Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد تکاملی
آیا رشد تکاملی نوزاد دختر وپسر باهم تفاوت دارد؟منحنی رشدشان چطور؟
- جوش زدن سینه کودک
دختر م کنار نوک سینه جوش داره مدام چرک که خالی شد باز پر میشه دخترم سه سالش
- دادن عسل ب نوزاد
سلام خسته نباشیم.دختر من ۸ ماهه س اسهال شده بود رفتم عطاری ی معجون گفتن ک تو هر لیوان معجون ی قاشق هم عسل میریختم تا الان ۳ قاشق از معجون ب دخترم دادم تازه یادم اومده ک عسل واس زیر یکسال مضره. الان چیکار کنم خیلی نگرانم
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- دورسر نوزاد
نوزاد دختر دارم الان 4.5 ماهه است درزمان واکسن 4 ماهگی مراجعه کردم به مرکزی بهداشت گفتن دورسرش رشد مطلوب نداشته زمان تولد وزنش 3200 و دورسرش34 بوده در 4 ماهگی 7100 با دورسر40 بوده و هفته پیش برای سرماخوردگی مراجعه کردم به دکتر باز هم 40 بوده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- درباره دفع با گریه
بچه یازده ماهه رنگ مدفوعش سیاه وسفته موقع دفع گریه شدید میکنه
- دندان
سلام وقت بخیر دختر من ۱۴ماهش تموم شده ۸ماهگی فک پایین و ده ماهگی دندان فک بالا رشد کرده الان فقط همین ۴دندان داره آبریزش از دهان و گاهی ورم لثه داره این تاخیر رشد دندان مشکلی نداره ؟؟
- اسهال کودک
کودکم اموکسیلین ۲۵۰ میدم اسهال داره اشکال نداره ۱۵ ماهه
- نان تست
سلام دخترم9ماهش تموم شده میتونم بهش نون تست بدم؟
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
شکمدردوحالت تهوع صبحگاهی
- ایا این علائم در نوزاد نشانه بیماری است؟
سلام، وقتتون بخیر پسر من تازه 10 روزش شده، دوشب پیش بی قراری میکرد و کمتر از همیشه شیر میخورد که گلاب به روتون هرچی شیرخورده بود برگردوند بعد آروم شد و خوابید اما دیشب بردنش حموم و تقریبا از ساعت 2 یا 3 صبح احساس میکنم هر یک ساعت تقرییا مثل کسی که چیزی توی گلوش گیر کنه که.معذرت میخوام بخواد برگردونه یا بخواد سرفه کنه اما نتونه اون حالتی میشه اما هیچ علائم دیگه ای نداره، من چون بچه اولم خیلی نگرانم اما مادرم میگه احتمالا دل درد داره و چون شهرستان هستیم و اینجا متخصص کودک نداره و مریضی ها هم زیاده گفتم اول از شما بپرسم اگه لازم باشه ببرمش بیمارستان وگرنه نبرمش
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای ۵ سال با وزن ۱۸ کیلو
- یوبوست
یبوست نوزاد دو ماهه
- ختنه و دارو
سلام پسرم دیروز ختنه کردم ازدیروز دیربه دیر ادارمیکنه چکارکنم اداراولشو کرد راحت بود ولی الان نمیدونم ترس یا هرچی خیلی دیرمیکنه اذیت میشه بیقراردارو استامینوفن هم میدم چکارکنم
- تعویض شیر خشک
با سلام در شهرستان ما شیر خشک مشکل پیدا میشود و هر بار یه مارک داخل داروخانه ها پیدا میشود آیا تعویض دائم شیرخشک به نوزاد مشکل ایجاد میکند
- تف کردن نوزاد
با سلام.علت تف کردن نوزاد ۳ ماهه چیست؟
- سویق
سلام دکتر، سویق گندم و میتونم درست کنم ب دختر بدم شش ماهشه
- شیرخشک نوزادنارس
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد یازده ماهه ام وقتی خوابه کمرش خیس عرق طوری ک بعدببدارشدن باید لباسش عوض گنم ایا مشکلی داره؟؟

