Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- مدفوع نکردن
سلام خسته نباشیدنوزاد۴۸روزه دارم که اززمان تولدهم شیرخودم رامیخوردوهم شیرخشک بیومیل وشکمش خوب کارمیکردولی الان بیشترشیرخودم رامیخوردویکی دوبارشیرگیگوزبهش میدم بانظردکترازیک ماهگی هرچهارپنج روزدفع میکنه وخیلی زورمیزنه ونفخ داره وبوی بدی داره ایامشکل شیرخشکه مدفوعش هم سبزتیره وچسبانکه درضمن همیشه انگارچیزی تودهانشه میخوره ودستش مدام تودهانشه وخیلی سکسه میکنه وبعصی وقتایکی دوسزفه میکنه دکترمیگه احتمالارفلاکسه توروخدابگین چیکارکنم خیلی نگرانم ایاشیرخشکشوعوض کنم ؟بینیش گرفته وخیلی عطسه میکنه دکترقطره سدیم کلرایددادولی بیفایده بودممننون میشم راهنماییم کنید
- ضزبه ب سر
باسلام اگ ضربه ب سر نوزاد وارد شده باشه و ب اصطلاح ضربه مغزی شده باشه از رفتارهاش میشه فهمید یا ن ممنون
- سرفه نوزاد
نوزاد سه ماهه دارم که بعضی وقتها پشت سر هم سرفه می کند مخصوصا شبهاپیش متخصص بردم گفت ریه اش عفونت نداره و براش یه قطره گیاهی نوشت که یک هفته استفاده کردم سرفه اش بیشتر هم شدههمچنین براش فاراموکس ۴۰۰ تجویز کرده که تابحال بهش ندادمبا توجه به اینکه دکتر گفت ریه اش تو معاینه سالمه به نظر شما آیا شربت فاراموکس بهش بدم؟
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- شیر نخوردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد ۸۶ روزه ای دارم از روز ۴ تولد سینه نمی گیرد اکثرا با قاشق باید شیر بدهم شیشه هم امتحان کردم نگرفت وقتی گشنه می شود حاضر است دستهایش یا لباسش را بمکد اما سینه نه خواهشا بگید چکار کنم
- سلام ببخشید از چند روزه گی باید ویتامیت آ،د بدهیم ما اشتباهی به لچه ی ۵روزه ۴۰تا قطره دادیم آیا مشکلی براش پیش می آید
سلام ببخشید میگم باید چند روزه گی به بچه شربت ویتامین ADباید بدهیم ما اشتباهی به بچه ی ۴روزه ۴۰قطره دادیم آیا مشکلی رراش پیش می آید؟؟؟؟
- یبوست
باسلام. پسر من هفت ماه و نیمه است. چند روزی شکمش سفت و سیاه کار میکند، نمیتواند خوب مدفوع کند و فقط کمی مدفوع میکند.چکار کنم؟
- یبوست نوزاد شش ماهه
دخترم شش ماهشه وب علت شیر خشک یبوست داره .ایا میتونم پودر پیدولاکسی رو قاطی شیر خشک بریزم بهش بدم یانه؟؟؟
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- کار نکردن شکم
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم من تازه رفته ۵ماهگی الان ۵روز پیپی نکرده
- نوع شیرخشک نوزادم
سلام نوزادم اول۳ماه هست شیرخشک ایزومیل میخوره احساس میکنم ضعیفه هرشیرخشکی بهَش نمیسازه چیکارکنم
- بیماری
سلام آقای دکتر پسرم سرفه می کنی چی شربتها بدم چهار ماه هس
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟
- شیرخشک pdf
پسرم۳۶ هفته با وزن ۲۳۵۰ متولد شد یه بار برای کمبود برای کمبود کلسیم رفت ان ای سیو یه بار برای کمبود آهن رفت و ۴۵ سی سی خون گرفت میشه شیر خشک pdf بهش بدم؟؟ الان دو ماهشه قطره آهن از کی بدم و چند قطره؟
- صدای خرخر
سلام آقای دکتر ممنون که وقت میذارید و پاسخ می دید نوزادم از لحظه دنیا آمدن در صدایش حالتی شبیه خرخر وجود دارد وقتی گریه می کند یا وقتی می خواد گریه کنه در صداش انکاز کسی است که بشدت سرماخورده مشکل سرماخوردگی هم ندارد هفته38 سزارینی بدنیا آمد
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- چرک دادن چشم نوزاد
چشم راست نوزاد بیست هفت روز به مدت بیست روز که چرک زرد میده راه درمانش چیه
- رفلاکس نوزاد
سلام .نوزاد دخترم ۱ماههشه همش زور میزنه وبی قراری مکنه .سرشو همش میکنه به طرف بالا .همش میل به خوردن داره.بعد از آروغ زدن استفراغ مکنه کمی.دکتر ناسیونالیسم ۲۰ داده .فکر نکنم اسهال گرفته وترس تو خواب داره بی قراری میکنه راهنماییم کنید چکار کنم

