Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئید نوزاد
دختر 5 ماه و 20 روزه ای دارم که دور سرش 42 شده بدو تولد 35 بوده ایا طبیعی است
- و البته یه ماه پیش سونگرافی بردیم همه چیزش سالم بود فقط نوشته بود لوپهای روده پرگاز هست برای اونم شربت سفکسیم ۱۰۰ داده بودن دکتر بعد از اون ۴ بار پشت سر هم نه گه گاه رگه خون در مدفوعش دیدم
- غذا
سلام از کی میشه سنگدان داد به کودک یکم داخل گوشت چرخ شده ریختم
- ناله و بی قراری
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماه و یک هفته اس همش ناله میکنه مدام آروغ داره به سختی آروغ میزنه همشم دل درد هست به خاطر چیه.گاهی شیر خشک با قطره چکون میدم بهش شیشه شیر نمیگیره
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
پسر سه ماهو نیم ما بیشتر شب ها بینیش خس خس میکنه و نمیزاره بخوابه حالت گرفتگی داره و ما قطره سدیم کلراید 0.65 بهش میدیم و خوب میشه تا فردا شب دوباره شروع میشه استفاده از این قطره مشکلی نداره؟
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
دخترم وارد ۸ ماهگی شده و شیرخشک پپتی جونیور وبه دلیل متوقف شدن این شیر خشک جایگزین چه شیرخشک بدهم میترسم دوباره مدفوعش خونی بشه لطفا راهنماییم کنید
- شیرخشک نان ۳
سلام جناب دکتر عزیز پسرم هجدهم اردیبهشت یازده ماهش تموم شد از شیرخشک نان ۲ تغذیه میکنه سوالم اینه از چه موقع باید تغذیه با نان ۳ براش شروع کنم .ممنون از شما
- اکوژن ریه
درسلامت جنین دوم اکوژن ریه به ابعاد ۱۰در۱۶میلیمتردرقسمت تحتانی ریه تشخیص داده شد سلفری دادیم خوب بود اگه تا پایان بارداری جذب نشود چه اتفاقی می افتد چیز مهمیه ممنون میشم جواب بدین
- مجرای چشم بسته
سلام دخترم ی ماه وپنج روزشه ولی هنوز ترشحات چشمی داره چه قطره ایی مناسبه که استفاده کنه
- س اقای دکتر میخواسس
س
- آسم و الرژی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۰ ماهه هست و موقع خواب و بیداری بیشتر خر خر میکنهو صورتش گاهی اوقات لکه های قرمز ایجاد مبشه که زود خوب میشه متخصص تشخیص الژی دادن و لوراتادین تجویز کردن اما به محض وارد شدن شربت به دهانش عوق میزنه و استفراغ میکنه و نمیتونه دارو مصرف کنه چکار کنم ؟
- نحوه مصرف شربت تئوفیلین جی
سلام، بچه ام سه سال و هشت ماه و 12 کیلو میباشد. سرما خورد و دو روز بعد قطع شدن تب و آبریزش بینی دچار سرفه های همراه با خلط سینه و گلو شد تو بینی هم گرفتگی داشت، با سرم شستوشو بینی رو با سرنگ شست و شو دادم گرفتگی بینی بهتر شد اما وقتی سرفه میکنه سینش گرفتگی داره و سرفه هاش حدود دو دقیقه زمان میبره تا خوب شه طوری که صورتش قرمز میشه آیا این شربت براش خوبه و دستورش لطفا
- سلام ببخشید دختر من چهارسالشه دستش لایه در مونده بود ناخنش کلا کبود شده بود الانم از ته افتاد خواستم ببینم دوباره در میاد لطفا جوابشو بدین
- واکسن
سلام خسته نباشید، من واکسن ۱۸ ماهگی دخترمو نزدم الان ۲سالو ۶ماهشه اگر بزنم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- قرمزی صورت
سلام پسرم سه ماه و نیمشه دو هفتس رو صورتش لکه قرمز زنگ هست ک خشک و پوسته پوسته میشه مرطوب کننده زدم اما تاثیری نداشت و داره بیشتر میشه میشه کمک کنید خیلی نگرانم
- شربت زینک
سلام ایا شربت زینک گلوکونات با شربت زینگ سولفات فرق دارد کدام برای بچه سیزده ماهه مناسب تر است با تشکر
- کودک بیست ماهه
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم چه شربت یا قرصی جهت افزایش سیستم ایمنی بدن کودک بیست ماهه مفید است؟
- تغذیه مادرشیرده
ضمن عرض سلام خواستم بدونم مادر شیرده باید رژیم غذایی خاصی رو رعایت کنه؟ مثل نخوردن گوشت گاو و لبنیات و یا نخوردن گوجه و خیار؟
- تنفس نامنظم
باسلام پسر پنج ساله ای دارم که چند روزه دچار ویروس شده وآبریزش وتب داره چیزی که من را نگران کرده این است که تو خواب تنفسش خیلی نامنظم شده وقتی تب داره کخیلی تند تند نفس میکشه وبعصی وقتها هم چند تا نفس میکشه وچند ثانیه نفس نمیکشه البته دوباره تنفس عادی میشه قبل سرماخوردگی دقت نکرده بودم ببینم همین طور بوده یا نه فقط نارس بدنیا اومده و12روز بدلیل آپنه در ان آی سی یو بستری بود ولی بعد از اون دیگه مشکلی نداشت ،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید .ممنون.
- قرص
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم کودکی که کم کاری تیروئید داره و تحت درمانه روزی که قراره ازش آزمایش بگیریم باید قرص را بهش بدهیم یا بعد از انجام آزمایش قرص را بهش بدهیم؟

