Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک چی بدم
سلام اقای دکترمن بچم دوماهش بود دورمقعدقرمزبود رفلاکس پنهان وخس خس سینه داشت گفتن الرژیه. و ازدوماهگی شیرخشک نان اچ ا خورده الان هشت ماهشه هیچ علایمی نداره باید چه شیرخشکی بدم یاهم.ن اچ ارو بدم
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت بخیر برای پسرم واکسن یکسالگی رو زدن ولی هن دست زدن هم پا درسته؟
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم
- بوی واژن نوزادوامدن مایع زردرنگ
دخترم سه ماهه دارم ازواژنش مایع زرد رنگ وبوی هم دارد میشه راهنمایی کنید تشکر
- دل پیچه و بیقراری
سلام خسته نباشید بچه ۱۰ ماهه دارم با وزن ۷ کیلو حالت دل پیچه داره بیقراری میکنه امروز یه بار استفراغ کرد مدفوعشم بلغم داره چی بهش بدم بخوره .اسهال نداره ممنونم
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- ultimateshop
Ultimateshop.to ultimateshop login ultimateshop - WELCOME ONLINE ultimateshop CCV/DUMPS/FULLS ultimateshop login SHOP - HIGH QUALITY ALWAYS!!
- عدم دفع مدفوع نوزاد دو ماهه
سلام نوزاد من الان دو ماهه شیر مادر میخوره تا بیست روزگی تا روزی شش بار دفع داشت در بین چند بار از شیر خشک استفاده کردم بردم دکتر آزمایش تیرویید نوشت tsh 9,19 بود دوباره بعد از چند روز بردم برای آزمایش t4 و tsh نرمال شده بود دکتر دارو نوشت گلیسیرین استفاده مقعدی دو سیسی و شربت لاکتوز از یبوست کاسته شده ولی هنوز در دفع مشکل داره با تحریک مقعد دفع داره راحت میشه و بی فراریش میرممیشه راهنماییم کنید
- مشکل قلبی دخترم ووزن نگرفتنش
باسلام خدمت جناب دکتردخترشش ماهه از دارم که ازهمون روزهای اول تولدتشخیشص بیماری قلبی دادن که بعدازاکومشخص شدیک سوراخ وی اس دی بزرگ ویک تنگی دریچه متوسط تاشدیدداره بعدتهران پیش دکترجامی شکیبی بردیمش که گفت بایدزودترعمل قلب بازبشه ودخترم اصلارشدقدووزنش خوب نیست وقتی به دنیااومدسه کیلووپانصدوزنش وپنجاه وودوقدش بوداماالان که شش ماهشه پنج کیلووپانصدوزنش وشصت قدشه آیارشدقدش هم به خاطرمشکل قلبیشه ناگفته نماندکه اخیراباسونومتوجه شدیم که یک سنگ کلیه خیلی ریزهم داره این سنگ چه درمانی میتونه داشته باشه وبااین وزن عمل براش خطرناک نیست الان سه ماهه که وزنش ثابته
- نوزاد
سلام من پسر نه ماهه دارم فكر ميكنم يه تاس اندازه يه نوخود قورت زاده ميخواستم ببينم دفع ميشه؟ بايد چيكار كنم البته مطمئن نيستم اگه خورده باشه علائمي داره؟
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- گوش دردنوزاد
سلام آقاژی دکتربچه هشت ماهم همش به گوش وچشمش دست میزنه آیامشکلی داره
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- قرص لووتیروکسین
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا امکان داره که یه نوزاد با کم کاری خفیف تیروئید با یک ماه حوردن قرص لووتیروکسین تیروییدش نرمال بشه و قرصشرا قطع کنن؟یا حتما باید مدت طولانی قرص بخوره؟
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزاد پنج ماههام وزنش پنج و۴۰۰هست وزن موقع تولدش ۲۶۰۰تا سه ماهگی افزایش وزنش خیلی خوب بود بعدازان متوقف شدطوری که سه ماهگی پنج کیلو بود چکارکنم وزن بگیره فقط شیرخودمو میخوره ده روزیه فرنی روبراش شروع کردم ولی زیادمیلی به خوردن نداره برای وزن گیریش میشه شیرخشک بهش بدم؟؟
- وابستگی ب سینه
سلام پسر دوماهه دارم که وزن گیری خوبی داره وشیرخودم رو میخوره مشکل اینجاست که همیشه باید سینه تو دهنش باشه یعنی وقتی سینه از دهنش بیرون بیاد بیدار میشه و گریه میکنه ولی وقتی سینه تو دهنش باشه آروم میشه پستونک هم نمیخوره چکار کنم آیا مشکلی داره
- استفراغ
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو خدمت شما آقای دکتر ببخشید آقای دکتر دخترم یک سال و دو ماه دارد از صبح امروز هر چیزی که میخورد بالا می آورد دکتر هم بردم شربت دمیترون و پودر او آر اس دادند اما به محض مصرف شربت اون را نیز بالا آورد و بشدت بی قرار است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی از کم آبی بدن میترسم راستی اسهال نیست و گوشش هم عفونت دارد و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است
- عرق ریختن
با سلام نوزاد شش ماهه دارم از سرش عرق میاد هنگام خواب و شیر خوردن چکار کنم. و در غلت زدن یه کمی مشکل دارد
- بی خوابی نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۳۵روزشه شباتا۴صب بیداره طول روزم زیادنمیخوابه شیرم میخوره پس میاره علت چیه؟؟

