Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن 6ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر امکانش هست واکسن 6ماهگی رو دیرتر بزنم؟ حدود 1هفته
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- آیا گریپمیکسچر باعث یبوست میشود؟
سلام وقتتون بخیر پسر من ۳ ماه و ۲ روزش هست به خاطر دل درد یک هفته بود که بهش گریپمیکسچر میدادمکه دل دردش هم در این یک هفته خوب شد ولی دچار یبوست شد که بعد ۳ روز خوب شد..آیا ممکنه گریپمیکسچر باعث یبوست شده باشد؟اگر بله پس چه شربتی بهش بدم..من ایران زندگی نمیکنم اگر امکانش هست یه شربت برای دل درد که همانند گریپمیکسچر باشد که عوارصش یبوست نباشدمعرفی کنید ممنونم
- تعویض شیرخشک
باسلام نوزادم شیرخشک آپتامیلpdfاستفاده میکرد ب علت کمیاب شدن آپتامیل۱ب او ازامروز دادم آیامشکلی پیش نمیاد؟
- استفراغ نوزاد
سلام خسته نباشید پسردوماه وپنج روزه ای دارم که امروز یک بار چیزی شبیه به اب رقیق وشفاف بالا اورد تاالان هیچوقت اینجوری بالا نیاورده بود اب هم بهش نداده بودم ایامشکلی هست
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- وزن کم نوزاد
یلام اقای دکتر دخترم 10ماهه هست واز6ماهگی تاحالا 300گرم اضاف کرده وزن تولدش هم 3400بوده شیرخودم بهش میدم وغذای کمکی هم خیلی کم میخوره خیلی نگران وزن گیریش هستم
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دخترم ۱۶ روزشه رفلاکس داره . شیرم کمه دکتر دستور شیر خشک دادن . ببلاک ar میدم ولی یبوست گرفته چیکار کنم برای رفعش ؟
- رنگ پریدگی
سلام وقتتون بخیر من نوزادی دارم پنج ماه وده روزه تاالان هیچ مشکلی نداشته ولی چند روز پیش بردمش بیرون صورتشورو به خیابون گرقتم یکی پشتش تو بغل خودم روبه خیابون بغلش کردم یهویی رنگش پرید لباس سفید شد و بیحال شد صورتشو شستم خوب شد امروز دوباره همونجوری بغلش کردم باز اونجوری شد ینی مشکلش از نوع بغل کردنه یا مشکلی داره تورو خدا بی نهایت نگرانم جوابمو بدین ممنونم
- رفلاکس
سلام خسته نباشیددکترقرص انکسیوم وقرص اس امپرازول باهم فرق دارن?پدی لاکت برای رفلاکس خوبه؟
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- یبوست
سلام دخترم سه ماه و نیمشه آیا اگه بهش شیر خشک بدم یوبس نمیشه آخه نان 1در 10روزگیش دادم یوبس شد چه شیر خشکی بهش بدم و اینکه فاویسم دارع و باید چه چیزایی رو استفاده نکنم بخاطر فاویسمش
- عفونت ادرار داره
الان نزدیک به یک هفته هست عفونت ادرار داره تا الان هم هیچی ندادم کشت ادرار گرفتم مثبت بود 6ماهه شه،چی بهش بدم تب داره هی قطع میشه بعد دوباره تب میکنه الان یک هفته همینحوریه فقط بهش استامینوفن دادم
- سرفه
با سلام اقای دکتر من نوزاد هشت ماهه ای دارم نزدیک به دو هفته است سرفه داره اب دهانش زیاده گوش هاش رو میکنه از درد چکار میتونم براش بکنم؟
- سفر
سلام.یک نوزاد یک ماهه دارم.برای تیرماه یه مسافرت تقریبا ۳۰ روزه باید بریم تا اون موقع سن کودک ۴ ماه میشه.میتونیم کودک رو نزد مادربزرگش بذاریم و بریم.برای شیرمادر چه اتفاقی پیش میاد؟تغذیه نوزاد باید به چه صورت باشه؟
- گرفتگی صدا نوزاد ده ماهه
با سلام و ادب.علایم شامل عطسه و سرفه است ابریزش ندارد. کودک پسر ده ماهه ای است با وزن 10 کیلوست. لطفا راهنمایی بفرمایید
- مصرف بیش از اندازه ویتامین آد
سلام وقت بخیر من نوزاد م دوماهه ونیم داره روزانه ۱سی سی ویتامین آد باید میدادم مامانم به اشتباه امروز۲سی سی داده به بچه خیلی نگرانم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- قطره مولتی ویتامین و آهن
با سلام نوزاد ما 5 ماهه هست و پزشک تجویز مولتی ویتامین کردن. تا قبل این تجویز نوزاد آهن و آد و زینک رو جدا جدا مصرف میکرد.الان پیش دکتری که رفتیم مولتی ویتامین تجویز کردن که داخلش تمام اون آهن و زینک و آد موجود هست. سوالم اینه که میشه من اون قطره ها رو ندم و فقط مولتی ویتامین رو به نوزاد بدیم؟ ممنونم
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- جوش های سرسفید روی گردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک سه ماهه و نیمی دارم چند روزه جوش های سفیدی زیر گلوش هست فک میکنم از عرق سوز شدنه از پماد زینک آکساید استفاده میکنم خوبه؟داروی دیگه ای هست

