Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره استفراغ برای نوزاد ۹ماهه باوزن ۹ونیم کیلو
باسلام و خسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو استفراغ می کنه چه قطره استفراغی چند سی سی وچند بار در روز بهش بدم ممنون از راهنمایی های شما
- معلولیت در نوزادان
خواهر من کف دستش یکی از خطوط کامل کشیده شده از انگشت کوچیکه تا انگشت اشاره ، ۱۸ ماهش هست و یک سری کلمات رو تلفظ میکنه آیا امکان داره معلولیت داشته باشه آخه دوران بارداری مادرم آزمایشات رو کامل انجام ندادیم
- شکم درد
با سلام بنده نوزادی دارمکه یه ماهشه خیلی به تودش میپیچه و فشار میاره آیا از شکم درده؟ و اینکه شربتی چیزی هست برای درمانش چون پاهاشو به طرف شکمش جمع میکنه و سرخه سرخ میشه
- میزان استفاده از آموکسی سیلین
سلام دخترم دو سالشه خلط گلو وسرفه داره ده کیلو وزنشه میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ چقدره
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- مدفوعچرب
سلام.نوزاد۷ماههایدارم۲روزهاسهالهومدفوعشخیلیچربشده توایندوروزدکتربهخاطرکموزنیششربتمولتیسانستولزینکپلاس.ویتامینA.D. براشتجویزکردهبودبهشدادموهمچنینموز میخوامبدونمبهخاطراینهابودهیاچیزدیگهای فقطیهچندروزهسرماخوردهبهشمقداریازشربتسرماخوردگیهمدادم
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- چشمک زدن غیر ارادی در کودک 9 ماهه
سلام روزتون بخیر من کودک 9 ماهه ای دارم که بعضی مواقع یکی از چشماش شروع به چشمک زدن میکنه علت چیه؟؟بخاطر ویروس کرونا نتونستم ببرمش دکتر ایا مشکلی داره یا طبیعیه؟؟
- نخوردن غذای کمکی
سلام ، پسرم ۸ ماهشه چند روزی است که غذای کمکی نمیخوره و فقطشیر مادر میخوره شبها هم خیلی بیدار میشه برای خوردن شیر باید چکار کنم
- سلام .پسرمن سه ماهشه تازه ختنه شده دکتربهش سفالکسین 250دادههر6ساعت یک سی سی پسرم داروی تشنج میخوره میخواستم بدونم براش ضررنداره
سلام پسرم سه ماهشه داروی تشنج میخوره ختنه کردم دکتر سفالکسین 250براش نوشته آیا براش ضررداره؟
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- حساسیت به موز
سلام آقای دکتر من دیروز به بچم موز دادم گلاب به روتون ببخشید ۳بار دفع داشت به رنگ تیره با رگه های سیاه امروز هم یک بار که امروز یکم خلطی بود. دیگه بهش ندادم موز رو این میتونه حساسیت باشه؟؟
- تغذیه
پسر نه ماهه ای دارم ک وزنش ۷است ،وزن تولد ۸۰۰\۲بوده ،شیرخودم و غذای کمکی مرتب ب او میدهم چه کنم ک وزنش خوب شود؟
- خروسک
سلام
پسر 1 سالم خروسک گرفته و دکتر براش شربت سالبوتامول و سیتریزین نوشته. از وقتی خورده اسهال میکنه. آیا داروها را ادامه بدم؟ - تغذیه
سلام دکتر وقتتون بخیرباشه من تو دوران بارداری گوشت قرمز زیاد استفاده میکردم و تو ظرف یکبار مصرف هم زیاد غذا میخوردم پسرم الان دو سالشه من خیلی نگران سلامتی هستم به نظر شما مشکلی پیش نمیاره واسه سلامتیش؟شده یه وسواس واسم نگرانم
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام دخترم عفونت گوش و کرده بیست کیلو سه ساله چند سی سی به فاصله زمانی چند ساعت باید بدم؟
- سلام آقای دکتر پسرم 3ماهشه بردم دکتر،گفتن گلوش عفونت کرده
گلوش عفونت کرده ولی سرفه اینانداره بهش آموکسی کلاو457 تجویز کردن هر12ساعت سه سی سی چنین ولی از وقتی میخوره اسهال شده وبالامیاره وتوخواب یهومیپره انگاردل درد بهش دست میده چیکارکنم
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- سلام وقت به خیر. دختر دونیم ساله دارم از دیشب سرمای شدید همراه سرفه وابریزش بینی وتب هست. میتوتن ستادین بدم؟

