Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکانه
بلند شدن اندازه گردو پشت سر پسرم که کنار سرشم هست مال چیه سلام هست
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماهه هست سینه خلط داره وکمی سرفه میکنه چه دارویی بدم تاخوبشه
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- گرمای بدن و عرق کردن
با سلام دختر من 6 سالشه همیشه گرمشه حتی زمستون ها هم اگه تو خونه باشه لباس نازک میپوشه خونه ماهم هر کی میاد میگه چقدر خونتون سرد هستش اگه بچه هم همراه داشته باشند اونا هم حس سردی تو خونه ما میکنند تو ماشین هم لباسلشو که زیاد گرم نیست در میاره وگرنا عرق میکنه وقت خوابم هر چی بندازی روش از روش میکشه میگه گرمه میگه چرا من همیشه گرممه میخواستم بپرسم علت چیه لازمه به دکتر مراجعه بشه من چن ماه پیشم آزمایش کلی ازش برداشتم مشکلی نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید
- فرورفتگی ناخن کودک
سلام متوجه شدم که ناخنهای دست و پای پسر8ساله ام دچار فرورفتگی شدند لطفا علت و درمانش رو بفرمایید
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم هرسه چهارروزیه بارمدفوع میکنه تونوزادی یعنی قبل یه سال که شیرمیخورداصلاایننطورنبودبعدغذاخورشدناینطورشده میخواستم ببینم مشکلی نیس حتی گاهی بعدسه چهارروزخیلی هم عادی دستشویی میکنه یعنی اصلا یبوستی نیس
- دخترم هفت ماه هستش ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه چکار کنم
- غده چربی
سلام وقت بخیر نوزاد دختر دوماهه یه غده چربی بالای ابروش هست از بدو تولد بود الان بزرگتر شده آیا خودش جذب میشود یا به پزشک مراجعه کنم
- هیدروکسی زین و سر درد سر درد
سلام دخترم ۵.۵ سالشه یک ساله شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو روز در میان ۵ میل .به خاطر دونه های صورتی روی بدنش که خارش داشتن الان سر درد و سر گیجه داره و دکتر اطفال گفت هیدروکسی زین رو قطع کن و دیفن هیدرامین بده در حالیکه دکتر آلرژی گفت هیچ وقت ناگهانی شربت هیدروکسی زین رو قطع نکن چون علائمش شدید تر بر میگرده . اگه بخوام صبر کنم تا چند روز دیگه که دکتر آلرژی بیاد که زمان مصرف هیدروکسی زین میگذره امشب باید بخوره. چیکار کنم
- سوختگی دست
سلام دست دخترم سوخته دوتاانگشتاش پمادبتامتازن خوبه بزنم جای زخم هم جوش ریزقرمزدراورده لطفاکمکم کنید
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک چهارساله بیست کیلویی
دختر من هیچ انتی بیوتیک دیگری مصرف نمیکنه ،مزه همه تلخه و بالا میاره انقدر که بی حال میشه ومیوفته ،تنها انتی بیوتیکی که میخوره سفکسیم هست ،دکتر براش تجویز کرد دیروز ،اما میزان مصرف رو توی نسخه اینترنتی نزدن و امروز هم تعطیل هستن ،ممکنه بفرمایید چقدر برای سرفه های خلطی و ابریزش بینی که داره و شدیده باید سفکسیم استفاده کنیم ،ممنون
- تب
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال و سه ماهشه با وزن ۲۸ کیلو تب داره همراه با دل درد و سر درد به علت تعطیلی مجبور شدم به پزشک عمومی مراجعه کنم آزیترومایسین ۲۰۰ نوشتن روزی ۵ سی سی،این دوز مصرفی آیا برای دختر من مناسب است
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- استفاده از آمپول بتامتازون
سلام. دختر ۵ ساله م به مدت ۱ روزه که گلوی چسبناک داره و تب هم داره. دکتر نصف آمپول بتامتازون نوشته براش. ممنون میشم راهنمایی کنید. تردید دارم واسه زدن آمپول بتا
- ازیترو و سفیکسیم رو میشه با هم داد
سلام میشه هم ازیترومایسین 200 داد هم سفیکسیم 100 برای بچه 5. 5 که 18 کیلو هست چون عفونت داشت براش نوشته
- گردن زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسر من۹ماهش تموم شده ولی گاهی گوداری سرشوتکون میده بعضی وقتاک باسر بهش سلام میگیم اونم تکرار میکنه ولی گاهی واس خودش تکون میده میخواستم بدونم مشگلی هست یا همینجوری تکون میده همش نیس ولی
- زیاد کارکردن شکم پسرم
سلام آقای دکتر پسرم یک سالو دوماهش هست شیرخشک میخوره ازدوماه پیش شیرخشک گیگوز ۲ رو به گیگوز۳ که مخصوص یک سال به بالاست تغییردادم شکمش روزی ۴ تا ۵ بارکارمیکنه غذا خوب میخوره کاملا حالش خوب هست اما خیلی ضعیفه واینقد کارکردن شکمش خیلی اذیتم میکنه مقعدش هم بیشتروقت ها قرمزهست آیا مشکلی وجودداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- بعد از یک سالگی
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم این ماه یک سالگیش کامل میشود. طبق تجویز شما تنها قطره ای که میخوره قطره ی آدزوفر میباشد. آقای دکتر دوازدهم این ماه که پسرم دوازده ماهگیش کامل میشود آیا باید همچنان این قطره را بخورد و یا اینکه قطره ی دیگری را تجویز میفرمایید. به علت حضورتان در مسافرت سوالم را اینجا پرسیدم. یک دنیا ممنونم از پاسخگوییتون به امید برگشت شما بسلامت و ویزیت مجدد پسرم
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟
- دخترم دوسالو نیم داره وتهوغ

