Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلدردکودک
کودک 18ماهه شب هادلدردداردوفقط روی دلش میزندوگریه میکند.بادشکم دارد.میشه ازشربت بلادوناپی بی استفاده کنم
- یبوست کودک۷ماهه
دخترم ۷ماهشه برای یبوست بهش قطره بی بی کر دادم برای کودک ۷ماهه چندقطره کافیه۱۵تابهش دادم امابازشکمش سفته چیکارکنم یعنی بازبچه زورمیزنه تاشکمش کارکونه اونم بازمدفوش سفته یه راهی جلوم بزارین
- گریه کردن نوزاد ۹ماهه
نوازد ۹ماهه همش گریه میکنه بهانه میگیره علت چیست چیکار باید کرد ؟
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزادم پنج ماه ودهروزشه وزنش ۵۵۰۰هست چکارکنم وزن بگیره خیلی لاغره وزن ابتدای تولدش ۲۶۰۰هست فرنی به زور بهش روزی دووعده میدم اندازه یک قاشق شیرخودمم روهم میخوره
- شربت آزیترومایسین برای وزن ۲۸ کیلو چقدر باید باشه
سرفه های خلطی شدید و گوش درد داره
- سرماخوردگی در نوزادان
سلام آقای دکتر من یک پسر سه ماهه دارم . یک هفته است که سرما خورده. الان اریترومایسن ۲۰۰ و شربت سرماخوردگی کودکان و قطره ی تب براش استفاده می کنم . و از چشماش خیلی چرک می یاد و سرفه و عطسه می کنه و سینه اش هم صدا می ده . نمی دونم ادامه ز مصرف این داروها فایده ای داره ؟ لطفا راهنماییم کنید. خیلی ممنون می شم
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- سرفه با تهوع
پسرم الان دو هفته هست سرفه زیاد با تهوع داره.دکتر بردم ولی خوب نشده.۳ روز پیش هم بردم بیمارستان کودکان عکس انداختن که ریه عفونت داره و دارو دادن.ولی خوب نشده.چکار باید بکنیم تا خوب بشه
- عرق کردن دست وپا
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه دست و پاهاش عرق میکنه همش البته پدرشم هست از بچگی دست وپاهاش عرق میکنه فک میکنم ک ارثی باشه میخواستم بپرسم چیزی نیس ک رفع بشه
- علت زورزدن نوزاد وتعرق بیش ازحد
- قطره سیدرال
چند قطره باید بدم از قطره سیدرال
- سرماخوردگی.و اسم
پسرم ۳ سال و نه ماهشه. سرما خورده سوده و آسم کودکان داره . دارو هاشو دادم همه رو بالا آورد با محتویات معده . دوباره باید بدم آخه تب بر هم داره
- خلط نوزاد
سلام وقت بخیر شیرخوار پنج ماهه ام دچار برونشیت شد، شربت سالبوتامول، سیتریزین و کلاسین و اسپری بینی تجویز شد. الان هفت روز گذشته ولی گاهی سرفه خلطی داره و خلط پشت حلق. عطسع هم گاهی داره. خلط پشت حلق با تمیز کردن بینی و بخور درست نمیشه. چه کنم؟
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- رفلاکس خفیف
- تعویض شیرخشک
با سلام دخترم ۵ ونیم ماهشه شیرخشک ای آر ببلاک میدم به نظرم با اشتها نمیخوره میشه با شیرخشک ای آر نان عوضش کنم یه بار نان معمولی دادم زنگ مدفوعش سبز شد
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر پسرم هشت ماهشه سوپ خوب نمیخوره ولی وقتی تو سوپش شیر میریزم بهتر میخوره میتونم همیشه تو سوپش شیر پاستوریزه بریزم؟
- یبوست
باسلام دخترم تا دوهفته شکمش خوب کار میکرددچار یبوست شد دکتر شیرش رو نان کامفورت کرد تا ۴۰روز روزی شکمش ۶بار همکار میکرد اما باز هم شکمش کار نمیکنه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم چکار باید کنم الان سه ماهش هست
- ترس کودک
پسرم ۱۸ ماه دارد واز عروسک می ترسد از تاریکی می ترسد می خواهم ببینم چرا وبرای درمان چه باید کرد
- شیرخشک
سلام دکتر دلیل اینکه هرشیرخشکی به نوزاد ۳ماه و ۱۵روز میدیم شکمش سفت میشه اپتامیل نان ببلاک چیه واینکه میشه هرروز بهش اب قند بدیم

