Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتی ماید برای نوزاد دوماهه استفاده کرد
وقت بخیر چشم چپ پسرم قی میکنه یکم و اشک میاد چقد قطره باید بریزم
- طولانی شدن زردی نوزاد
با سلام و عرض ادب . نوزاد من در تاریخ ۲۴ تیر با وزن ۲۹۷۰ گرم بدنیا اومده و در همون چند روز اول زردی داشت تا عدد ۱۲ رفت و ما در منزل دستگاه گذاشتیم اومد پایین اما باز رفت بالا.... بعد دوباره دستگاه گذاشتیم اومد پایین و مجددا ۱۱ شد..... شیر مادر رو قطع کردیم و دو روز شیر خشک دادیم اومد پایین حدودای ۱۰ و الان با گذشت تقریبا ۲ ماه از بدنیا اومدن ، نوزاد ظاهری زرد داره .... تمام تست های کبدی و تیرویید و ادرار رو هم داده سالم هست .... اما هنوز هم ظاهرش کمی زرد هست ...... لطفا بفرمایید ایا جای نگرانی هست یا نه؟ .... چه زمانی زردیش خوب میشه کامل ...؟. ایا روش درمان سریع تری داره...؟...و یا سوال دیگه نوزاد ما کاملا سفید سفید بود در بدو تولد اما از وقتی واسه زردی رفت زیر دستگاه تیره شد .... ایا پوستش دوباره برمیگرده؟
- کم خونی
سلام پسرمن هفت ماه وسه روزشه وزنش ۸/۶۰۰ قدش ۷۰ هست دکتربهداشت گفتن رشدش خوب نیس احتمال داره کم خون باشخ یاتیروعییدداره گفتن قدش کوتاست میشه بگین بهترین قدووزن برای پسرمن چیه البته موقه تولد۳/۵۰۰ بود
- جوش سفید زیر سینه کودک
سلام وقت بخیر دخترم ۵ ماهشه از همون اول دوتا جوش سفید ریز، زیر سینه هاش داشت جایی ک دوتا جوش قرار داشتن عین هم بود و این جوش ها سفت بودن امروز بعد حموم به بدنش لوسیون میزدم دیدم یکی از جوشا کنده شده و خون اومده خیلی نگران شدم...آیا خطر داره؟
- وزن نوزاد
سلام. پسرم مریض شماست. بخاطر کرونا می ترسم بیارمش بیرون. به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره و مقداری رفلاکس هم داره و مقداری شیر هم میریزه. وزن تولدش ۳۷۶۰ و دو ماهگی وزنش ۶ کیلو بود. الان چهار ماهشه و ۶۸۰۰ وزنش شده. شیر مادر و فقط از یه سینه شیر میخوره. مدتی هم هست که شب برای شیر بیدار نمیشه. امروز برای واکسن رفتیم بهداشت گفتن وزنش کمه. میتونم شیر خشک کمکی بدم؟ روزی چند بار کمکی بدم؟ و اینکه شیر خشک باید آپتامیل پپتی جونیور باشه؟
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- اسهال نوزاد
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم ۷ ماهشونه ۲۰ روزه اسهال شدن، تب یااسهال خونی یا استفراغ ندارند آزمایش SE انجام دادن هردو سالم بودند. روزی ۱۰ بار هم بیرون روی دارن شیر خشک اپتامیل۲ استفاده میکنن خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشن
- خواب نوزاد
با سلام پسر یک ماه و نیمه ای دارم که روزها خیلی خوابش سبک هست . فقط چرت چند دقیقه ای داره . برای سنگین تر شدن خوابش چه می توانم بکنم ؟
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم
- شیرکمکی
دخترم 14 روزه هست وچونکه فکرمیکنم شیرم کم هست بهش در حد 10 میلی آپتامیل میدم.اشکالی درگوارش ومعده وکولیک نداره؟؟
- دوز مصرفی شر بت
روز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۴۶ روزه با وزن ۴۸۰۰ کیلوگرم چقدر است؟
- کمک تغذیه
سلام آقای دکتردخترم چهارسه بدنیااومده میتونم بهش غذابدم آخه حس میکنم شیرم کافی نیس موقع خواب سینموول نمیکنه توبیداری هم گریه میکنه هفت کیلوه
- ویروس سرخک
سلام خسته نباشید پسرم 2 ماه و 12 روز داره روی دستش 3 تا دونه قرمز زده ینی سرخکه؟ازکجا بفهمم سرخکه؟
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام دخترم تازه سه ماهه شده و چند روزی سرماخوردگی داشت که دکتر شربت پلارژین تجویز کردن اما دوروزه سرفه هاش خیلی زیاد شده و اذیتش میکنه توصیه شما چیه ؟من باید چیکار کنگ براش؟
- فاویسم
سلام دکتر گوجه سبز و اسفند هم برای فاویسم ضرر داره؟
- سلام دختر ۲۰ ماهه دارم که ازیک سالگی دچار یبوست شدن ومجبور شدیم عکس رنگی بگیریم وچون شهرستان بودیم بعداز گرفتن عکس به ماپیشنهاد دادن برای بررسی بیشتر به یک دکتر فوق تخصص گوارش مراجعه کنیم وما بیمارستان اکبر مشهد رفتیم ودکتر بعد از دیدن عکس گفتن مشکلی نداردو پودر پیدرولاکس وشربت زینک وسانستول ویک شربت ام سی تی اویل برای یک ماه نوشتن وگفتند بعد از یک ماه مراجعه کنید شربت ام سی تی اویل هر۱۲ساعت ۵سیسی ودر مراجعه بعدی همین شربت رو گفتن دوبرابر بهش بدهید ولی ما خوب متوجه نشدیم یعنی روزی ۲۰ سیسی واقای دکتر از انجایی که ما در شهرستان زندگی می کنیم هیچ راهی ندارد که از ایشان بپرسیم خواهشمندم راهنمایی کنید چه مقدار برای دخترم خطردارد وچقدر بهش بدهم وداروی زینک پلاس روزانه ده سیسی نوشتن ولی ام سی تی اویل چون دارو روداشتم نسخه نکردن
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکترشبتون بخیر .اقای دکتر واسه بچه نه ماهه که سرماخورده وبینیش کیپ شده چ قطره ی بریزیم سدیم کلراید ریختم ...مممنون از محبت بیکرانتون 🙏
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا

