Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک 9ماهه
سلام اقای دکتر فرزند 9ماهه م دچار اسهال شده بر اثر مصرف انتی بیوتیک الان سه روزه که اسهالش قطع نمیشه دو شب هم هست کیدی لاکت بهش میدم اما هنوز خوب نشده اسهالش هم رنگ سبز داره دکتر لطفا راهنماییم کنید
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزن داره سرفه های خطی شدیده دکترش گفتن سفکسیم ۱۰۰ بدم حالا نمیدونم چه میزان بدم بهش
- خارش سر
پسر ۲۰ماهم سرشو میخوارونه علتش چی میتونه باشه؟
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- سرفه خلط دار کودک ۹ ماهه
سلام اقای دکتر وقت شما بخید، پسرم ۹ ماهشه، دو روزه که سرفه خلط دار میکنه، آبریزش هم داره. دارویی نیاز هست؟ ممنون مبشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی مادر و نوزاد فاویسم
دخترم سه ماهش هست فاویسم داره خودم سرماخوردم قرص سرماخوردگی و استامینوفن میتونم بخورم؟
- فاویسم
با سلام مصرف پماد کالاندولا برای کودک یک سال و سه ماهه فاویسم مشکلی دارد؟
- از شیر گرفتن کودک
سلام. وقت بخیر من یک پسر 23ماهه دارم که خیلی به شیر (شیر مادر) وابسته ست. حتی شب ها هم تا صبح میانگین 5بار شیر میخوره، در طی روز 3 ، 4 وعده غذا خیلی سبک میخوره و بقیه نیازش رو با شیر رفع میکنه، لبنیات هم اصلا خوشش نمیاد نمیخوره، قدش 85 و وزنش 12کیلو، البته تقریبا تا یکسالگی خیلی توپول و وزن گیری زیادی داشت ولی از یکسالگی به بعد افزایش وزن حداکثر نیم کیلویی داشته، دندونای آسیابش هم فقط جلوترین دندونش دراومده، عقب دندون نداره، حالا با این اوصاف میخواستم بدونم تا زمانی که کاملا با غذاها آشنا بشه و توانایی جویدن داشته باشه از لحاظ روحی و جسمی براش مشکلی پیش نمیاد دیرتر شیرشو بگیرم؟ البته مرکز بهداشت هم به من گفتن چون غذا خوب نمیخوره باید حتی زودتر از دوسال شیر رو ازش میگرفتی... ممنون میشم راهنماییم کنید
- دل درد
سلام دختر من ۶ سالشه ویک هفتس دل درد داره و کسل هست وگلوش هم درد میکنه دارو بهش دیفین هیدرامین وسفالکسین ۲۵۰ دادم اما هنوز خوب نشده وهی میگه دلم درد میکنه .میشه راهنماییم کنید
- شربت آموکسی کلاو۳۲۵برای کودک ۲سال و۸ ماه
سلام پسرمن ۲سال و۸ماهشه توی روز خیلی کم سرفه میکنه ولی شب سرفه های خلط دارش بیشتره شربت آموکسی کلاو ۳۲۵رو هرچندساعت و چندسی سی بدم ؟ وزنش هم تقریبا10کیلوشه
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- شیر گوسفند
باسلام خسته نباشید اقای دکتر شیر گوسفند رقیق شده با اب برای شیرخوار نه ماهه مضر است و چه ضرر هایی ب همراه دارد برای شیرخواران با تشکر
- Securing Your Household Heirlooms: Conserving Photos and Documents in Scottsdale Vaults
A well-designed safe offers more than basic protection. Features like heavy-duty construction, electronic locks, and heat-resistant materials help keep valuables protected in unexpected situations. Choosing the right safe helps ensure important items remain secure whether at work. https://mercurylock.wordpress.com/2025/12/14/reliable-locksmith-services-scottsdale-az-2025/
- علایم اتیسم
با سلام پسری ۲۳ ماهه که فقط ۴ کلمه حرف میزند، ۱۶ ماهگی راه افتاد، وقتی اسمش را صدا میکنیم همیشه به اسمش واکنش انی نمیدهد، موقع خونگیری از دستش هیچ دردی حس نمیکند، بازی موبایل کودک را عالی انجام میدهد، شنوایی خوبی دارد، ارتباط چشمی متوسط دارد و بد نیست، گوجه فرنگی بسیار میخورد، ایا اتیسم دارد؟
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.
- مقداردوزدارو
شربت آزیترومایسسن100 برکودک 4ساله باوزن 16کیلوچقدربایدبدم؟
- قرص سفیکسیم
سلام ،آیا قرص سفیکسیم ۲۰۰برای کودک ۷ساله ۷ ماه خوب است؟خطرناک نیست ؟من شنیدم قرص سفیکسیم بهتر عمل میکند تا پودر آموکسی سلین ؟؟شربتی هم معرفی کنید برای سرفه کودک؟چند ساعته باید بدم، و چند روز باید بخورد،
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- کندی رشد در کودک
سلام دخترم هشت سالشه.نسبت به همسالانش خیلی نحیف و لاغر هست.خیلی کم اشتهاست.قدش تقریبا ۵الی ده سانت کوتاه تره از همسالانش.وزنش۲۲kg خیلی نگرانم چه آزمایشاتی رو پیشنهاد میدید انجام بدیم؟
- سرایت زونا به کودک
سلام اقای دکتر.عموی فرزندم به زونا مبتلاست ایا از طریق هوا و لمس پوستی امکان ابتلا ی فرزندم وجود داره؟

