Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا اوردن زیاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم ۴ماه و ۶روزشه دیشب بردمش حموم نمیدونم از اب خوردنه یا کف یا چی از وقتی اوردمش کلی گریه کرد انگار ک جاییش درد میکنه از امروز صبح هردفعه شیر دادم همشو بالا اورد از دماغ و دهن هی هم گریه میکنه اصلا نمیدونم چش شده یهویی کلا امروز و همش بالا اورده گفتم حالا ادامه پیدا کرد ایا نیاز هست ببرمش دکتر ؟ به نظرتون چی میتونه باشه ؟حال عمومیش خوبه تب هم نداره ک بگم سرما خورده شیرخشک ای آر هم میخوره از اول احتمال داره از عوارض واکسن باشه ؟
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- اسهال نوزاد دوماهه
- وزن کودک
سلام دختر من دو سالشه غذا کم میخوره شربت اشتها اور راسیپ یا ترزامین بدم به نظر شما
- نخود فرنگی
سلام بوی. نخود فرنگی هم برای فاویسم مضر هستش
- شربت زینک گلوکونات
سلام پسرم ۸ ماهشه خیلی لاغره نسبت به سنش خیلی کوچیک تره شیر زیاد نمیخوره شربت زینک گلوکونات بهش بدم؟
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- شیر
سلام آقای دکتر دختر ۶۷ روزه ای دارم که اوایل تا سه روز پیش سینه را نمیگرفت و من مجبور بودم شیرم را بدوشم با قاشق بهش بدهم ولی الان سه روز است فقط یه سینه ام را میگیرد اون یکی را هر کار میکنم نمی خورد با یه سینه سیر میشود
- شکم درد
سلام وقت بخیر بچم نزدیک ۶ سالشه حدودا ۲۰ کیلو وزنش تب داره . سرش یکم درد میکنه و میگه شکمم درد داره. میل به غذا نداره برای شکم درد چی دارو بهش بدم؟
- در عنوان مدفوع نوزاد
سلام روز بخیر دخترم 5و18روز خودش هم نارس سی ویک هفته به دنیا آمد الان یک ماه که یک روز در میان مدفون میکند یک هفته هم است که وقتی مدفوع میکن خونی مشکلش چیست
- ابریزش از دهان
سلام آقای دکتر هسته نباشید دختر 3 ساله ای دارم که فقط وقتی هواسرد میشه آبریزش دهان داره از وقتی منولد شده همینجوری بوده ولی تابستونا اصلا نداره دلیلش چیه من چیکار کنم
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- شیرخشک
سلام دکتر شیر خشک نان اچ آ بهتره یا اپتامیل1 برای نوزاد 4ماهه تا الان اچ ا خورده الان میلش رو اط دست داده بهش اپتامیل بدم یا نان اچ ا بهتره
- پوست سر
با سلام دختر من 18 ماههشه و پوست سرش پوسته پوسته میشه انگار که خشکه. راهنمای می فرمایید که چه کاری باید انجام بدم. با تشکر
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام ببخشید واکسن دخترم 3هفته عقب افتاده مرکز بهداشت واکسن نداره میخواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد با تاخییر واکسن بزنم
- گرفتگی ص
سلام دخترم ۳ سالشه و ۱۳ کیلو سرما خورده شربت ازیترو ماسین دادم ولی هنوز هم صداش گرفته بهش چی بدم صحبت میکنه صداش تغییر کرده
- سامیار
سلام وخسته نباشید کودک یک ساله دارم چند روز هست صداش گرفته تب نداره و آبریزش هم نداره زیر پاش یکم شل شده در روز یک یا دوبار هست دارآباد بدم و چه دارویی
- شیرخشک
سلام کودک 8 ماهه دارم که هم غذا میخورد هم شیر خودم. کودکم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته و در حال حاضر 2 ماه است که این حساسیت برطرف شده و تحت نظر دکتر لبنیات مصرف میکنم به غیر از شیر. آیا میتونم به کودکم شیرخشک معمولی بدم؟؟ تا حالا آپتامیل پپتی میخورده
- مسکن
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک عزیز و دلسوز کودک من چهارساله و فلج مغزی هست و جراحی دررفتگی لگن انجام داده و خیلی بی قراره میخواستم بدونم میتونم بهش شربت بروفن بدم؟ با توجه به اینکه فاویسم هست باتشکر فراوان

