Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام میزان مصرف ازیترو برای کودک ۲ ساله باوزن۱۰ کیلو
- لرزيدن نوزاد
سلام دختر من شش ماهش امروز يك بار در خواب باي چند ثانيه پاش لرزيد شب هم وقتي ازخواب بيدار شد كل بدنش يكم لرزيد خيلي نگرانم ميشه راهنمايي كنيد
- شربت سی لاکس
سلام نوزاد من شش ماه ودو روز داره یبوست داره این شش روزه شربت سی لاکس براش گرفتم چه میزان بهش بدم که اذیت نشه ممنون
- راه رفتن
در صمن پسرم 14ماهگی شو تموم کرده به مبل تکیه میده راه میره بلند میشه میشینه ولی مستقل راه نمیره، درصمن همانطور که گفتم در یک سالگی اش سی تی معز شده وسی تی اون هیچ مشکلی نداشته لطفا در موردمشکلات وعوارص سی تی معز در اینده بیشتر توشیح بدید ممنون
- برای چرک گوش کودک ۹ ساله چه انتی بیوتیکی بخوره؟
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- مک نزدن ممتد نوزاد
با سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که از تولد تاکنون موقع شیر خوردن هر دو ثانیه شیشه را ول میکند و دوباره مک میزنه و تا خوردن آخر شیر به همین صورت است علت چه میتواند باشد؟
- آزیتروماسین
سلام آقای دکتر دخترم ۲سالو۹ماهشه گلوش عفونت کرده آزیترومایسین ۱۰۰یا۲۰۰بهش بدم وچند سی سی؟؟ممنون
- تغذیه
سلام آقای دکتر وقت بخیر. آقای دکتر نوزادم یازده ماه دارد. از چه سنی میتواند غذای سفره را بخورد؟
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- مصرف دز دارو
مصرف کیدی لاکت برای بچه۳ساله و ۴ماه در روز چقدر میباشد برای درمان اسهال تجویز شده است
- عفونت
سلام دخترم سه روزتبکرده2سال و9ماهشه هیچ علایم سرماخوردگی نداره ممکنه دندون دربیاره باید چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید.ممنون
- اس امپرازول
سلام. پسر من دوماهه . پنج کیلو. رفلاکس شدید داره. دکتر عمومی در مرکز بهداشت بهش اس امپرازول داده. گفت ساشه امپرازول ده رو نصفشو صبح بدم نصفشو شب. ایا این مقدار زیاد نیست واسش؟
- اسحال و تب
با سلام و خسته نباشید
پسرم اسحال و تب داره. ایا دندان در میاورد یا نه؟
- واکسن
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من قبل از واکسن هجده ماهگی به پسرم قطره استامینوفن دادم و تقریبا دو ساعت بعد واکسن زده شده به توصیه دکتربهداشت دوباره تاکیید کرد بعد دوساعت بهش قطره استامینوفن بدهم و گفت دفع شده و هر چهارساعت تکرار کنم الان خیلی نگرانم بعضی ها میگن دادن قطره استامینوفن قبل از واکسن از اثر پذیری آن کم میکند یا اینطور نیست؟
- علت گرفتگی بینی نوزاد
سلام ببخشژد دکتر نوزاد دوماهه دارم که ۳۵ هفته بدنیا اومده تو یک ماهگی گرفتگی بینی همراه با سرفه داشت به پزشک مراجعه کرم گفتن سینه پهلو کرده بهش انتی بیوتیک دادن بهتر شد اما الان چن وقته که تو مدفوش خلطیه و بعضی موقه گرفتگی بینی داره میشه راهنماییم کنید
- غذا
سلام خسته نباشید، پسرم یکساله و پنج ماهشه،، میتونم بهش ماهی بدم؟؟؟ مرسي از لطفتان
- گوشدرد
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟

