Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ایا میشه دو نوع شیرخشک ب نوزادم بدم اپتامیل و نان
- یبوست نوزاد۰۰
با سلام نوزاد۹ماهه ای دارم که شیرخشک نان میخوره از ۶ماهگی که غذای کمکی ونان۲دادم (یبوست گرفته چه شیرخشکی خوبه همون نان۱ بدم مشکلی نداره؟؟؟
- شربت زینک سولفات
سلام ایاشربت زینک سولفات نوزادراتپل میکندیااشتهااوراست برای نوزاد
- تب بالا
سلام خواهرزاده من ۱۵ ماهشه بعد ی تب بللا بی حال میشه و دهنش قفل میشه بعد دو دقیقه میتونن دهنشو باز کنن دکترم هیچ تشخیص نداده ودوروزبستری بود توازمایشای خون و کشت و عکس قفسه سینه مشکلی نداشت.چند روزه بی اشتهاس.یبوست داره و دوبار هم بالا اورده.
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام دختر من ۴ ماه و ۱۵ روزشه یکماه اصلا شیر نمیخورد نیم کیلو وزن کم کرد گفتن رفلاکس پنهان داره با نکسیوم ۱۰ روزی بهتر شده بود دیروز واکسن ۴ ماهگی زد حالا دوباره اصلاااا شیر نمیخوره با سرنگ یه ذره بهش میدم بعد از یکساعت بدون اینکه هضم یا پنیری بشه استفراغش میکنه
- بدخوابي نوزاد
سلام پسرم ٣ماه و ٢٠ روزشه و اين علائم رو داره لطفا راهنمايي كنيد،خوابش مياد اما نميتونه بخوابه اگرم يكم بخوابه به سختي بايد خوابش كرد-خواب خوب و عميق نداره اصلا وقتي خوابش مياد چند حالت داره:وقتي شير ميخوره يا خودشو عقب ميكشه و نق ميزنه و گريه ميكنه و عرق ميكنه و هي ميخوره و ول ميكنه يا شير ميخوره ولي از كلافگي با دستش دست منو فشار ميده يا لباسمو ميكشه و پا ميزنه و كمرشو قوس ميده و نميخوابه يا اگه خوابيد سينه رو ول نميكنه كه خودم در ميارم از دهنش كه بيدار ميشه اگرم خودش دربياره ميذارم زمين بيدار ميشه يا انقد دست و پا ميزنه و دستشو ميزنه ب چشمش گاهي سرشو كش ميده و كمرشو قوس ميده زور ميزنه سرخ ميشه بعد هوشيار ميشه براي همين كلا تو گهواره ميذارم و تابش ميدم تا يكم بخوابه-چشم و دماغشو خيلي ميماله-كلا ميگه شير تو دهنم باشه من بخوابم-گاهي هم تو خواب نفس نفس ميزنه وتا صبح ناله ميكنه انگار داره خواب بد ميبينه گاهيم بعدش گريه مياد-سرفه تك تك و سكسكه داره-گريه شبانه و طولاني نداره اصلا گاهي ناله و نق نق ميكنه فقط-كار كردن شكم دوسه روز درميان بود اما دوروزكره وترنجبين خوردم خيلي زياد كار كرد ولي قطع كردم بازم كارنميكرد الانم بازم كره ميخورم و شكمش يكي دوبار كار ميكنه در روز-آب دهن زياد ميريزه و دستش كلا تو دهنشه-دستاش اكثرا مشته- بزاق دهنش گاهي كف آلوده-با اينكه غذاي نفاخ نميخورم ولي باد روده زياد دفع ميكنه تو خواب و بيداري-شكمش صدا ميده-روزي يه بار يه كم شير بالا مياره بيشتر پنيريه-گاهي تو خواب چيزي تو گلوش گير ميكنه نميدونم آب دهنشه يا شير-دست و پاش سرد و عرقيه و سرش گاهي گرم عرقيه- گاهي موقع خواب پتو سرش ميدم هوشيار ميشه-زير چونه ش بيشتر وقتا دون دون قرمز داره و گاهي دور لبش و رو بينيش هم ميزنه -شيرخشك اي آر ميدادم اما الان چند روزه نميدم،بيشتر سوال من اينه دليل اين تكون خوردنا و زور زدناش تو خواب چيه كه نميتونه خوب و عميق بخوابه؟(ريفلاكس،نفخ،آلرژي غذايي) و اينكه من بايد پرهيز غذايي داشته باشم يا ن؟وزن تولدش ٣١٠٠ و وزن فعلي ٧٤٠٠
