Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش سینه
سلام یه جوش سفید روی سینه دخترمه فقط یکی از سینه ها چکار باید بکنم
- شیرکمکی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهو ۱۵رورشه به خاطر کافی نبودن شیر خودم دکتر براش شیر بیومیل پلاس تجویز کردن به نظرتون شیر خوبیه ؟پسرم الان 6کیلو هستش وزنش مناسب این سن هست یا کمه؟ آقای دکتر این شیرو سه روز بهش میدم فعلا تو این سه روز مشکلی نداشته
- وزن بچهیک ساله
باسلام دخترم ۱ سال و تقریبا ۳ ماهه شه وزن تولد ۳.۴۵۰و الان ۸.۳۰۰.غذا خوردنش زیاد نیست اما کم هم نیست میخواستم بدونم میتونم شربت زینک بهش بدم اگر بله چه نام و چه مقدار با تشکر از شما
- تغذیه کودک از نه ماهگی به بعد
با سلام وخسته نباشید پسرم ۱۰ روز مونده تا نه ماهگیش رو تموم کنه تا این ماه بهش ماست و نان و سوپ و فرنی وزرده ی تخم مرغ دادم با شیر خشک آپتامیل اچ آ دو بعد از این از چه میوه و مواد غذایی دیگه ای می تونم استفاده کنم تا بی ضرر باشه خدا شما رو برای بچه ها حفظ کنه راهنماییهاتون خیلی مفید هستند ممنون
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- سلام وقت بخیر دخترم 7 ماهه است و چند روزی است که دچار اسهال با رنگ سبز کاهویی است نگران شدیم
- شیر
سلام ببخشید مجدد مزاحم شدم دیروز در مورد شیر خوردن نوزادم سوال کردم فرمودید اگر وزن گیری مناسبی دارد مشکلی ندارد آقا دکتر وزن زمان تولد ۲۶۰۰ و وزن فعلی ۴۱۰۰ واقعا در مورد شیر خوردنش مستاصلم خواهشا کمکم کنید ممنون از پاسخگویی شما
- حرکات تعاملی نوزاد
سلام پسرم تازه هشت ماهش تموم شد امادراین هشت ماه نه غلت زدنه چهاردست وپایاسینه خیزمیره نه جایی رومیگیره بلندشه...اماازچهارونیم ماهگی خودش قشنگ مستقل نشست...آیااشکالی داره
- سلام و ادب .پسر داداشم پشت سرش یه توده اندازه گرد هست نوزاد یک ماهه هستش خوب میشه خودش ؟ممنونم ازتون
شرایط زایمان مادر زایمان اورژانسی و دو هفته مانده به زایمان که سزارین اورژانسی میشه فوق تخصص مغز گفت خوبه هیچ مشکلی نداره حال متوجه .یه توده در پشت سرش شدیم
- سرفه کودک چهار ماهه
سلام بخشیدپسرم چهار ماهشه سرف میکنه و گلوش خس خس داره و اب دهنشم بسختی قورت میده به دکترم دسترسی نداریم چیکار کنم
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون
- شربت نیوزینک
سلام وقت بخیر نوزاد ۶ماهم وزنش درطی ۲ماه اخیر خیلی کم اضافه شده که دکترگفت باتوجه به وزن تولدش خوبه ولی براش فولیکاسید۱گرم و شربت نئوزینک داده ازوقتی میخوره بیشتر مدفوع میکنه براش ضرر نداره؟روزی ۳سی سی
- رشد کودک ۲ماهه
سلام من دخترم ۶۳روزشه در هنگام تولد قد۵۰ وزن ۳۱۵۰ دور سر ۳۴ البته هفته ۳۹ سزارین شده دیروز بردیم بهداشت قد۵۸ وزن ۴۵۵۰ ودور سر۳۷ بوده که خانم پرستار از لحاظ دور سر نگرانمان کرد نظر شما چی واقعا مشگلی داره باید چکار کنیم؟ممنون
- شربت ستادین دی سی
سلام پسرم سه ماهش هست علائم سرما خوردگی داره اشکال ندارد از شربت ستادین دی سی ب هش بدم
- یبوست و کولیک
سلام. اقای دکتر بچه یکماهه من کولیک داره . شیر خشک هم ببلاک1 استفاده میکنه و شربت کولیک از هم استفاده میکنه و اینکه شکمش کار نیکرد ولی از شنبه کار نکرد تااینکه دیروز روغن گلیسیرین زدم و کار کرد از دیروز تاامروزم کارنور خیلی بخودش میپیچه . بنظرتون روغن بزنم بازم میترسم عادت کنه یااینکه شیرخشکش رو تغییر بدم؟
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- استفراغ
سلام نوزاد چهارماهه دارم که بعداز اینکه شیر (شیرخشک) میخوره بالا میاره دکتر پودر اسومراز داده اما تاثیری نداره شیرخشکش عوض کردم ولی بازم استفراغ میکنه
- مجراي اشكي نيمه باز
سلام خسته نباشيد ،مجراي اشكي نيمه باز با روزي سه بار ماساژ تا چندماهگي باز ميشه خيلي نگرانم ممنونم ازتون

