Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف قرص در بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید قرص های نورتریپتیلین ۱۰ و کلیدینیوم سی و پروپرانولول ۱۰ در حاملگی خطر ناکند من به خاطر معدم مجبورم بخورم میخواستم ببینم اگه یک بار باردار شم خیلی خطر دارن؟؟
- قرمزی چشم
سلام . نوزاد ۳۵ روزه ام داخل یکی از چشمهاش قرمزی کمی داره . برای برطرف شدن قرمزی چه کاری میتوانم انجام بدهم .ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- قنداق نوزاد
قنداق کردن نوزاد چه عوارضی داره تا چه حد خطرناکه؟
- تب
دانه های ریز سرخ رنگی که بعد از تب به وجود میان نشانه چه مریضی ست
- ناف نوزاد
سلام .من یک نوزاد پسر دارم الان روز هفتم تولدش هست.هنوز نافش نیفتاده یه کمی هم تورم شبیه به عفونت هم داره .البته دو مرتبه الکل سفید زدیم بهتر شده.آیا این تورم طبیعی است یا نیاز به ویزیت متخصص داره.ممنون
- نخوردن غذای کمکی
سلام ، پسرم ۸ ماهشه چند روزی است که غذای کمکی نمیخوره و فقطشیر مادر میخوره شبها هم خیلی بیدار میشه برای خوردن شیر باید چکار کنم
- اسهال
سلام.پسرم رادمهر کیا که تحت نظر شماست روز یکشنبه به دلیل اسهال پدی لاکت رو شروع کردیم.امروز تقریبا اسهال برطرف شده وبه دفع ۳ بار در روز رسید. اما از عصر دمای بدن 36.8تا ۳۷ درجه شده.ایا باید سفکسیم رو شروع کنم یا مجدد بیاریمش مطب؟۷ ماهه وزن ۹.۵
- فاویسم
سلام دکتر گوجه سبز و اسفند هم برای فاویسم ضرر داره؟
- تست غربالگری نوزاد
با سلام و احترام نوزاد ما روز 4 ام هست. امروز تست غربالگری انجام دادیم . نتایج تست به شرح زیر بوده : t4: 21.55 t3:1.87 tsh:7.15 شاخص t4 بالا است . با توجه به سایر شاخص ها آیا می توان گفت نوزاد ما پرکاری تیروئید داره؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید.
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
- حساسیت
سلام نوزاد ده ماهه من ازمایش کالپروتکتین داده شده ۵۵۲ ایا خطرناکه یا با اوزنیوم ۲۰ خوب میشه تاکی ادامه دارد ممنون میشم پاسخ بفرمایید
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسر من از دیشب صداش در نمیاد یعنی میخواد گریه کنه ولی صداش در نمیاد و نمیتونه گریه کنه دو ماهشه چکار باید بکنم
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر دخترم داخل هفت ماهه قاشق غذاش رو سمت دهنش میبرم دهنشو میبنده و روشو برمی گردونه اما لیوان آب رو میبرم میخواد با دستاش بگیره و با اشتها ازش استقبال میکنه اصلا غذاشو نمیخوره خیلی ناراحتم چیکار کنم؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- قد و وزن نوزاد ٤ ماهه
سلام آقاي دكتر دختر من ٤ ماهگي يعني ٤ ماه تمام قدش ٥٨ و وزنش ٦/٥ كيلو شد تولد قدش ٤٧ و وزنش ٢/٦٦٠ بود بنظر شما قدش نرمال و خوبه؟كم رشد نكرده ؟براي بهتر شدن قدش چه بايد كرد
- اسهال
پسر دو ماهه دارم که به مدت یک و نیم ماه شیرخشک ببلاک میخورد(البته روزی سه بار و بقیه اش با شیر مادر) و روزی یک بار مدفوع داشت اما دو هفته است که دچار اسهال شده، دکتربردم گفت از شیرخشکه و عوضش کرد و بیومیل آر داد اما فرقی نکرد دکتر دیگه بردم بیومیل ال اف داد اما بدتر شده وکاملا مدفوعش آبکی و۴،۵بار شده، نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه
- دل دردنوزاد
سلام وقتتون بخیر،دخترم 43روزشه و5کیلووزن داره وقدش هم 53سانت متره،ودل دردشدیدداره ازداروخانه براش قطره دایمتیکون گرفتم ولی نمیدونم روزی چندباربهش بدم.ممنون میشم منوراهنمایی کنید

