Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم واوسن انفلونزا بزنه بهتره یانه ؟ چه واکسنی و چند بار بزنه ؟ چون تاالان نزده بود
- اسهال و مدفوع سفید در کودک هشت ساله
- کم اشتهایی
سلام دخترم ۲سالشه.نزدیک دو هفته اس اشتهاش کم شده و ۶قاشق کوچیک فقط غذا میخوره در هر وعده،تب و اسهال و استفراغ نداره،میوه و تنقلات خوب میخوره،مشکلی داره کم اشتها شده؟
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- مثلا مامان بابا خاله میگه وابستگی شدید به خاله اش داره و باباش
سلام دختر خواهرم ۲سالش تمام شده ولی خیلی کم کلامت رو میگه و تند تند دستش کنار گوشش میگیره میگه الو و حرفهایی که نامفهوم هست میزنه شبها دوست نداره لامپ خاموش بشه
- چگونه داروی آزیترو مایسین را قطع کنم؟
با سلام و خسته نباشید خدمت شما چگونه میتوانم داروی آزیترو مایسین۲۰۰دخترم رو که بهش حساسیت نشون داده رو قطع کنم وبجای اون آموکسی سیلین ۲۵۰رو جایگزین کنم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر، پسرم 2سال و نیمشه، امروز همش عطسه میزد، شب ک خوابید دهن باز خوابید، بینیش گرفته و ته بینیش یه صدایی میاد پشت حلقش، یه دارویی میگین من پیش گیری بکنم دیگ فعلا علایمی نداره 18کیلوی، میزان داروشم بگین ممنونم
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- پوسته روی پلک چشم
سلام وخسته نباشید دخترم ۴سالشه یه مدته روی پلک چشم پوسته میزنه خشکه پماد آدچشمی هم استفاده کردم خوب نشده چشمش هم ضعیفه عینک میزنه لطفا راهنمایی میکنین؟؟
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- کرفی
سلام پسرم ۵ سال است با ۱۷ کیلو وزن، سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره بینی اش کیب شده شما فرمودین اسپره نانوکس بگیرم خلط هم داره دکتر جان چی بگیرم ؟ آقای دکتر زود بیاین مطب ، ممنون
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماهشه ومن از صبح تا ساعت ۳عصر سرکارم برایش دونوع غذا و۸۰سی سی شیر میزارم وزنش هم هشت و پانصد هست روزا اصلا شیر نمیخوره فقط توخواب، خودمم مثل قبل شیر ندارم میتونم درکنار شیر خودم بهش شیر خشک هم بدم؟
- سلام آقای دکتر دخترم و واکسن دوماهگی زده الان چند روز ک دوهفته اس پاش ورم کرده تا مچ پاش درد و قرمزی هم نداره از چی میتونه باش چیکار کنم من خطری ک نداره لطفا کمکم کنید
- آلرژی
وقتی سرمامیخوره خس خس میکنه به زورنفس میکشه
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- اسهال درکودکان
دختره من ۱۷ماهشه هنو دندون نداره یک هفته هست که اسهاله امروز از صبح پای چپشو رو زمین نمی زاره وانگار درد داره خطرناکه؟
- تب کودک ۳ ساله
کودک 3 سال و نیمه از دیروز تب 39 درجه زیربغلی دارد که با 8 سیسی استامیننوفون پایین آمده ولی بعد از 3 ساعت تبش بالا میرود دوباره
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
پسرم بی حال بود وشدید تب میکردواسهال کمی. بردم دکتر این شربتهاروداد. کوریزان پدی لاک. کو آموکسی کلاو. پلارژن کیدز.. وشربت تایلوفن براتبش.. شب دوباره حالش بدشد بالا میآورد بردمش جای دیگه گفت گلوش عفونت نداره را بهتون آموکسی کلاو داده واین تهوع مال همین.. منم ندادم دیگه نمیدونم بدم یا نه چکارکنم؟
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم

