Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استخوان
سلام پسری ده ساله دارم خیلی لاغر که استخوان هاش همه مشخصه ۲۷ کیلو قد ۱۴۰ . یکی از دستاش زیر کتف استخوانی داره که اون یکی دستش نیست. اذیتش نمیکنه از بچگی هم بوده. خواستم بدونم باید عکس بگیرم تا مشخص بشه یا به خاطر لاغری زیادشه که اینطوری هستش؟
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- کودک ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلو مصرف شربت ازیتر وماسین چقدر است.
سلام پسرم سرفه های چرکی داره دکتر براش شربت ازیترو ماسین ۲۰۰ تجویز کرد دوزش را یادم رفت ۶ سالش ۲۱ کیلو وزنشه. ممنون
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - سرفه
برای سرفه ی پسر ۵ماهم چه شربتی مناسبه
- سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بدم
سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بد
- فرزندم ۶ساله هست گلودرددارد وعفونت کرده وبسیار سرفه میکند آمپول بتا متا زون اشکالی ندارد؟
- برفک زبان نوزاد 5ماهه
باسلام پس از 5ماه فهمیدم نوزادم به دلیل برفک زبان ودهان شیر نمیخوره کلا هم شیرخشکی هست سرلاک هم نمیخوره فکرکنم به خاطر دهانش من چیکار کنم؟مرسی
- قرص استامینفوند۳۲۵
سلام برای کودک ۳ ساله با وزن ۲۱ کیلو می شه از قرص استامینوفن ۳۲۵ استفاده کرد ؟
- درد گوش ودرد شکم
سلام نوزاد دوماهم از گوشش عفونت می اومد و شکمش هم خیلی درد میکرد بردم دکتر دکتر هم شربت بلادونه پی بی و ویتامین د۳ داد آمپولش زدیم واوردم شربت بلادونا هم دادم تب کرده چکار کنم ممنون
- استفراغ و اسهال
سلام اقای دکتر .پسر 14 ماه ام 4 روز ه روز اول استفراغ بسیار بد بود بعدش تا الان هم اسهال زرد ابکی همراه تک های شیر داره دکتر بردم مترونیدازول و او ار اس داده .ولی تغییری نکرده اشتها نداره .قبلا ضعیف بوده الان دیگه خیلی ضعیف تره شده .چکار کنم .ممنون
- بچه ام اسهاله بهش سفکسیم میدم خوبه یا نه
ایا شربت سفکسیم خوبه برا اسهال بچه یک ساله
- سرما خورگی
بچم یکسال و نیم آبریزش بینی داره ونفس نفس میزنه چکار کنم چی بهش بدم
- قطع قرص ایمی پرامین
بچه نه ساله بمدت چهار ماه ایمی پرامین مصرف کرده برای شب ادراری حالا چگونه قطعش کند. ممنون
- شیر خشک ببلاک آی آر
سلام آقای دکتر شیر خشک ببلاک آی آر برا رفلاکس دادن.آیا باعث وزن گیری بچه هم میشه؟؟
- نوزادم خوب نشده
سلام آقای دکتر نوزادم سرما خورده حدود 20روزه اوایل خفیف تر بود اما الان روزی 4.5 بار عطسه میندازه و 5.6بار هم سرفه میکنه اما اصلا تب نداشته موقع شیر خوردن خوابش میبره و سینه اش خس خس میکنه موقع شیر خوردن نفساش تندتر میشه و این که شیر خشک میخوره الان نوزادم 51 روزه شه شربت آزیترومایسین داده اما فایده ای نداشته دکتر عکس از ریه نوشت گفت خلط داره چیکار کنم آقای دکتر توروخدا راهنمایی کنید
- تداخل دارویی
با سلام ببخشید پسرم ا/۴ قرص اریپیپرازول رو مصرف میکنه سرفه شدید داره دکتر براش امپول سفتی و بتا و قرص مونتولوکاست و سیتریزین و شربت کواموکسی کلاو ۶۴۰ و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس نوشته خواستم بپرسم این داروها با اریپیپرازول تداخل ندارند؟همه رو میتونم استفاده بکنم؟
- خلط
درود پسردو سال و نیم دارم دو دوز آبریزش بینی داره بهش سیتریزن دادم الان خلط داره قطره بینی هم استفاده میکنم چه شربتی بدم برای خلطش که نفس راحتربکشه ؟ وزنش ۱۳ کیلو ممنون
- سلام نوزادم دوماهشه سرماخورده سرفه میکنه دکتر بهش ازی ونس داده و پاراکید بهش بدم خوبه
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون

