Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشیدسطح آنتی بادی واکسن هپاتیت ب دربزرگسالان که اصلاواکسن هپاتیت ب نزده اندبالای ۱۰۰باشد۱۵۷باشدمتولد۱۳۶۹باشدواصلاهم واکسن هپاتیت ب نزده باشدآیانشانه این است که به ویروس هپاتیت ب دچارشده وخوب شده بدنش آنتی بادی تولیدکرده یاخیرهمینطوری آنتی بادی تولیدکرده؟
- سرما خوردگی تب خس خس سینه وخلط سینه و گوش درد
دخترم ۱۰ ساله با وزن ۲۷ هفته گذشته مریض شد و ۳ روز بود که خوب شده بود دوباره امروز گوش درد و خس خس سینه و خلط سینه داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرفه نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهه است.سرفه میکنه خس خس میکن.شربت اهورا میدم ولی خوب نمیشه .یک هفتست
- قطره بیبی کر ب کارکردن شکمکودک کمک میکنه؟؟برای۷ ماه چند قره باید بدیم
- با سلام من ی پسره چهار سال و نیمه دارم حدود چهار روزه اسهال همراه با دل پیچه داره نه تب داره نه تهوع البته اول یبوست داشت ی دکتر شربت لاکتوز ماین بهش داد اولش خوب بود بد چند روز شروع کرد به اسهال بردم دکتر شربت شد اسهال سرم با شربت زینگ وآزیتروما یسین بهش داد خوب شد دو روز دوباره میره دستشویی حالت شله مدفوعش زرد رنگ دل پیچه هم میگیرش ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید وی بهش بدم.
- سلام کودک ۲ ساله برای عفونت ادراری چه دوز سیفکسیم مصرف کند
- ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم
- بازم سلام خسته نباشید
ببخشید من بلد نیستم سوالام رو پشت سر هم بنویسم من مادر پسری هستم که گفتم آمپول بتامتازون ال آ زده و قطره بکلومتازول رو دو روز قبل دو هفته مصرف کرده اینو یادم رفت بگم فکر کنم دو ماه پیشم یه آمپول ساده بتامتازون واسش تزریق کردن- کلا سالی یک تا دوبار این امپول رو فکر کنم زده باشه یعنی از وقتی که دنیا اومده شاید۶ تا به جز آخری زده باشه خواهش میکنم بگین مشکلی تو بدنش ایجاد نمیکنه نیاز به مراقبت خاصی نداره خیلی چند روزه که فهمیدم بده خیلی خیلی خودم رو سرزنش میکنم- توروخدا اگه مشکلی نیس خیالم رو راحت کنین خدا خیرتون بده
- ا میکرون
سلام وقت بخیر دختر هشت ماهه ای دارم که دمای بدنش تا ۳۸ بالا میره شیاف۱۲۵زدم براش امروز بردم دکتر گفت ا میکرون داره شربت آموکسی سلین نوشت براش ولی مقدارش و چند. بار بهش بدم رو نگفته الان چقدر بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم
- اسهال
سلام آقای دکتر ، ممنون که پاسخگو هستید، پسر نه ماهه ام که شیر خشکی هست، بعد از خوردن متروتیدازول اسهالش شدید شده...میخاستم بدونم این دارو باعثه اسهال میشه؟ آزمایش مدفوع مشکلی نداشت ولی چون اسهال طول کشیده مترونیدازول تجویز شده که بدتر شد
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- یبوست نوزاد ۶۴ روزه
سلامنوزاد من ۶۴روزشه،قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الآن ۴ روزه که شکمش کار نکرده،باد معدش بد بو هست،چیکار باید بکنم که دفع مدفوع داشته باشه وآیا طبیعی هست که مسئله؟فقط شیر خودم رو بهش میدم
- اگه قطره باکتی ماید رو بندارم به بینی نوزاد چی میشه یبار اشتبار اندختم
- پوست سر
با سلام سر دختر من که 20 ماهه است پوسته داره. میخوتاستم راهنمایی بفرمایید.شامپو یا روغنی اگر هست بفرمایید با تشکر
- عوارض واکسن ۴ماهه
پسرم واکسن ۴ماهگی زده بعداون سرفه گرفته خلط دار بهش قطره بینی وکیتوتیفن دادن خوب نشدچیکارکنم اقای دکتر؟
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- سرما خوردگی نوزاد چند روزه
ایا میتوان با تشخیص پزشک امو کسی سیلین به نوزاد ۲۰ روزه داد
- سلام اقای دکتر برا تب و لرز دختر 9ساله باید چیکار کنیم
- نوزاد
سلام دخترم سه ماه و هشت روزشه وزن موقع تولدش ۳۱۰۰بوده و الان ۵۷۰۰ و روزانه ۶تا۷ بار مدفوع میکنه و کلا هم داره شیر میخوره ایا طبیعیه؟؟وزن گیریش خوب بوده ؟
- بینی
سلام جناب دکتر گرامی سال نو مبارک ،آقای دکتر پسرم نزدیک 5سالشه گرفتگی بینی داره مخصوصا شب ها موقع خواب خیلی اذیت میشه اسپری مومتازون براش گرفتم ولی بی فایده ست ،گاهی آبریزش هم داره ولی بیشتر احتقان اذیتش میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

