Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماهه
سلام دخترمن از چندروز پیش سرفه و خس خس سینه داره.گلوشم خلط داره.صداش هم عوض شده.دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ و شربت پدی کاف و قطره بینی نوشت.بخار گرم هم براش گزاشتم چندروز.ولی هنوز خوب نشده چکارکنم..
- سرلاک
سلام آقای دکتر میتونم در فرنی و سوپ دخترم یک قاشق سرلاک طعم خرما بریزم؟؟و در بیسکوییت مادر هم میشه ریخت؟؟
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
جناب آقای دکتر با سلام و عرض ادب. سوالی داشتم که ممنونمی شوم راهنمایی بفرمایید ماه قبل دکتر برای نوزاد 5 ماهه من شربت زینک سولفات با دوز روزانه 2.5 سی سی تجویز کردن. از ان جهت که شنیدم مصرف بیش از حد زینک می تونه مضر باشه می خوستم راهنمایی بفرمایید تا چه مدت باید به دخترم که الان 6 ماه رو تموم کرده زینک داد؟ ایا میشه بعد از تایم یک ماهه دوباره جهت رشد قد و ... برای نوزاد زینک مصرف نمود؟ و یا اصلا میشه برای مدت دو تا سه ماه پشت سر م زینک مصرف کرد و مصرف طولانی عوارض ندارد؟ بسیار سپاسگزارم
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- دور سر نوزاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خسته نباشید نوازادم در موقع تولد وزنش2800 بعدش بخاطر زردی 1 روز بستری بعدش شد 2500 و دور سر 33 و قد 47 بدنیا اومده بود الان که واکسن 4ماهگیشو زدیم وزنش 5900 و قد 62 و دور سر 39 که بهداشت گفت سرش رشد نکرده و 2 هفته پیشم بردیمش دکتر گفت که ملاج سرش تا الان باید یکم بسته میشد خیلی بازه هنوز جای نگرانی هس آقای دکتر
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- بی اشتهایی نوزاد۱۱ماهه
- میزان مصرف داروی سفکسیم 100برای نوزاد هشت ماهه
سلام نوزادهشت ماهه دارم که اسهال است مقدار مصرف شربت را پزشک تعیین نکرده لطفا راهنمایی کنید۰
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم حدود 6ماهشه گویا داره دندون در میاره الان 2 3 روز هست خیلی بیتابی میکنه همش میخواد به چیزی گاز بزنه و گریه میکنه چیکار میتونم بکنم؟
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- دماي اتاق
سلام آقاي دكتر .دماي اتاق نوزاد ٥ ماهه چقدر باشه من ٢٧ درجه رو مناسب ميدونم با يك لباس به دخترم ميپوشونم همسرم به٢٥ درجه ميرسونه آخه دختر من از زماني كه ب دنيا اومده همش عطسه و سرفه ميكنه دكترم بردم گفت سرماخوردگي نيس چكار كنم ؟ممنونم ازتون
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- ورم بیضه نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ،ختنه کردیم دکتر گفت اب داره توش چیزب بذارین بالاتر قرار بگیره بعد ختنه بیشتر ورم کرده چکار کنیم طبیعیه؟ با بالا قرار دادن خوب میشه؟
- رد شدن پسر سه ساله از روی بچه ی 2 ماهه
سلام، خسته نباشید
من بچه ام دوماهشه و یک پسر ۳ ساله دارم. پسرم امروزاز روی شکم بچه رد شد. بچه اولش گریه کرد و بعد ساکت شد. کل شکم و پهلو رو فشار میدم گریه نمیکنه. حتی پوشکشم بازکردم همه جارو چک کردم فشاردادم گریه نمیکنه بازم. خیلی نگرانم گفتم ازشما بپرسم گریه نمیکنه شیرشم میخوره بازی هم میکنه لازمه ببرمش دکتر برای چکاپ و عکس برداری از شکم؟ به خاطرکرونا نمیرم وگرنه الان رفته بودم. خیالم راحت میشد بازم به نظر شما لازمه برم دکتر؟
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- سلام اقای دکتر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که آترزی مری داشته و عمل کردیم و ااز همون اول نفس هاش با خس خس همراه بود دکتر گفت به مرور بهتر میشه و باید بگم که توی بیمارستان گفتن کل بدنش دچار عفونت شدیده و الان خس خس هایی که موقع شیر خوردن داشت رو نداره اما دوروزی هست که سرفه های شدید میکنه چند باری هم در بیمارستان بستری شده طی همین ماه میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم دکتر بردم ازتروماسین و اسپری داده و یک شربت برای سرفه که خلط اور نیز هست میشه راهنمایی کنید
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- دور سر
سلام پسرم الان سه ماهه است دور سرش موقع تولد ۳۸ بود الان ۴۳سانتی متر شده امروزبهداشت بردم گفت ببر متخصص، الان خیلی نگرانم
- شوره
سلام پسر دوماهم سرش شوره زده یا پوسته هستش نمیدونم چی کار کنم خوب بشه

