Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکترمن بچه ام ۳ماهشه ده روزمدفع نکردبردمش دکترشیاف باشربت سناگل بهش داداگرواسش شیاف بزارم مدفع میکنه
سلام من بچه ام دوهفته مدفع نکردبردمش دکترشیاباشربت سناگل بهش داد باشیاف مدفع میکنه
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- سیب زمینی
سلام دخترم ده ماهشه سیب زمینی با گوشت چرخ کرده پختم بعد با غذاساز پوره میکنم دو روزه بهش میدم شبا نمیخوابه همش گریه میکنه میگیرم بغل پاهاشو جمع میکنه تو شکمش؟ممکنه به سیب زمینی حساسیت داشته باشه؟
- سلام سال نو مبارک مهمترین علامت نوزاد سندروم دوان چیه ممنون
- زور زدن نوزادان
سلام نوزادم۴۸ روزشه کش وقوس شدید داره وخیلی زور میزنه؟دلیلش چی میتونه باشه؟
- فاویسم
نوزاد سه ماهه فاویسم دارد نزدیک خونه ما مزرعه باقالی هستش مشکلی براش پیش نمیاد درو پنجره رو میبندم
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- پانزدن کودک
سلام وقت بخیر بچه من الان چهارماه و نوزده روزشه هنوز درست پانمیزنه وقتی میگیرمش سرپا یکم زانوهاشو جم میکنه فقط گاهی پامیزنه اونم سطحی و کم ورنشم ۸کیلو قدش ۶۸دورسرشم طبیعی همچیش نرماله بجز پا نزدنش
- یبوسیت نوزداد 10 روزه
- میزان شیردهی
سلام اقای دکتر. توزاد یه ماهه دارم شیرخشک بهش میدم. خواستم بدونم تو یه ماهگی چن ساعت یه بار باید شیردهی بشه و در هربار شیردهی به طور متوسط چند میلی لیتر شیر باید بخوره؟
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- غده زیر بغل کودک
سلام. یک غده در زیر بغل کودک ما بود اما پس مدتی سر باز کرد و الان خیلی کوچیک شده اما از بین نمیره و خیلی بوی بد میده. برای بوی بد چیکار کنیم و کلا ایا از بین میره این غده؟
- شستوی معده
سلام و خسته نباشید ببخشد خواهرزاده ام ۱۰ روز دیگه سه ماهش کامل میشه بیمارستان بستری معده اشو شستشو دادن آیا براش مشکلی پیش نمیاد بعد میخاستن از شکمش عکس بگیرن بچه خیلی بی قراری میکرد نشد
- ۴۰روزه بی قراری در خواب
بچه عمه من بی قراری میکنه درخواب شکمش هم ریاد کار میکنهخوشحال میشم جواب بدید گه مشکلش چیه
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- شیرخشک
سلام دکتر.دختر من ۳ ماهو ۱۱ روزشه وزنش نرماله بهش شیرخشک بیومیل پلاس۱ میدم ولی وقتی امروز بردمش متخصص اطفال گفت بیومیل پلاس برای بچه هاییه که وزن گیریشون خوب نیس این شیر ممکنه به کلیه هاش اسیب بزنه بهش بیومیل ۱ بده ایا این حرفشون درسته؟
- سلام وقتتون بخیربرلی پسرم
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم وارد هشت ماه شده ولی همچنان دماغ و چشاش ومیخارونه مخصوصا موقع خواب علتش چیه
- جوش زدن پای نوزاد
باسلام دختر پنج ماه داره تازه کمکی شروع کردم جند روز روی ناحیه تناسلیش جوش زده و قرمز چی بزنم روش پماد زینک زدم اصلا بهتر نشده