- نخوردن شیر مادر
سلام پسر من از ۱۵ روزگی چون شیرم کم بود شیر خشک خورد اما از دوماهگی به بعد اصلا سینه منو نمیگیره شیر خشک می خوره چی کار کنم الانم وزنش ۵کیلودویست گرم هست خیلی ریزه چی کار کنم
- بازگشت زردی نوزاد
با سلام . نوزاد من ۲۴ فروردین به دنیا اومد . با وزن ۲۶۰۰. بعد از سه روز زردی۶ داشت . روز دهم شد ۱۴.۸ . زیر دستگاه گذاشتیم یک شب شد ۶.۸ . روز پانزدهم شد ۱۰.۵ و روز هجدهم شد ۱۳.۵ که باز دستگاه گرفتیم گذاشتیم . الان هم وزنش حدودا ۲۹۰۰ هست . شیر مادر میخوره و دفع هم داره . میخواستم بدونم بعد از امروز هم که از دستگاه خارجش میکنیم امکان بازگشت زردی هست؟
- کمک
سلام نوزاد یک ماه ای دارم همش به خودش می پیچد دفع گاز دارد شیر هم درست نمی خورد آیا این نشانه های رفلاکس است یا کولیک
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام بچم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین وکتوتیفن داد دادم بهترنشد سرفه زیادمیکنه وبالامیاره ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- قطره آدزير
سلام آقاي دکتر من چندماهه به بچم قطره آدزير ميدم که هم آد داخلش داره هم زينک و هم آهن.بچم 9 ماهشه آيا اين قطره خوب است،؟؟يا جداگانه هرکدام را بدهم بهتر است؟،
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- زردی
- نوزادم ۱۵ روزداره
نوزادم ۱۵ روزداره وخواهرشوهرم چهارروزتمام دودتریاک میداده طرفش وحالا اوردمش خانه همش بیحال واسهال وخم نیازه میکشه
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد
ببخشید میشه بیشتر توضیح بدین ؛چه قطره ای ؟وطریقه مصرفش به چه صورت؟
- مشکل مدفوع نوزاد
سلامپسرم واردهفت ماهگی شده توروزچهارپنج بارمدفوع داده که بامدفوعای قبلش فرق میکنه ومدفوعش قسمت باسنشومیسوزونه علت چیه
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتردخترم سه ماه وبیست وسه روزداره رفلاکس پنهانم داره وبهش اس آمپرازول ۱۰پودری میدم روزی دووعده بامقدارکم دوهفته ای اسهال بودوالان روبه بهبودیه قبلاداروشوخوب میخوردورفلاکس تحت کنترل بوداما سه روزی هس که تامزه دارو ومیفهمه حالش بدمیشه حالت تهوع میگیره عوق میزنه وهمه محتویات معدشوجهشی بالامیاره درموردویتامینم همینجوریه امافرقش اینکه ازویتامین حالت تهوع نمیگیره اماهمونم باعث میشه بالابیاره چکارکنم الان؟
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- تب واسهال
باسلام پسریکساله من سه روز اسهال سبز داره ویک روز تب داره شربت فارمنتین و سیتریزین و گایانفزین دادم خوب نشد چکارکنم

