروکل تجویز کرد.میخواستم بدونم آیا استفاده از این پماد ممکنه باعث شود تا اطراف ناحیه تناسلی نوزاد مو رشد کند؟

