Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن چهارماهگی
باسلام.واکسن چهارماهگی را چند روز میتوان به تعویق انداخت؟
- شیرخشک مناسب ریفلاکس وآلرژی
باسلام وخسته نباشید شیرخوار۵ماهه ریفلاکس وآلرژی داره آپتامیل پپتی میخورد اما حدود ۲هفته اس که حجم زیاد شیر وتقریبا هرچی که میخورده بالا میاره چه شیرخشکی مناسب تره؟؟؟؟؟؟
- بتامتازون
سلام من یک دختر ۳ ماهه دارم که شیر مادر می خوره. خودم مریض شدم فقط گلودرد و سرفه داشتم دکتر برام آمپول بتامتازون و آزیترومایسین تجویز کرده آیا تداخلی با شیردهی ندارن ؟
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام دکتر عزیز پسر ۴ماهه ای دارم که به تازگی صبح ها پاهاش و میبره بالا محکم میاره پایین میکوبه زمین یعنی تو خواب این کار و انجام میده ایا مشکلی داره؟؟؟
- ادرار نکرددن نوزاد تازه متولد شده
- ریفلاکس
سلام خسته نباشید دخترم شیر بالا میاورد رفتم دکتر بهش شیر خشک ببلاک AR داد و شربت امپرازول الان ریفلاکسش بهتره ولی با هر بار خوردن شیر بعدش مدفوع ميکنه تقریبا روزی ۶ بار این عادیه؟
- سرلاک وزندهی
سلام آقای دکتر برا بچه ۸ و نیم ماهه ام علاوه بر سوپ چه نوع سرلاکی بدم تا وزن بگیرد؟؟
- دل درد نوزاد
سلام وقت بخیر، دکتر میخواستم بپرسم که حین شیر دادن به نوزاد امکان داره غذا یا آب بخورم؟ چون شنیدم که این کار باعث دل درد نوزاد میشه. آیا صحت داره یا خیر؟
- پاراکید
سلام آقای دکتر، برای واکسن چهارماهگی چه مقدار قطره پاراکید باید بدم؟ برای هفت کیلو بفرمایید، به میلی لیتر یا قطره ؟ هر چند ساعت
- عفونت چشم نوزاد
با سلام آقای دکتر چندروز از چشم پسرم عفونت سبز رنگ خارج میشه زمانی که صبح از خواب بیدار میشه چشم هاش بهم میچسبه
- طریقه مصرف آزیترومایسن ایرانی برای نوزاد هشت ماهه
باسلام نوزاد من هشت ماهه هست، قبلاً آزیترومایسن خارجی مصرف کرده بودم برای نوزاد پنج ماهه یک و نیم سی سی، الان خارجی پیدا نمیشه نمیدونم ایرانی چقدر باید بهش بدم،وزن دقیقش رو هم نمیدونم، بع دلیل تعطیلات عید دکترش نیس
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفنم دادم اثر نکرد میتونم شیفاف دیکنوفالاک بزنم براش؟
سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماهه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفن دادم ولی اثر نکرده میتونم شیفا بزنم براش دیکنو فلاک ؟
- شیر بالا آوردن نوزاد
سلام پسرم دو ماهه است از همون اول در روز چهار تا پنج بار شیر بالا میاره بعداز هر بار شیر خوردن باید آروغ بزنه وگرنه همش سینه اش خس خس میکنه میخواد بالا بیاره
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماه ونیم شه الان ۵ روزه شکمش کار نکرده وچون به پروتئین گاوی هم حساسیت داره پدی لاکت و پودر امپرازول مصرف میکنه چکار کنم خیلی هم دل درد داره و گریه میکنه
- یبوست نوزاد سه ماهه و نفخ شدید
سلام نوزاد من سه ماهس رفلاکس داره از همه شیرخشکای ای ار استفاده کردم هیچکدوم بهش نمیسازه همرو بالامیاره فقط ببلاک ای ار میسازه که دچار یبوست شدید و نفخ خیلی زیادی شده
- یبوست و زور زدن زیاد
نوزاد 3 ماه و20 روزه دارم که بر اثر یبوست زیاد شب و روز گریه می کند و بیبی کر و آب قند و ماساژ شکمی دور ناف با روغن زیتون و چرب کردن مقعد با روغن زیتون انجام گردیده اما نتیجه گرفته نشده است در حال حاضر که شما به مطب نمی ایید راه کاری برای این مشکل به ما ارائه دهید لطفا.در ضمن شیر خشک ببه لاک ای ار مصرف میکند و رفلاکسی میباشد .غذای کمکی میشود داد به کودک.ممنون میشم جواب بدهید
- پسرم گرانولوم داره چکار کنم
درمان گرانولوم ناف نوزازم چطوری هست
- چشم نوزاد

